PWS vragenlijst

Introductie van nieuwe forummers.
[Meldingsplicht! ;-)]

Moderators: johannes1, Johan81, Moderafo's

lottemijke
Verkenner
Verkenner

PWS vragenlijst

Berichtdoor lottemijke » 26 feb 2018 15:59

Hallo, mijn naam is Lotte, en ik doe samen met Mariken mijn PWS over jongeren uit de Gereformeerde Gemeente in Nederland.
Als jij daar ook bij zit zouden wij het superfijn vinden als je de vragenlijst in zou willen vullen!
Dat kan met de volgende link:
https://goo.gl/forms/xE2LN2Cb1sRlaPum1

Johan100
Kolonel
Kolonel

Re: PWS vragenlijst

Berichtdoor Johan100 » 27 feb 2018 10:11

lottemijke schreef:Hallo, mijn naam is Lotte, en ik doe samen met Mariken mijn PWS over jongeren uit de Gereformeerde Gemeente in Nederland.
Als jij daar ook bij zit zouden wij het superfijn vinden als je de vragenlijst in zou willen vullen!
Dat kan met de volgende link:
https://goo.gl/forms/xE2LN2Cb1sRlaPum1

Ha Lotte. Ik heb de vragen gelezen. Wat is het doel van de scriptie (heeft het überhaupt een doel?) , waarom specifiek over jongeren uit de GGiN?
Ik meen dat er in het verleden iets soortgelijks is voorbijgekomen hier, ook over jongeren uit de GGiN.
Mag ik vragen of jullie zelf ook een christelijke achtergrond hebben?
Gal.5:15 Maar indien gij elkander bijt en vereet, ziet toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.

lottemijke
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor lottemijke » 27 feb 2018 10:21

Johan100 schreef:Ik heb de vragen gelezen. Wat is het doel van de scriptie (heeft het überhaupt een doel?) , waarom specifiek over jongeren uit de GGiN?
Ik meen dat er in het verleden iets soortgelijks is voorbijgekomen hier, ook over jongeren uit de GGiN.

We zouden met ons PWS graag meer begrip willen krijgen voor mensen waar we niet heel veel mee te maken hebben, maar waar we wel "naast" wonen. De GGiN hebben we gekozen omdat we ons onderzoek niet al te breed wilden maken, dus hebben we één specifieke kerk gekozen. In jongeren kunnen we ons het best verplaatsen aangezien we dat zelf ook zijn.

Johan100
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Johan100 » 27 feb 2018 10:25

lottemijke schreef:We zouden met ons PWS graag meer begrip willen krijgen voor mensen waar we niet heel veel mee te maken hebben, maar waar we wel "naast" wonen. De GGiN hebben we gekozen omdat we ons onderzoek niet al te breed wilden maken, dus hebben we één specifieke kerk gekozen. In jongeren kunnen we ons het best verplaatsen aangezien we dat zelf ook zijn.

Ik had nog wat toegevoegd aan mijn vorige bericht ;) Oke, dankje. Ik begrijp het en veel succes met jullie PWS.
Ps; ik heb 't idee dat er hier (bijna) geen jongeren zijn uit de GGiN, maar proberen kan altijd.
Gal.5:15 Maar indien gij elkander bijt en vereet, ziet toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.

lottemijke
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor lottemijke » 27 feb 2018 10:34

Johan100 schreef:Ik had nog wat toegevoegd aan mijn vorige bericht ;) Oke, dankje. Ik begrijp het en veel succes met jullie PWS.
Ps; ik heb 't idee dat er hier (bijna) geen jongeren zijn uit de GGiN, maar proberen kan altijd.

Bedankt voor uw reacties! Mariken gaat naar de gereformeerd vrijgemaakte kerk. Zelf ga ik niet naar de kerk.

MoesTuin
Majoor
Majoor

Berichtdoor MoesTuin » 27 feb 2018 15:15

Vraag het op Refoforum
Dat is meer ingericht op de Gereformeerde Gemeente in Nederland
Weet je dat de Vader je kent
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!

Terug naar “Stel je voor!”