Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Ergernissen

Berichtdoor schelpje3 » 27 aug 2014 14:47

In elke bieb, of het nu een dependance is die 1 maal per week open is, hoort iemand te zitten als aanspreekpunt.
Ja heel fijn, dat het gratis is. Wij hebben in de vakantie DVD's en games gehuurd, dat bleek ook gratis te zijn. Misschien omdat het vakantie was?
We hadden een game voor Wii, dat wilden ze eigenlijk heel graag hebben, maar was te duur om zomaar te kopen, dat nam ik mee en er bleek niks aan te zijn.
Dus dat is dan wel handig, je brengt het zo weer terug. :wink:
Alleen balen als je de boeken ff net iets te lang in bezit hebt, dat kost meteen per dag en loopt dus snel op. Ik had vlak voor de vakantie, op 3 pasjes, 11.50, daar was ik dus echt niet blij mee! :x

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 05 sep 2014 15:13

Ga ik hier het huis in, zijn die sleutels kwijt als ik weer weg wil. Ergerlijk, weet echt niet waar die zooi is. Dan maar geen sleutel, heb ergens een reserve van de voordeur en hoef dan alleen op de buren te wachten tot ze erin of uit gaan, maar God zegt ook niks en ze kunnen nergens liggen, hopelijk niet gejat. Er lag een ANWB kaart van iemand op het balkon, zo raar, maar heb hier toch niks van waarde.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 05 sep 2014 15:26

Dat klinkt vreemd, zo te horen is er iemand in je huis geweest. Kan je nagaan van wie die kaart is?

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 05 sep 2014 15:42

mohamed schreef:Dat klinkt vreemd, zo te horen is er iemand in je huis geweest. Kan je nagaan van wie die kaart is?

Er staat een naam op, maar hij is al verlopen. Leg ik net aan de kinderen alles uit. Dat moet een terrorist zijn!! LOL onder een of ander rommelding op het bureau lagen ze. Hoe die ANWB kaart op m'n balkon is gekomen is me een raadsel, misschien overgewaaid van de buren.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 05 sep 2014 15:48

En je sleutels al gevonden?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Ergernissen

Berichtdoor schelpje3 » 06 sep 2014 14:08

Ik kreeg een brief van een organisatie waarin zij mij hartelijk bedankten voor de financiële bijdrage, ook in het afgelopen jaar.
De naam van de organisatie is veranderd, maar verder blijft alles hetzelfde, zodat ik ook in de toekomst mijn financiële steentje kan bijdragen.
Huh, naam en adres kloppen en ik weet van niets. 8-[
Moet ik hier nu op reageren of niet?

Anoniem_89

Re: Ergernissen

Berichtdoor Anoniem_89 » 06 sep 2014 14:28

schelpje3 schreef:Ik kreeg een brief van een organisatie waarin zij mij hartelijk bedankten voor de financiële bijdrage, ook in het afgelopen jaar.
De naam van de organisatie is veranderd, maar verder blijft alles hetzelfde, zodat ik ook in de toekomst mijn financiële steentje kan bijdragen.
Huh, naam en adres kloppen en ik weet van niets. 8-[
Moet ik hier nu op reageren of niet?


Retour afzender :lol:

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 06 sep 2014 23:49

Gewoon schrijven: graag gedaan. Dat is weer een goeie daad moet je maar denken! :mrgreen:

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 17 sep 2014 09:31

Ik kan me er allemaal niet eens meer aan ergeren. Als het altijd maar door gaat word je gewoon murw of zo. Best zal wel goed hoor.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Ergernissen

Berichtdoor StillAwake » 17 sep 2014 09:35

schelpje3 schreef:Ik kreeg een brief van een organisatie waarin zij mij hartelijk bedankten voor de financiële bijdrage, ook in het afgelopen jaar.
De naam van de organisatie is veranderd, maar verder blijft alles hetzelfde, zodat ik ook in de toekomst mijn financiële steentje kan bijdragen.
Huh, naam en adres kloppen en ik weet van niets. 8-[
Moet ik hier nu op reageren of niet?

Nee, niet op reageren!
Zolang het rekeningnummer niet klopt of niet bekend is kunnen ze weinig met je gegevens.
Als je echter al donateur van het clubje was vóór de naamswijziging kun je beter even aangeven dat je niet meer ingeschreven wenst te staan!
Op mijn werk kregen we laatst een factuur binnen waaronder in heel kleine lettertjes stond dat het een aanbieding betrof, en dat we pas ergens aan vast zouden zitten als er betaald was...
Ik kan me voorstellen dat dat bij grote bedrijven (het was een relatief klein bedrag) nog wel eens succesvol kan zijn.
Gratis geld...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Ergernissen

Berichtdoor schelpje3 » 17 sep 2014 10:59

StillAwake schreef:Nee, niet op reageren!
Zolang het rekeningnummer niet klopt of niet bekend is kunnen ze weinig met je gegevens.
Als je echter al donateur van het clubje was vóór de naamswijziging kun je beter even aangeven dat je niet meer ingeschreven wenst te staan!
Op mijn werk kregen we laatst een factuur binnen waaronder in heel kleine lettertjes stond dat het een aanbieding betrof, en dat we pas ergens aan vast zouden zitten als er betaald was...
Ik kan me voorstellen dat dat bij grote bedrijven (het was een relatief klein bedrag) nog wel eens succesvol kan zijn.
Gratis geld...

Het was niet zomaar een stichting of zo, maar echt een betrouwbaar en bekend "instituut", op het gebied van de gezondheidszorg. Maar ik begrijp echt niet hoe ze aan al mijn gegevens komen, het klopte allemaal.
Ik heb de brief inmiddels verscheurd en wacht gewoon af.
En meestal staat zoiets op naam van meneer en mevrouw X, maar het was mijn naam + meisjesnaam.

Ik zal volgende keer eens kijken of mijn naambord in de hal hangt. :mrgreen:

Anoniem_89

Re: Ergernissen

Berichtdoor Anoniem_89 » 21 sep 2014 20:53

Jeej door het festival hier kon ik de auto nergens kwijt, dus moest ik 'm maar op straat neergooien.
Amteratten hebben dus maar een boete uitgeschreven.
Ze controleren hier de laatste tijd steeds vaker, daarom ook maar gelijk de burgemeester gemaild of hij uit was op salarisverhoging. Sinds hij burgemeester is, is er vaker controle..

Faramir

Re: Ergernissen

Berichtdoor Faramir » 22 sep 2014 08:16

Ergernis: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2310 ... en___.html

Wat erger ik me groen en geel aan zulke naïeve lafbekken die de leiders zouden moeten zijn van ons volk.

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: Ergernissen

Berichtdoor mealybug » 22 sep 2014 08:27

En dit kan ook nog steeds:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2310 ... ein__.html

(er verandert werkelijk niets he in dat moeras...waar komt een dergelijke volksaard toch vandaan?)

juf89
Mineur
Mineur
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:16
Locatie: de grote stad

Re: Ergernissen

Berichtdoor juf89 » 22 sep 2014 12:32

aangenomen zijn ergens, en dan een dag voor dat je begint met werken/contract tekenen, wordt je even verteld dat het toch niet doorgaat omdat ze het toch niet kunnen betalen ](*,) ](*,)
Kijk omhoog en zie wat nog verborgen is


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten