voorstellen

Introductie van nieuwe forummers.
[Meldingsplicht! ;-)]

Moderators: johannes1, Johan81, Moderafo's

remco2015
Verkenner
Verkenner

voorstellen

Berichtdoor remco2015 » 21 nov 2017 14:07

hallo allemaal,

ik ben ongeveer 3,5 jaar geleden als verloren schaap weer terug gehaald in de schaapkooi en daar ben ik Jezus heel dankbaar voor, ik ben sinds die tijd begonnen met bijbel lezen en studie s volgen ( internet) Momenteel moet ik nog wel wat psychische littekens verwerken en zit ik nog met bepaalde beperkingen maar dat heb ik aan mezelf te wijten omdat ik Psalm 1 niet heb toegepast in mijn leven. Gelukkig heeft Christus wel aan mij gedacht en voel ik ook de zegeningen in mijn leven. Hebreeen 12 kan ik ook goed over meepraten over tuchtiging etc.
Ik ben redelijk intensief bezig met Gods woord te bestuderen en probeer het ook toe te passen maar het gaat op Gods zijn tijd, en aangezien ik zelf een zwak mens ben struikel ik ook wel eens!
Ook Psalm 118.8 kan ik alleen maar bevestigen.
Sinds ik met de bijbel bezig ben merk ik dat de gemeente er onderling ook flink op los loopt te ruzien en vandaar ook al die aftakkingen, wellicht niet Gods wil maar ja, zo is de mensheid blijkbaar.
voor mijn gevoel mag ik ook de wederkomst en het koninkrijk verkondigen, het koninkrijk wat hier op aarde zal zijn met koning Jezus als koning der koningen vanuit Jeruzalem!
Woorden als protestant, katholiek, gereformeerd ben ik ook nog nooit tegen gekomen en het is daarom ook goed dat Jezus terug keert want dan kan er duidelijkheid komen betreffende Gods woord.
Ook ben ik altijd verbaasd dat mensen zich Christen noemen en nog nooit de hele bijbel hebben gelezen. Het is tenslotte God woord!
Ik zie mezelf momenteel als iemand die in een proces van wedergeboorte zit! Ik ben wel vroeger naar een Christelijke school gegaan en ook wel onderwijs gehad vanuit de bijbel maar als kind was ik er niet echt mee bezig en zag het gewoon als een vak zoals rekenen en taal. Ben ook nooit naar een kerk met mn ouders geweest als 1 van de weinigen destijd uit mijn klas! En vanaf mn 16e was ik helemaal niet meer met God bezig en dat is weer begonnen zo rond mn 30e.
Ik ben blij dt God bestaat en ben Christus erg dankbaar dat Hij aan mij gedacht heeft, en op het juiste moment mocht ik weer bij Christus komen.
Soms moet een mens nou eenmaal dingen ondergaan om bij Christus te komen en ik hoop dat God dat ten positieve kan draaien of wil draaien. Vandaar de Psalm 1 en 118.8 melding in het begin van dit verhaal!

mvg Remco

Terug naar “Stel je voor!”