antoon schreef:Verwarring wat de klok slaat hier
Ik heb je duidelijk gemaakt dat uitkomsten van de wetenschap in een lijn zijn met de bijbel zeker de fossielen
Oh ja?? Wanneer heb je dat duidelijk gemaakt? Ja, je zegt het wel heel vaak, maar dat is geen bewijs. Als ik heel vaak roep dat mijn hond kan vliegen, maakt dat het niet meer waar. Het blijft onzin, al zeg ik het elke dag 10 keer en dat 10 jaar lang.
Fossielen liggen op volgorde. Van heel primitief tot aan modern in jongere aardlagen. Dat is niet te verenigen met de bijbel. Dus welke quotes van wetenschappers je ook misbruikt om een creationistisch punt te maken: Zolang er geen zoogdieren in het cambrium gevonden worden is er geen sprake van een bijbelse bevestiging.
Dus STEL dat de evolutie-theorie niet klopt, de fossielen wijzen niet richting bijbel. Toch maar de vedische geschriften dan? Of misschien de aboriginal droomtijd?
die zijn tenslotte ook veel ouder dan de bijbel.
door middel van uitspraken van evolutionisten kan je lezen dat tegenbewijzen zich opstapelen
Door het verdraaien, misinterpreteren en uit de context quoten van wetenschappelijke uitspraken, houden creationisten elkaar en zichzelf voor de gek.
Een franse bioloog ontdekt dat soorten op veel meer manieren kunnen ontstaan dan alleen via natuurlijke selectie en mutatie (klassieke darwinisme) en de creationisten kraaien victorie. En dat terwijl juist deze franse topbioloog ontdekt dat de evolutie op meer niveau's bestaat.
De creationisten zouden diepbedroeft moeten zijn!!
en ik lieg ook niet.
Nee, misschien denk je wel echt dat fossielen tijdens de zondvloed keurig op volgorde zijn gaan liggen om weldenkende mensen voor de gek te houden. Geen idee.