Musicals

Moderator: Moderafo's

Neliz
Verkenner
Verkenner
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 aug 2015 10:40

Musicals

Berichtdoor Neliz » 22 mei 2016 13:46

Gisteren voor mijn verjaardag met mijn verloofde naar de musical The Lion King geweest in Londen. Wat een prachtige voorstelling.
Het is alweer flink wat jaren terug dat ik bij een grote musical was: soldaat van Oranje.

Ik vind het toch iedere keer indrukwekkend hoor, met de decors, de zang, de dans, de kostuums. Ik zou graag vaker willen gaan. Het kost best wat geld, maar je hebt wel een fantastische avond uit.

Andere musicals die ik heb gezien, zijn Aïda en Mary Poppins.
Iemand nog mooie suggesties voor wanneer ik zijn verjaardagscadeau ga plannen? En geniet je er zelf ook zo van?

Gebruikersavatar
JohannesHermanus
Kapitein
Kapitein
Berichten: 793
Lid geworden op: 07 feb 2016 11:44
Locatie: Op de bank

Re: Musicals

Berichtdoor JohannesHermanus » 22 mei 2016 14:13

In 1997 heb ik "Tanz der Vampire" gezien, een musical destijds uitgevoerd in het Raimund Theater in Wenen (Oostenrijk). Samen met mijn toenmalige vriendin die in Oostenrijk woonde. Ik was hartstikke stoned, en vond het allemaal fantastisch. Achteraf gezien denk ik niet dat het een wijze keuze is geweest. Vampiers bestaan niet en vinden hun oorsprong in het occulte. We deden destijds ook nog wel eens mee met LARP (ook een soort van musical/toneelstuk, echter speel je er zelf in mee), waar ik dan bijzonder slecht in was en voortdurend een gewoon gesprek aan knoopte met willekeurige anderen. Die vonden mij dan out of character handelen en zodoende bedierf ik dan hun plezier... Schimmige toestanden.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23542
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Musicals

Berichtdoor Marnix » 23 mei 2016 10:49

Ik ga niet vaak maar het is wel erg leuk. Beauty & The Beast schijnt ook wel goed te zijn. Die draait nu ook volgens mij.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Kunst, Cultuur & Muziek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten