stiekem vaccineren

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Pcrtje » 02 apr 2018 19:30

Marnix schreef:Het is een feir dat door vaccinatie allerlei ziekten zijn uitgeroeid of nauwelijks meer impact hebben waar ze dag vroeger wel hadden. De feiten zijn wat dat betreft heel duidelijk.
Johan100 schreef:Ik zie die feiten niet.
Het was 100 jaren geleden ondenkbaar: onze vaccins zijn zó succesvol in het uitroeien van en beschermen tegen vreselijke ziekten dat we in het dagelijkse leven nauwelijks meer zien hoeveel impact vaccineren heeft gehad.

Weet je waartegen we vaccineren? Hiertegen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Een libelle zweeft over het water..."

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Marnix » 02 apr 2018 19:36

Johan100 schreef:Dat is wat anders dan God voor willen zijn.

Ik zie die feiten niet.


Omdat je ze bewust negeert. Voordat de vaccinatie tegen polio begon stierven er gemiddeld veel meer mensen per jaar aan polio. Sinds het invoeren van de vaccinaties is dat aantal gedaald naar bijna 0. Op een paar incidenten na. Omdat de meeste mensen zich laten inenten heb je veel minder uitbraken en als die er zijn zijn ze op veel kleinere schaal. Mensen die zich nuet vaccineren profiteren wat dat betreft van het feit dat anderen het wel doen.

Hier kan je een lezen over een promotieonderzoek waarbij dit onafhankelijk is onderzocht:

https://www.rivm.nl/Documenten_en_publi ... vaccinatie

Feiten genoeg.

En hoezo God voor willen zijn. Als je ziek wordt mag je naar de dokter (want je mag wel hopen dat Hij je wil betermaken dan mag je naar de dokter omdat Hij je wil betermaken maar je mag je niet in laten enten om te voorkomen dat je ziek wordt want misschien wil God je ziek maken en dan ben je Hem voor? Ik vind dat nogal klein denken van God... en ook een rare redenering.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Pcrtje » 02 apr 2018 19:47

Herman16 schreef:..." Elke arts, wetenschapper, overheidsmedewerkers die meent dat vaccins veilig zijn, vragen we om een harde link of harde folie. Wereldwijd vragen duizenden ouders én artsen de verschillende overheidsinstanties al jaren om wetenschappelijk bewijs, maar tot op heden is dit zonder succes....."
Pcrtje schreef:Je geeft een citaat, maar je vertelt er niet bij van wie dit citaat is. Wat is je bron? En heb je zelf al eens gekeken in de wetenschappelijke literatuur voor bewijs tegen deze claim?
Herman16 schreef:Zoals in het citaat vermeld staat zíjn er geen bewijzen die aantonen dat vaccins veilig zijn.
Je gaat niet in op mijn vraag. Van wie is dit citaat?

Herman16 schreef:Kom niet aan met de stelling dat vaccins geen autisme veroorzaken.
Je zei dat jullie al jarenlang vragen naar wetenschappelijk bewijs van artsen, wetenschappers en overheidsmedewerkers. Nou, toevallig ben ik bijna afgestudeerd arts en wetenschapper dus ik voel me aangesproken wanneer je zoiets beweert. Daarom heb ik je ook wetenschappelijk bewijs gegeven. Waarom negeer je dat?

Herman16 schreef:Aluminiumzouten, Formaldehyde, Squaleen, Tiomersal ( of Timerosal) soms anti-vries.
  • Aluminiumzouten zijn niet schadelijk in de hoeveelheden die in vaccins zitten, zoals ik je met mijn wetenschappelijke bewijs al liet zien in mijn vorige berichtje.
  • Formaldehyde is onschadelijk in kleine hoeveelheden. Sterker nog, je eigen lichaam maakt dagelijks een klein beetje formaldehyde aan en breekt dat ook weer af. Er zit vele malen minder formaldehyde in vaccins dan je lichaam zelf aanmaakt.
  • Squaleen is een stof die ook zelf door je lichaam aangemaakt wordt in de cholesterolsynthese.
  • Timerosal zit niet meer in vaccins in Europa.
  • Anti-vries... wat zit er in anti-vries?

Herman16 schreef:Ons eigen afweersysteem, huid en slijmvliezen, worden omzeilt en de vaccins met giftige stoffen worden rechtstreeks in de bloedbaan gespoten.
Wat een onzin, man. Vrijwel alle vaccinaties worden intramusculair (en een enkele subcutaan) toegediend en niet rechtstreeks in de bloedbaan. Bovendien bevindt het afweersysteem zich overal in het lichaam en gaat een intravasculaire injectie echt niet om het immuunsysteem heen.

Herman16 schreef:????? pardon ????
Lage zorgkosten??
Ongelofelijk veel auto-immuunziekten, Diabetes, Astma, Allergieën, Autisme, ADD, Alzheimer, heel veel chronische aandoeningen , wiegendood enz enz zijn ervoor in de plaats gekomen.
En ja, daardoor kun je levenslang afhankelijk zijn van medicatie.
Er is geen causaal verband tussen vaccinaties en autisme, ADD, enz. enz. Dat heb ik je in mijn vorige bericht al laten zien met wetenschappelijke onderbouwing. En weet je waarom auto-immuunziekten en chronische aandoeningen meer voorkomen tegenwoordig? Omdat vroeger iedereen daaraan stierf! Dankzij onze medische kennis hebben we van talloze dodelijke ziekten chronische ziekten gemaakt.

Herman16 schreef:Besmettelijke ziekten waren al met 90% afgenomen toen er met vaccineren werd begonnen.
Verbeterde hygiëne en dus een veel beter natuurlijk immuunsysteem is de beste verdediging.
Kinderziekten zijn juist bedoeld het immuunsysteem van kinderen te trainen.
Heb je een bron? Enne, heb je wel eens een kind met verlamming door polio gezien?
"Een libelle zweeft over het water..."

Gebruikersavatar
Origenes
Luitenant
Luitenant
Berichten: 626
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:49

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Origenes » 02 apr 2018 19:51

Origenes schreef:Dit heeft in 2013 al in de vragenrubriek gestaan. Wellicht goed om te lezen.

De dubieuze oorsprong van celmateriaal wordt bevestigd maar dat wordt wel gerelativeerd (!) met een beroep op resultaten van proeven op gevangenen in Auschwitz die nuttig zijn geweest voor de farmaceutische industrie en waar we ook van profiteren. Klinkt allemaal heel erg bizar!
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/206 ... ccinaties/


Herman16 schreef:Gedééltelijk ben ik het met hr. Boeiinga eens...

Op zoek naar bronmateriaal kwam ik via google deze link tegen. Ik kies er voor om voorzichtig te zijn met bepaalde beweringen. Bronnen erbij noemen zou wel zo prettig zijn.
Ik begrijp wat dhr Boeijenga bedoelt. Maar het jeukt wel behoorlijk. Natuurlijk is het geen nieuws dat de resultaten van proeven op gevangenen in WOII door de farmaceutische industrie zijn geëxploiteerd, maar dan nog... We kunnen er niet aan ontvluchten maar het is ook iets waar we niet aan moeten wennen.

Herman16 schreef:En dat vaccins een zegen van God zouden zijn....ik zie dit inmiddels helemaal niet ( meer) zo!

Pcrtje schreef:Waarom denk je dat het RIVM niet het goede met ons voor heeft? En waarom zie je vaccins niet meer als een zegen Gods?

Ik heb ook wel eens de indruk dat er niet wordt geluisterd naar mensen die negatieve ervaringen hebben met vaccinatie. Het verband tussen vaccinatie en de mogelijke gevolgen ervan wordt stelselmatig ontkend. Of die ontkenning terecht is valt door een leek als ik ben niet te controleren. Ik vraag me af of deze problematiek door een onafhankelijke instantie wordt beoordeeld. Als het RIVM dergelijke controles doet roept dat natuurlijk vragen op.

Het anwoord op de vraag of het een zegen van God is kan niet anders dan dubbel zijn. Zonder vaccinatie zou het sterftecijfer ongetwijfeld hoger geweest zijn maar wat zijn de negatieve effecten en kunnen we die dan aan de duivel toeschrijven? En wat is het effect op het natuurlijke afweersysteem van de mens? Het is op die manier ook een filosofische vraag. Natuurlijk wil iedereen blijven leven en het liefst in een gezonde toestand. Maar overlijden doen we allemaal op een bepaald moment. En ziekte kan daarvan de oorzaak zijn. Het is alsof dat laatste niet meer wordt geaccepteerd.
'Zoals de boze aandrift de mens tot zonde poogt te verleiden, zo probeert hij hem er ook toe te verleiden om te rechtvaardig te worden'.
[Rabbi Michaël]

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 02 apr 2018 20:31

Het feit dat mensen denken dat vaccins in de bloedbaan worden gespoten, zegt wel weer genoeg...

Ook, dierlijk DNA? Nou en? mijn stoofvlees vanavond zat ook vol dierlijk DNA en de aardappeltjes met rode kool vol plantaardig DNA.

En dan ging daar nog een natriumzout in overheen ook. Wel eens gezien wat een blokje puur natrium doet? En dan gememgd met chloor waarvan oedereen weet dat je daar direct dood aan gaat. Het zou me niks verbazen als ik vanavond nog autistisch word. ](*,)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Herman16

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Herman16 » 02 apr 2018 20:33

Pcrtje.
Even over formaldehyde:
In het boek van Viera Schreiber over de gevaren van vaccinaties bij jonge
kinderen wordt gezegd dat levende virussen en bacteriën die in die vaccins als antigeen
worden gebruikt, vaak eerst worden geïnactiveerd met behulp van formaldehyde.
Dat is ook iets om niet blij van te worden. Want ook formaldehyde is gerelateerd aan de
vergroting van het risico op overgewicht en DM2.
• Formaldehyde is een vetlievende (lipofiele) stof, wat betekent dat formaldehyde wordt
opgeslagen in vetweefsel en zich daardoor in het lichaam opstapelt.
• Formaldehyde is een hormoonverstorende stof die kan leiden tot degeneratie van
hersencellen en mentale stoornissen plus de ook al toenemende obesitas en DM2.
• Formaldehyde kan leiden tot metabole acidose.
• Formaldehyde kan leiden tot stuipen en gevoelloosheid.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 02 apr 2018 20:38

ook dat argument, ahum, van die verbeterde hygiene is natturlijk alleen maar weg te lachen. Men begon met inenten tegen pokken en plots verbeterde de hygiëne zo dat niemand meer pokken kreeg, maar wél al die andere ziekten. rond de uitvonding van het polio vaccin leerde men blijkbaar nog beter handen wassen, want toen kregen mensen ineens geen polio meer.

En nu gebruiken zen in Australië blijkbaar nieuwe zeep ofzo want sinds ze daar het HPV vaccin gebruiken, keldert het aantal nieuwe gevallen van baarmoederhalskanker. Die zeep hebben we hier blujkbaar nog niet, maar misschien komt dat nog wel.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 02 apr 2018 20:40

Herman16 schreef:Pcrtje.
Even over formaldehyde:
In het boek van Viera Schreiber over de gevaren van vaccinaties bij jonge
kinderen wordt gezegd dat levende virussen en bacteriën die in die vaccins als antigeen
worden gebruikt, vaak eerst worden geïnactiveerd met behulp van formaldehyde.
Dat is ook iets om niet blij van te worden. Want ook formaldehyde is gerelateerd aan de
vergroting van het risico op overgewicht en DM2.
• Formaldehyde is een vetlievende (lipofiele) stof, wat betekent dat formaldehyde wordt
opgeslagen in vetweefsel en zich daardoor in het lichaam opstapelt.
• Formaldehyde is een hormoonverstorende stof die kan leiden tot degeneratie van
hersencellen en mentale stoornissen plus de ook al toenemende obesitas en DM2.
• Formaldehyde kan leiden tot metabole acidose.
• Formaldehyde kan leiden tot stuipen en gevoelloosheid.


Zoek voor de grap bij al deze claims de benodigde dosis er eens bij. Ik vermoed dat dan vrij snel blijkt dat als je liters van dat spul drink, dat wat ongezond is. Hoe verrassend! dat microlitertje of minder in dat vaccin zal echt geen indruk maken.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Herman16

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Herman16 » 02 apr 2018 20:48

Over de gevaren van het gebruik van formaldehyde is al het nodige gepubliceerd.
Enkele verwijzingen:
* (Internationaal Centrum van Onderzoek naar Kanker, afhankelijk van WGO) heeft het formaldehyde als kankerverwekkend, persbericht n°153, 15 juni 2004 ingedeeld:
http://www.iarc.fr/en/media-centre/pr/2004/pr153.html
* Yaqin Pan et William J. Rea, Formaldehyde Sensitivity, Clinical Ecology VI(3): 79-84,
http://www.aehf.com/articles/A44.htm
* Thrasher JD, Kilburn KH, « Embryo toxicity and teratogenicity of formaldehyde.”, Arch Environ Health. 2000

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Johan100 » 03 apr 2018 03:52

Pcrtje schreef:Als je nog eens naar mijn bericht kijkt kun je zien dat ik het had over Ninefornews, niet over nu.nl.

En waarom ga je niet in op mijn tegenwerping? Nu.nl kun je serieus nemen, maar het enige dat het nieuwsbericht op nu.nl stelt is dat er een tijdelijke stopzetting van dat vaccin was in verband met drie overlijdens in korte tijd. Toen er daarna onderzoek gedaan was en werd vastgesteld dat er geen relatie was met het vaccin werd het weer hervat. Dat heeft vast ook op nu.nl gestaan. Kun je daar nog op ingaan?

Toevallig werk ik dagelijks in de gezondheidszorg, dus je hoeft me niet op mijn mooie ogen te geloven maar op het feit dat ik hierover aan vakkennis beschik.

Dan heb je onzorgvuldig gekwoot. Kijk het maar eens na.
Ninefornews doet in dat artikel aan bronvermelding, dus vind ik het nogal goedkoop punten scoren om deze site per definitie zo weg te zetten.
Dat ik nu.nl serieus kan nemen is jouw mening. Ook niet altijd.
Dat heb ik niet gelezen dat het geen relatie had met het vaccin.
Ja, iedereen op een forum kan wel zeggen dat hij of zij in de gezondheidszorg werkt, dus ik zal je toch wel of niet moeten geloven en bovendien, binnen één en hetzelfde vakgebied is lang niet altijd consensus en jij bent nog in opleiding toch? Bovendien kan ik tegenwerpen dat iemand zijn eigen vakgebied meestal verdedigt, zelfs als de feiten het tegenspreken.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Johan100 » 03 apr 2018 03:58

Marnix schreef:Omdat je ze bewust negeert.
En bedankt weer! Je kunt beter met feiten komen, dan op de man gaan spelen.



Marnix schreef:En hoezo God voor willen zijn. Als je ziek wordt mag je naar de dokter (want je mag wel hopen dat Hij je wil betermaken dan mag je naar de dokter omdat Hij je wil betermaken maar je mag je niet in laten enten om te voorkomen dat je ziek wordt want misschien wil God je ziek maken en dan ben je Hem voor? Ik vind dat nogal klein denken van God... en ook een rare redenering.

Weet je Marnix, ieder zijn eigen keuze. Wat voor jou raar is, is het voor de ander niet. Maar zoals jij het nu verwoordt, zo heb ik het niet geschreven. ' God wil je misschien ziek maken en dan ben je Hem voor' etc. Je redeneert idd wel raar nu, vind ik ook. Je begrijpt het gewoon niet. Ik heb trouwens eerder al geschreven dat ik niet per definitie tegen vaccins ben.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Johan100 » 03 apr 2018 04:16

Pcrtje schreef:Het was 100 jaren geleden ondenkbaar: onze vaccins zijn zó succesvol in het uitroeien van en beschermen tegen vreselijke ziekten dat we in het dagelijkse leven nauwelijks meer zien hoeveel impact vaccineren heeft gehad.

Weet je waartegen we vaccineren? Hiertegen:


Als dit er mee voorkomen kan worden, ben ik er niet per se op tegen dat het daar gebeurt.
Maar, er spelen toch ook andere factoren mee om zulke ziektes te krijgen of te kunnen voorkomen? Hygiëne bijvoorbeeld. In Nederland zie je nooit zulke mensen, ook als ze niet gevaccineerd zijn. Weet je hoeveel geld er omgaat in de vaccinindustrie? Met al dat geld kunnen ze heel Afrika van de armoede afhelpen en voor goede hygiëne zorgen. Maar gebeurt dat vervolgens ook? Of stoppen ze het lekker in hun eigen zak? Je voelt het wel aan misschien, de wereld is best hypocriet eigenlijk?

Er valt dus veel meer over te zeggen, dus met zulke foto's komen doet me denken aan die foto van dat jongetje op het Turkse strand, van de westerse media, om op het gevoel van het publiek in te werken, was dat niet om de vluchtelingenstroom en de oorlog te rechtvaardigen? Die tegen vluchtelingenopvang zijn, zijn dan de slechteriken en die voor zijn de goeierds. Terwijl ze heel dat land in de war geschopt hebben met hun bemoeizucht. Dat jongetje bleek achteraf ook nog eens doelbewust zo neergelegd te zijn. Nu gaat dat wat deze foto's betreft niet helemaal op, maar mijn punt is dus dat er wel meer over valt te zeggen.

Nogmaals: Weet je hoeveel geld er omgaat in de vaccinindustrie? Hoeveel rijkdom we hier hebben? Met al dat geld kunnen ze heel Afrika van de armoede afhelpen en voor goede hygiëne zorgen. Maar gebeurt dat vervolgens ook? Of stoppen ze het lekker in hun eigen zak? Je voelt het wel aan misschien, de wereld is best hypocriet eigenlijk?
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Herman16

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Herman16 » 03 apr 2018 07:28

Mortlach.

Je gaat niet in op mijn vraag. Van wie is dit citaat?

Het citaat is een samenvatting van allen die zich al jaren bezig houden met de effecten van vaccinaties. In die erachter gekomen zijn dat vaccins op korte en zeker op lange termijn blijvende schade kunnen veroorzaken. Het zijn juist de gevaccineerden die besmettelijk zijn voor hun omgeving .


Je zei dat jullie al jarenlang vragen naar wetenschappelijk bewijs van artsen, wetenschappers en overheidsmedewerkers. Nou, toevallig ben ik bijna afgestudeerd arts en wetenschapper dus ik voel me aangesproken wanneer je zoiets beweert. Daarom heb ik je ook wetenschappelijk bewijs gegeven. Waarom negeer je dat?

Aankomend arts..ah! .dat verklaart veel :D

Is dat het enige 'bewijs wat je aangaf'?
Kom zelf dan eens met meer wetenschappelijk bewijs, ik heb ze niet want ze zijn er niet.
En het spijt me dat ik het moet zeggen en met alle respect: De inhoud van de opleiding van artsen wordt betaald en bepaald door de farmaceutische industrie. En daarom zal er tijdens de opleiding niet gesproken worden over de andere kant van vaccineren dan alleen het dogma: vaccins zijn veilig.

Aluminiumzouten zijn niet schadelijk in de hoeveelheden die in vaccins zitten, zoals ik je met mijn wetenschappelijke bewijs al liet zien in mijn vorige berichtje.

Kort gezegd:
Aluminiumzouten worden opgeslagen in vetweefsel.
Aluminium in de bloedbaan veroorzaakt op den duur zinktekort.
Dit is van invloed op het celmembraan
Hoe vaker vaccinaties achter elkaar plaatsvinden, hoe langer en ernstiger ook de perioden van verlaging van de zinkspiegel.
Gevolgen van zinkdeficiëntie kunnen zijn:
Immuundeficiënties, zoals gevoeligheid voor infecties en verhoogde incidentie van kanker
Darmklachten, met name diarree.
Stoornissen met betrekking tot het centrale zenuwstelsel, zoals depressies, geïrriteerdheid, apathie, vergeetachtigheid, dementie, snelle stemmingsveranderingen, slaapmoeilijkheden, gedragsmoeilijkheden, hyperactiviteit en psychiatrische problemen zoals schizofrenie.
Gestoorde glucosetolerantie, afnemende insuline-activiteit, diabetes mellitus, hypoglycemie, vetzucht en eetstoornissen.

Formaldehyde is onschadelijk in kleine hoeveelheden. Sterker nog, je eigen lichaam maakt dagelijks een klein beetje formaldehyde aan en breekt dat ook weer af. Er zit vele malen minder formaldehyde in vaccins dan je lichaam zelf aanmaakt.

Dat is iets anders dan de chemische verbinding die in de vaccins zit!

In het citaat uit het boek van Viera Schreiber over de gevaren van vaccinaties bij jonge kinderen wordt gezegd dat levende virussen en bacteriën die in die vaccins als antigeen worden gebruikt, vaak eerst worden geïnactiveerd met behulp van formaldehyde.
Formaldehyde kan leiden tot metabole acidose; verstoring van de Ph balans.
Formaldehyde wordt gebruikt om levende virussen en bacteriën te inactiveren. ATP ( energiemolecuul) wordt gevormd in de mitochondriën in de lichaamscellen. Formaldehyde kan daarom ook - in voldoende hoge concentraties - leiden tot inactivering van de mitochondriën, waardoor tevens de citroenzuurcyclus gaat onderfunctioneren, met een geringere ATP-productie als gevolg. En dat uit zich dan weer als vermoeidheid en onderfunctioneren van het immuunsysteem.

Het gevaar op deze complicatie na vaccinatie wordt groter naarmate meer vaccinaties met door formaldehyde geïnactiveerde virussen plaatsvinden.

http://www.succesboeken.nl/?ISBN=978905 ... sMcJy5ubIU

https://www.goodreads.com/book/show/698 ... _Epidemics

Squaleen is een stof die ook zelf door je lichaam aangemaakt wordt in de cholesterolsynthese

Het squaleen in vaccins is NIET de lichaamseigen squaleen!

Het lichaam herkent alleen de correct gevouwen squaleenmoleculen als lichaamseigen en het immuunsysteem valt de ‘vervormde’ squaleenmoleculen (uit vaccins) aan. Hierdoor vallen er gaten in de myelinebekleding van de zenuwvezels.
Hierdoor neemt het isolatievermogen van myeline af en daardoor ook de kwaliteit van de signaaltransmissie van de zenuwen.
Er kunnen verlammingen ontstaan zoals bij Guillain-Barré, uiteraard ook door de andere neurotoxische adjuvants zoals aluminium en kwikverbindingen!

Timerosal zit niet meer in vaccins in Europa.

Het losse tetanus vaccin bevat Tiomersal.
En dat is een vaccin waar artsen zelfs bij een schaafwondje al mee staan te zwaaien.

Bron? Hier een van de velen:
https://lci.rivm.nl/richtlijnen/tetanus

Wat een onzin, man. Vrijwel alle vaccinaties worden intramusculair (en een enkele subcutaan) toegediend en niet rechtstreeks in de bloedbaan. Bovendien bevindt het afweersysteem zich overal in het lichaam en gaat een intravasculaire injectie echt niet om het immuunsysteem heen.

Ok.
Maar de stoffen komen uiteindelijk wel in de bloedbaan en binnen no-time in de hersenen via de bloed-hersenbarriere.

Er is geen causaal verband tussen vaccinaties en autisme, ADD, enz. enz.

Het spijt me maar dat is er wel. 75 % door vaccins, 20% door verkeerde voeding en 5% door erfelijkheid.
Of een combinatie uiteraard.
Die erfelijkheid heeft te maken met een slecht ontgiftingssysteem omdat enzymen die voor de omzetting en uitscheiding van toxische stoffen zorg dragen, beschadigd zijn, juist door deze toxische stoffen in de vaccins.
Deze schade is overdraagbaar, ik weet er helaas alles van.
Er zijn 4 x zoveel jongens als meisjes met Autisme, ADD enz. omdat vrouwelijke hormonen een zekere bescherming bieden tegen de beschadiging van deze enzymen.
Bronnen?
Honderden.

Deze film is inmiddels alweer verboden: https://vimeo.com/159566038
(In 2013, biologist Dr. Brian Hooker received a call from a Senior Scientist at the U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC) who led the agency’s 2004 study on the Measles-Mumps-Rubella (MMR) vaccine and its link to autism.)

Enne, heb je wel eens een kind met verlamming door polio gezien?

Nee, polio is uitgeroeid.
Endocrinoloog Morton Biskind stelde dat de polio-uitbraken na de 2e Wereldoorlog veroorzaakt werden door het verspreiden van 1,6 miljoen kilo pesticiden zoals DDT.
Lees verder:
http://zaplog.nl/zaplog/article/project ... _en_de_who
En de polio-uitbraken in Syrie werden veroorzaak door het gebruik ( door de NAVO) van zenuwgas.

Hier laat ik het maar bij.
Laatst gewijzigd door Herman16 op 03 apr 2018 13:02, 5 keer totaal gewijzigd.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor coby6 » 03 apr 2018 07:58

Johan100 schreef:Als dit er mee voorkomen kan worden, ben ik er niet per se op tegen dat het daar gebeurt.
Maar, er spelen toch ook andere factoren mee om zulke ziektes te krijgen of te kunnen voorkomen? Hygiëne bijvoorbeeld. In Nederland zie je nooit zulke mensen, ook als ze niet gevaccineerd zijn. Weet je hoeveel geld er omgaat in de vaccinindustrie? Met al dat geld kunnen ze heel Afrika van de armoede afhelpen en voor goede hygiëne zorgen. Maar gebeurt dat vervolgens ook? Of stoppen ze het lekker in hun eigen zak? Je voelt het wel aan misschien, de wereld is best hypocriet eigenlijk?

Er valt dus veel meer over te zeggen, dus met zulke foto's komen doet me denken aan die foto van dat jongetje op het Turkse strand, van de westerse media, om op het gevoel van het publiek in te werken, was dat niet om de vluchtelingenstroom en de oorlog te rechtvaardigen? Die tegen vluchtelingenopvang zijn, zijn dan de slechteriken en die voor zijn de goeierds. Terwijl ze heel dat land in de war geschopt hebben met hun bemoeizucht. Dat jongetje bleek achteraf ook nog eens doelbewust zo neergelegd te zijn. Nu gaat dat wat deze foto's betreft niet helemaal op, maar mijn punt is dus dat er wel meer over valt te zeggen.

Nogmaals: Weet je hoeveel geld er omgaat in de vaccinindustrie? Hoeveel rijkdom we hier hebben? Met al dat geld kunnen ze heel Afrika van de armoede afhelpen en voor goede hygiëne zorgen. Maar gebeurt dat vervolgens ook? Of stoppen ze het lekker in hun eigen zak? Je voelt het wel aan misschien, de wereld is best hypocriet eigenlijk?

Die zie je niet in Nederland, omdat het merendeel is gevaccineerd en degenen die niet gevaccineerd mogen worden, worden daardoor ook beschermd.

http://www.iflscience.com/health-and-me ... -movement/

Geld kun je ook besparen op luxe, auto's en huizen als je Afrika wilt helpen. Als het niet opgaat aan vaccins gaat het wel op een andere manier op aan alles behalve Afrika.

Herman16

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Herman16 » 03 apr 2018 08:37

Mortlach schreef:En nu gebruiken zen in Australië blijkbaar nieuwe zeep ofzo want sinds ze daar het HPV vaccin gebruiken, keldert het aantal nieuwe gevallen van baarmoederhalskanker. Die zeep hebben we hier blujkbaar nog niet, maar misschien komt dat nog wel.


Wat een onzin! Je kunt op zo'n korte termijn NIETS zeggen over de eventuele bescherming van een vaccin.

Feiten? :
1) Gedurende ons leven worden we bijna allemaal blootgesteld aan HPV zonder dat we het merken. Er bestaan meer dan 100 verschillende typen van het humaan papillomavirus (HPV). Volgens sommige bronnen zelfs meer dan 300. Normaalgesproken dragen we ze een tijdje bij ons en ruimt het lichaam ongewenste virussen vanzelf op. In zeldzame gevallen, bijvoorbeeld bij extreme vormen van verminderde weerstand of langdurige, verwaarloosde infecties zou dit kunnen resulteren in kanker. Gemiddeld verstrijkt tussen het oplopen van een HPV-infectie en het ontstaan van kanker 20 jaar.

2) Tot op heden is er nog niet aangetoond dat het HPV vaccin ook maar één geval van baarmoederhalskanker heeft kunnen voorkomen. De eerste groep meisjes is nu 7 jaar geleden gevaccineerd. Aangezien een virusinfectie gemiddeld 20 jaar nodig heeft om zich te ontwikkelen tot een kankergezwel, kunnen we pas als het meisje een jaar of 30 is een voorzichtige conclusie trekken. Voorzichtig, want er spelen vele factoren mee.
Zelfs aan de gevaccineerde meisjes wordt geadviseerd om nog steeds uitstrijkjes te laten maken, omdat het vaccin sowieso niet tegen alle 40 HPV varianten beschermt die tot op heden geassocieerd zijn met kanker.

Bron?
3 van de 17 ..
https://tvblik.nl/zembla/het-omstreden-kankervaccin
http://www.vaccinatiecentrum.nl/index.p ... ie/prijzen
https://www.nrc.nl/nieuws/2015/06/13/ho ... n-a1415562

En dan dit:
‘Sacrificial Virgins’, een drieledige documentaire over de controversiële HPV-vaccins Gardasil en Cervarix, kreeg twee prestigieuze prijzen op het Watchdog Film Festival in Brisbane, Australië. De documentaire ontving de ‘Best of Film Festival Award’ en werd ook geëerd met de ‘Watchdog Spirit Award’ voor hoogstaande onderzoeksjournalistiek ‘op zoek naar waarheid en gerechtigheid.’ Het Watchdog Film Festival staat erom bekend films te vertonen over ‘zaken van maatschappelijk belang die onze algemeen geaccepteerde overtuigingen in twijfel trekken.

Sacrificial Virgins is een documentaire die de missie van het festival vervult. Het belicht de bittere realiteit van de vaccinschade die het resultaat is van een risicovol vaccin in combinatie met misleidende marketing en misleidende studies. Er was veel respect en bewondering voor de filmmakers: Joan Shenton – schrijver en verteller, Andi Reiss – regisseur, en Ollie Richards filmredacteur, omdat zij de moed getoond hebben deze zaak onder de aandacht te brengen.

Bron?
http://www.stopmandatoryvaccination.com ... al-awards/


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten