Wie is Israel?

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
Yael
Majoor
Majoor
Berichten: 2426
Lid geworden op: 02 apr 2004 15:54
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 04 feb 2008 20:49

Hero schreef:
Yael schreef:Ah dus nu kun je emigreren naar Israel


Nee !!... want ik BEN ER AL !! --- ik behoor tot het bijbelse ISRAEL, en dus niet tot het joodse of staatkundige ....


Wordt mij allemaal te vaag.

Gebruikersavatar
dalethvav
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1332
Lid geworden op: 08 mei 2006 14:19
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor dalethvav » 04 feb 2008 21:08

Giovannino schreef:De AIVD zal je daar echter niet meer weten te vinden, schat ik zo in...
Dus Hero heeft al alyjah gemaakt? Kijk maar uit Hero, volgens mij is de Mossad beter dan de AIVD :mrgreen:
Ps. 122vs6: Bidt om de vrede van Jeruzalem; wel moeten zij varen, die u beminnen.

Hero
Luitenant
Luitenant
Berichten: 513
Lid geworden op: 14 sep 2006 21:17
Locatie: NL
Contacteer:

Berichtdoor Hero » 05 feb 2008 05:14

dalethvav schreef:
Giovannino schreef:De AIVD zal je daar echter niet meer weten te vinden, schat ik zo in...
Dus Hero heeft al alyjah gemaakt? Kijk maar uit Hero, volgens mij is de Mossad beter dan de AIVD :mrgreen:


Veéeéeel beter .... :(
Profetie, is de Geschiedenis van de Toekomst

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8821
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Berichtdoor elbert » 05 feb 2008 07:57

Laten we even ontopic blijven. Geheime diensten hebben hier niets mee te maken.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Hero
Luitenant
Luitenant
Berichten: 513
Lid geworden op: 14 sep 2006 21:17
Locatie: NL
Contacteer:

Berichtdoor Hero » 05 feb 2008 10:07

Yael schreef:
Hero schreef:want ik BEN ER AL !! --- ik behoor tot het bijbelse ISRAEL, en dus niet tot het joodse of staatkundige ....
Wordt mij allemaal te vaag


Niks vaag !! --- het *bijbelse ISRAEL*, is een blijvende realiteit --- de joodse staat "Israel" daarentegen, is maar een tijdelijk fenomeen, plus is nu reeds aan het einde van haar korte bestaan ....
Profetie, is de Geschiedenis van de Toekomst

Chaver
Verkenner
Verkenner
Berichten: 26
Lid geworden op: 29 nov 2007 23:24

Berichtdoor Chaver » 05 feb 2008 11:08

Hero schreef:
Yael schreef:
Hero schreef:want ik BEN ER AL !! --- ik behoor tot het bijbelse ISRAEL, en dus niet tot het joodse of staatkundige ....
Wordt mij allemaal te vaag


Niks vaag !! --- het *bijbelse ISRAEL*, is een blijvende realiteit --- de joodse staat "Israel" daarentegen, is maar een tijdelijk fenomeen, plus is nu reeds aan het einde van haar korte bestaan ....

In welke hoedanigheid zie jij het bijbelse Israel en waar moet zij aan voldoen?

Hero
Luitenant
Luitenant
Berichten: 513
Lid geworden op: 14 sep 2006 21:17
Locatie: NL
Contacteer:

Berichtdoor Hero » 05 feb 2008 13:54

Chaver schreef:In welke hoedanigheid zie jij het bijbelse Israel en waar moet zij aan voldoen?


Het bijbelse ISRAEL, is voor mij gewoon een realiteit --- zij moet de komende GROOTE VERDRUKKING kunnen doorstaan & overleven ....
Profetie, is de Geschiedenis van de Toekomst

Chaver
Verkenner
Verkenner
Berichten: 26
Lid geworden op: 29 nov 2007 23:24

Berichtdoor Chaver » 05 feb 2008 16:00

Hero schreef:
Chaver schreef:In welke hoedanigheid zie jij het bijbelse Israel en waar moet zij aan voldoen?


Het bijbelse ISRAEL, is voor mij gewoon een realiteit --- zij moet de komende GROOTE VERDRUKKING kunnen doorstaan & overleven ....


Hoe denk je dat zij die grote verdrukking kan doorstaan en overleven?
Is dat letterlijk?

Hero
Luitenant
Luitenant
Berichten: 513
Lid geworden op: 14 sep 2006 21:17
Locatie: NL
Contacteer:

Berichtdoor Hero » 05 feb 2008 16:14

Chaver schreef:
Hero schreef:
Chaver schreef:In welke hoedanigheid zie jij het bijbelse Israel en waar moet zij aan voldoen?
Het bijbelse ISRAEL, is voor mij gewoon een realiteit --- zij moet de komende GROOTE VERDRUKKING kunnen doorstaan & overleven ....
Hoe denk je dat zij die grote verdrukking kan doorstaan en overleven? Is dat letterlijk?


Simpelweg ... door : te veranderen !! --- uiteraard, is dat allemaal letterlijk --- trouwens, hoe versta jij een besluit van de inspekteur der rijksbelastingen ? :wink:
Profetie, is de Geschiedenis van de Toekomst

Chaver
Verkenner
Verkenner
Berichten: 26
Lid geworden op: 29 nov 2007 23:24

Berichtdoor Chaver » 06 feb 2008 01:38

Had je dit op het oog, Hero?

Formation of Provisional Israelite Council in Exile
Press Release

The Messianic Israel Alliance announces that at their annual Convention, which will be held in St. Louis, Missouri, United States, this August, they will take the initial steps toward establishing legal and international recognition of the exiled people of Ephraim, and formally establish a Provisional Israelite Council in Exile. This is a first step in re-establishing the fraternal bonds between B'nai Yosef (Sons of Joseph) and their companions, and his brother, Judah and his companions, with the goal of having one united and eternal house of Israel.

In laying the groundwork for the formation of the Provisional Israelite Council in Exile, the Council is making the following offer to the Government of Israel:

Since the government of Israel is planing to relinquish any claim or rights to portions of the West Bank, East Jerusalem, and has already given up Gaza as being a part of the present State of Israel, we ask that your government assign any possible right, title or interest that they may have in these territories, to the Proposed Provisional Israelite Council in Exile which we are in the process of forming.

The attached letters were deliver to the Embassy of Israel in Washington D.C. on January 18, 2008 more fully describe this offer:

Letter of Introduction with Offer to Purchase
Offer to Purchase Denied but Potential Rights to Land

Additional information included:

"A Better Solution To Mid-East Dispute"
"The Challenge of Establishing the Messianic Kingdom"



One more way we are equipping
YHWH's people for the restoration of all things.

PO Box 3263, Lebanon, TN 37088
Phone: (800) 829-8777
www.messianicisrael.com

Hero
Luitenant
Luitenant
Berichten: 513
Lid geworden op: 14 sep 2006 21:17
Locatie: NL
Contacteer:

Berichtdoor Hero » 06 feb 2008 02:08

Chaver schreef:Had je dit op het oog, Hero?
Formation of Provisional Israelite Council in Exile
www.messianicisrael.com


Nee !! --- dit onfrisse clubje, bakt simpelweg : kolonialisme, onder een religieus sausje ....
Profetie, is de Geschiedenis van de Toekomst


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 97 gasten