internet en/of tv.

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: internet en/of tv.

Berichtdoor Marnix » 30 jan 2018 07:35

Tja en staan met een gordel is wat lastig dus dan zouden mensen niet meer in de bus passen. En dat kost de vervoersbedrijven geld. Overigens, als je zo opgepropt staat kan er weinig gebeuren.

Maar zonder dollen, als je het busvervoer (even los van touringcars waarin gordels gewoon verplicht zijn) vergelijkt met autorijden is busvervoer vele malen veiliger. Hoeveel doden en gewonden vallen er jaar in auto’s? En hoeveel in bussen? Daar komt door een aantal factoren. Het formaat van de bus waardoor als er wat gebeurt, dat een minder grote impact heeft, de snelheid van de bus die doorgaans veel lager ligt dan die van een auto (zeker stadsbussen zijn dan veel veiliger) etcetera. Ik heb in een jaar of 20 met stadsbussen meegereden te hebben nog nooit gedacht: had ik nou maar een gordel om gehad.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Geytenbeekje
Mineur
Mineur
Berichten: 228
Lid geworden op: 18 jan 2018 23:55

Re: internet en/of tv.

Berichtdoor Geytenbeekje » 02 feb 2018 08:17

nee, en het is ook irritant als je uit wil stappen (ter meer als je de volgende halte wilt uitstappen)

@StillAwake Een bioscoop heeft ook wel weer z`n negatieve kanten, voor dat een film begint wordt er een voorfilm getoond die ook niet altijd Bijbelse inhoud heeft, ik moet zeggen dat ik 3x in een bioscoop ben geweest maar niet meer van plan ben om dat te doen.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: internet en/of tv.

Berichtdoor Chaya » 02 feb 2018 10:35

off topique-smile
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten