Tip voor fietsende zusters

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 800
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Tip voor fietsende zusters

Berichtdoor Prisma23 » 18 jun 2017 14:04

Fietsen met een rok is niet altijd eenvoudig.
Dit is de oplossing.
Afbeelding

Zie dit filmpje
https://vimeo.com/98808131

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Tip voor fietsende zusters

Berichtdoor Chaya » 20 jun 2017 13:25

Geniaal :lol:
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Tip voor fietsende zusters

Berichtdoor Marnix » 20 jun 2017 14:55

Hehe. Of gewoon een broek aan doen. Is soms netter dan een rok / jurk. En een stuk makkelijker :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 800
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: Tip voor fietsende zusters

Berichtdoor Prisma23 » 12 aug 2018 20:46


coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Tip voor fietsende zusters

Berichtdoor coby6 » 12 aug 2018 23:26

Handig!
Ik ben blij dat de hitte voorbij is. Gedoe met die spijkerrok op een herenfiets, ouwe van m'n pa. Dan moet je die fiets scheef houden om op te stappen en dan komt de jongste op de stang zitten. Ik moet z'n band eens plakken. Andere zoon zei ineens: ooooooooh hebben daarom damesfietsen geen stang, voor een rok. Ja handig he.

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Tip voor fietsende zusters

Berichtdoor lekkerbek » 13 aug 2018 09:51

Sinds ik vorig jaar gevallen nen kan ik niet meer fietsen, maar daarvoor nooit problemen gehad om met een rok te fietsen. Nu draag ik ook geen rokken waar je met goed fatsoen niet eens kunt zitten, laat staan fietsen. Ik zie hier inderdaad soms meisjes langs fietsen waarbij ik me afvraag of ze wel of geen rok aan hebben. Verder blote benen, ook geen legging eronder.
Tja ik kom uit het jaar kruik denk, maar ik denk dan: kan die rok niet 20 cm langer :wink:

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Tip voor fietsende zusters

Berichtdoor Marnix » 13 aug 2018 10:07

Helemaal mee eens. Ik zie zo vaak vrouwen hannesen op de fiets met hun rokken, constant de boel bij elkaar proberen te houden. Of gewoon veel te korte rokken dragen op de fiets.... waarom niet wat meer praktische kleding dragen.... Maar ja, das vrouwen eigen volgens mij, "mooi" boven praktisch verkiezen... anders draag je toch ook geen hakken, of broeken die zo strak zijn dat er niet eens een mobieltje in je broekzak past....
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Yoshi

Re: Tip voor fietsende zusters

Berichtdoor Yoshi » 13 aug 2018 10:10

Lijkt me vrij onhandig op de racefiets of MTB.
Ik neem aan dat de vrouwen dan gewoon een fietsbroek met zeem aan mogen?

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Tip voor fietsende zusters

Berichtdoor MoesTuin » 13 aug 2018 11:31

lekkerbek schreef:Sinds ik vorig jaar gevallen nen kan ik niet meer fietsen, maar daarvoor nooit problemen gehad om met een rok te fietsen. Nu draag ik ook geen rokken waar je met goed fatsoen niet eens kunt zitten, laat staan fietsen. Ik zie hier inderdaad soms meisjes langs fietsen waarbij ik me afvraag of ze wel of geen rok aan hebben. Verder blote benen, ook geen legging eronder.
Tja ik kom uit het jaar kruik denk, maar ik denk dan: kan die rok niet 20 cm langer :wink:

Daar heb je zeker gelijk in.
Als je dan geen broek aan wilt doe dan een lange rok aan of geen.....
Soms zie je meisjes rijden met korter dan kort rokjes .....oei oei oei....als t mijn dochter was....no way!
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Tip voor fietsende zusters

Berichtdoor coby6 » 13 aug 2018 12:47

Marnix schreef:Helemaal mee eens. Ik zie zo vaak vrouwen hannesen op de fiets met hun rokken, constant de boel bij elkaar proberen te houden. Of gewoon veel te korte rokken dragen op de fiets.... waarom niet wat meer praktische kleding dragen.... Maar ja, das vrouwen eigen volgens mij, "mooi" boven praktisch verkiezen... anders draag je toch ook geen hakken, of broeken die zo strak zijn dat er niet eens een mobieltje in je broekzak past....

Je moet gewoon even op die fiets en dan weer door. Korte broek vind ik echt geen gezicht. Ik heb van die rare dingen van iemand gekregen. Leuk voor de kids als verkleedkleren maar daar ga ik echt niet in rondlopen. Met die hitte heb ik continu in die ene rok die ik heb gelopen. Lange broek is niet uit te houden. Blij dat de hitte over is.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Tip voor fietsende zusters

Berichtdoor Marnix » 13 aug 2018 13:09

Snap ik maar er zijn ook wel rokken / jurken waar je iets beter mee kan fietsen...
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Tip voor fietsende zusters

Berichtdoor coby6 » 13 aug 2018 13:39

Marnix schreef:Snap ik maar er zijn ook wel rokken / jurken waar je iets beter mee kan fietsen...

Ja, bij mij ligt het meer aan die stang op die fiets. Kreeg wel een compliment van een oma dat het me toch lukte om er beschaafd op te komen lol. Heb dan ook nog vaak zware tassen aan het stuur en een kind op de stang. Broeken zijn toch het handigst.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Tip voor fietsende zusters

Berichtdoor Marnix » 14 aug 2018 08:49

coby6 schreef:Ja, bij mij ligt het meer aan die stang op die fiets. Kreeg wel een compliment van een oma dat het me toch lukte om er beschaafd op te komen lol. Heb dan ook nog vaak zware tassen aan het stuur en een kind op de stang. Broeken zijn toch het handigst.


Ja maar ik snap wel dat je niet met 30 graden in een broek wil gaan lopen / fietsen.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten