Fotoboek van Rome

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: Fotoboek van Rome

Berichtdoor mohamed » 21 sep 2011 08:23

Ik had het wel een beetje verwacht dat men meer interesse zou hebben in de foto's van de deelnemers dan die van Rome en ik begrijp dat ook aangeziene er al zoveel van die stad online staan. Daarom heb besloten dat ik mijn foto laat zien aan een ieder die mij ook de hare toont! :mrgreen:

Rienuku

Re: Fotoboek van Rome

Berichtdoor Rienuku » 21 sep 2011 14:45

mohamed schreef:Ik had het wel een beetje verwacht dat men meer interesse zou hebben in de foto's van de deelnemers dan die van Rome en ik begrijp dat ook aangeziene er al zoveel van die stad online staan. Daarom heb besloten dat ik mijn foto laat zien aan een ieder die mij ook de hare toont! :mrgreen:


hoho.... jij verwacht dat alle dames jouw foto willen zien?? :mrgreen:
(Je komt maar naar de RW meeting :P )

mohamed

Re: Fotoboek van Rome

Berichtdoor mohamed » 21 sep 2011 16:00

mohamed schreef:Ik had het wel een beetje verwacht dat men meer interesse zou hebben in de foto's van de deelnemers dan die van Rome en ik begrijp dat ook aangeziene er al zoveel van die stad online staan. Daarom heb besloten dat ik mijn foto laat zien aan een ieder die mij ook de hare toont! :mrgreen:

Rienuku schreef:hoho.... jij verwacht dat alle dames jouw foto willen zien?? :mrgreen:
(Je komt maar naar de RW meeting :P )

Nee, integendeel, maar ik verwacht wel dat een dame ook uit de anonimiteit treedt als ze dat van mij verlangt. :P

Petra777
Luitenant
Luitenant
Berichten: 597
Lid geworden op: 24 apr 2006 19:12
Locatie: Kampen

Re: Fotoboek van Rome

Berichtdoor Petra777 » 22 sep 2011 09:16

mohamed schreef:Ik had het wel een beetje verwacht dat men meer interesse zou hebben in de foto's van de deelnemers dan die van Rome en ik begrijp dat ook aangeziene er al zoveel van die stad online staan. Daarom heb besloten dat ik mijn foto laat zien aan een ieder die mij ook de hare toont! :mrgreen:


Toch ben ook ik wel heen benieuwd naar de foto met het naambordje. En een foto heb je niet nodig, want je
weet al hoe ik er uit zie...
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

mohamed

Re: Fotoboek van Rome

Berichtdoor mohamed » 23 sep 2011 13:26

Petra777 schreef:Toch ben ook ik wel heen benieuwd naar de foto met het naambordje. En een foto heb je niet nodig, want je
weet al hoe ik er uit zie...

Ik had hem graag gestuurd maar vooralsnog is het me niet gelukt om een foto van mijn achterkant te nemen! ;)

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Fotoboek van Rome

Berichtdoor mw » 23 sep 2011 15:03

Stap 1: men neme het naambordje
Stap 2: men legt deze op een vlakke ondergrond, uiteraard met de tekst boven.
Stap 3: men neme ene fotocamera
Stap 4: men neme een foto van het naambordje
Stap 5: men zorgt ervoor dat de foto op de pc komt te staan
Stap 6: men plaatst de foto op het forum.

Als jij dat doet, zorg ik wel voor het nodige commentaar enzo 8-[
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 47 gasten