Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3913
Lid geworden op: 25 sep 2013 14:56

Re: Ergernissen

Berichtdoor ineke-kitty » 30 jun 2014 18:54

Schitterend MB.
Wat een plaatje!

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 30 jun 2014 19:11

Boerin schreef:Frankrijk is wel lekker, maar Griekenland in juli is het net of er een föhn op je staat als je het vliegtuig uitkomt. Die mensen gaan ook niet voor niks binnen zitten of slapen 's middags.

Ja is op Sardinië ook zo, eigenlijk snappen de locals niet waarom toeristen in juli tijdens die zinderende hitte komen.

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Ergernissen

Berichtdoor irmo » 30 jun 2014 21:05

Boerin schreef:Frankrijk is wel lekker, maar Griekenland in juli is het net of er een föhn op je staat als je het vliegtuig uitkomt. Die mensen gaan ook niet voor niks binnen zitten of slapen 's middags.


Ik heb het inderdaad allang afgeleerd om midden op de dag buiten te komen. De enige ie je tussen 11 en 2 op straat ziet zijn van die gekke nederlanders die willen verbranden enzo. De locals zitten dan allang aan een goeie maaltijd, veuul beter en ik moet dan helaas werken... :) Ze begrijpen echt niet waarom je wil verbranden "omdat je er nu eenmaal voor betaald hebt"

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 09 jul 2014 17:44

Ik word zat van dat controlerende buurmens. Toch maar snel wat anders zoeken. Ik zit hier aan een jaarcontract. Gaat ze de kinderen dreigen met de politie als ze niet stil zijn. Altijd zitten we buiten om dat geëmmer niet te hebben, spelen ze een dagje hier en niet in de ballenbak, komt ze weer etteren.
Als ik wat nieuws heb en ik zit hier nog aan vast, laat ik ze gewoon voor haar deur schreeuwen. Dan kan ik hier tenminste weg zonder dubbele huur.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 09 jul 2014 20:40

Lachen, er was net iemand aan het klagen over d'r leraar en ze was zo depressief van hoe die vent haar behandelde, dus ik postte dit ter bemoediging en toen zei ie ook: your neighbour, ik zal maar voor d'r bidden dan.
https://www.youtube.com/watch?v=2MBoWa_ltNQ
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

maaarten

Re: Ergernissen

Berichtdoor maaarten » 20 jul 2014 11:20

De kerkdienst missen omdat ik door mijn wekker heenslaap. #-o

Wordt net wakker en niet van mijn wekker, dus ik dacht dat ik juist te vroeg wakker werd. Ik blijf nog even rustig liggen, sta uiteindelijk maar op en ga rustig douchen. Kom ik terug, zie ik ineens dat het al 12:15 is. :(

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Ergernissen

Berichtdoor meribel » 20 jul 2014 11:50

Dan had je die slaap blijkbaar hard nodig!

Anoniem_89

Re: Ergernissen

Berichtdoor Anoniem_89 » 28 jul 2014 19:22

Deuk in de auto en scheur in de bumper gereden vanmorgen (oh en lampkap ofzo kapot, te dicht op mijn voorganger gezeten, onder-bumper tegenpartij ook mooie deuk.
Kosten 200 euro voor mij i.g.g.](*,)

Bambi

Re: Ergernissen

Berichtdoor Bambi » 28 jul 2014 19:32

Anoniem_89 schreef:Deuk in de auto en scheur in de bumper gereden vanmorgen (oh en lampkap ofzo kapot, te dicht op mijn voorganger gezeten, onder-bumper tegenpartij ook mooie deuk.
Kosten 200 euro voor mij i.g.g.](*,)

De regel dat je gepaste afstand moet houden is er niet voor niets hè? :-oo
Doe je voortaan wel, denk ik.

Maar is wel weer zonde van je geld.

Anoniem_89

Re: Ergernissen

Berichtdoor Anoniem_89 » 28 jul 2014 20:06

Jep, ach heb een auto die al weinig waard is :lol:

Gebruikersavatar
mona
Majoor
Majoor
Berichten: 1990
Lid geworden op: 04 mei 2012 21:06

Re: Ergernissen

Berichtdoor mona » 05 aug 2014 10:27

Ik heb twee keer een 'wist je dat' topic aangemaakt, en beide keren zijn ze in het niets verdwenen... :mrgreen:
Was de inhoud zo schokkend dat het acuut verwijderd moest worden, of was het juist zo nietszeggend, of heb ik misschien iets verkeerd gedaan met plaatsen?
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
hoe staat het met mijn binnenkant?

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 05 aug 2014 11:27

mona schreef:Ik heb twee keer een 'wist je dat' topic aangemaakt, en beide keren zijn ze in het niets verdwenen... :mrgreen:
Was de inhoud zo schokkend dat het acuut verwijderd moest worden, of was het juist zo nietszeggend, of heb ik misschien iets verkeerd gedaan met plaatsen?

Een heb ik gezien en nog op gereageerd, vond 'm wel lollig, dus er is niets verkeerd gegaan met plaatsen. Ik ben ook weleens berichten kwijt, maar als twee tegelijk posten komt de ene niet door volgens mij. Nou ja, in ieder geval heeft Spreeuw concurrentie van Kraaij. :lol: Ff testen of deze blijft staan.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Ergernissen

Berichtdoor schelpje3 » 11 aug 2014 12:44

Gistermiddag maakte ik de bak drumsticks open, THT 13-08(!) en meteen verspreidde zich een penetrante lucht door de keuken. :-&
Hup buiten de vuilnisbak in.
Wat een vreugde als je dan een vriezer hebt zeg, met daarin wat bakken met gebraden vlees in jus.
We aten dus een ouderwetsche hollandse prak, kruimige aardappeltjes, snijboontjes, vers gekookte appelmoes en draadjesvlees. :D
Dat laatste is dan off topic.
Maar balen, om een kilo kippetjesvlees zo de kliko in te zien verdwijnen. :?

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: Ergernissen

Berichtdoor mealybug » 11 aug 2014 12:48

schelpje3 schreef:Gistermiddag maakte ik de bak drumsticks open, THT 13-08(!) en meteen verspreidde zich een penetrante lucht door de keuken. :-&
Hup buiten de vuilnisbak in.


Goed kruiden, veel kerrie, en lekker doorbakken, en niks de de kids zeggen.
Wedden dat het in gaat als zoete koek?
Goed voor je weerstand :wink:

En anders gewoon terug naar de winkel ermee, he?
krijg je echt je geldje terug hoor.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Ergernissen

Berichtdoor schelpje3 » 11 aug 2014 13:19

mealybug schreef:Goed kruiden, veel kerrie, en lekker doorbakken, en niks de de kids zeggen.
Wedden dat het in gaat als zoete koek?
Goed voor je weerstand :wink:

En anders gewoon terug naar de winkel ermee, he?
krijg je echt je geldje terug hoor.

Ja hoor tuurlijk, de kids kwamen uit de kamer, vragen waar die lucht vandaan kwam.
Heb je wel eens voedselvergiftiging doorstaan?
Je kunt er zelfs aan overlijden!
En naar de winkel zal moeilijk gaan, dan moet ik nu de vuilniswagen achterna rennen. :mrgreen:

Het punt dat ik eigenlijk maakte was, dat er geen argumenten zijn voor winkelopening op zondag. :!:


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten