gezocht voor televisieprogramma

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

piendevisser
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2017 15:32

gezocht voor televisieprogramma

Berichtdoor piendevisser » 04 mei 2017 15:33

Voor een nieuw televisieprogramma voor de publieke omroep ben ik op zoek naar mensen die uit een gelovig (maakt niet uit welk geloof) gezin komen. Is geloven altijd een groot deel van jouw leven geweest en ben je niet anders gewend? Maar heb je de laatste tijd twijfels die je niet kwijt kunt bij je familie, vrienden of de kerk? Of ben je klaar met de “regels” uit de kerk en wil je dit uitspreken, maar weet je niet hoe?
In een nieuw televisieprogramma volgen wij een aantal mensen die op een zoektocht zijn. Wil je graag loskomen en je eigen weg gaan? Wil je graag op een positieve manier verder met je familie, maar wil je wel jezelf kunnen zijn? Dan hoor ik graag je verhaal.
We zijn niet op zoek naar sensatie, maar naar mensen die met hun verhaal andere mensen willen inspireren.
Ben jij degene die wij zoeken of wil je gewoon eens vrijblijvend je verhaal met mij delen, mail me dan op: pien.devisser@tuvalu.nl of bel me op 020-7630063
Met vriendelijke groeten,
Pien de Visser, redacteur Tuvalu Media.
Voor meer informatie over Tuvalu Media (bekend van onder andere DNA Onbekend), zie tuvalu.nl

Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten