Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 05 apr 2007 20:28

Ja, ik ga dit topic toch maar eens lanceren. Iedere keer droom ik weer wat, wat wel eens leuk is om te vermelden. Het moest er toch eens van komen.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Berichtdoor jamillah » 05 apr 2007 20:31

Ik droom nooit leuk.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Berichtdoor Boekenlezer » 05 apr 2007 20:32

Laat ik de aftrap geven. (Edit: o sorry, ik zie dat iemand mij net voor is geweest. :roll: ) Het openen van dit topic heeft per slot van rekening een aanleiding.

Ik heb afgelopen nacht gedroomd dat ik weer opnieuw naar werk op zoek moest, zodra mijn halfjaarcontract afgelopen zou zijn. :cry:

Dit zijn typisch van die onderwerpen waar ik de neiging heb om over te dromen. Vanavond bij het eten heb ik eens geprobeerd om terug te kijken, en ik kwam tot de conclusie dat ik over de vorige drie betrekkingen die ik gehad heb in alle gevallen zo'n droom heb gehad over dit onderwerp. Ik droomde altijd dat ik ontslagen werd.
Waar ik nu werk, weet ik mij minstens 1 keer te herinneren dat ik er eerder over droomde.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Debor@
Luitenant
Luitenant
Berichten: 633
Lid geworden op: 16 sep 2005 15:44
Locatie: in da getto
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 06 apr 2007 17:59

Over... ja, dat ga ik hier neerzetten zeker, echt niet :P
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 apr 2007 18:00

ik was op vakantie in israel vannacht... pffff... mega wat vreemd...


t leek nog erg op de tijd van de romeinen. K kan me verder neit mee rherrinneren wat ik daar allemaal heb gedaan

Gebruikersavatar
T. Lindeman
Kapitein
Kapitein
Berichten: 861
Lid geworden op: 04 mei 2006 14:42

Berichtdoor T. Lindeman » 06 apr 2007 18:01

hehehehe
Auf Wiedersehen!

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 06 apr 2007 18:04

Vanmorgen kon ik uitslapen. En ik droomde dat ik ging trouwen maar er waren alleen maar andere bruiden om mij heen. Was echt eng. In mijn droom hoorde ik kerkklokken luiden. Dus ik vroeg vanmorgen aan mijn moeder of de kerkklokken hadden geluid, en dat was zo :S ik sliep gewoon door.

Heb k trouwens wel vaker, mijn wekker-ringtone was met paarden en ik droome vaak op het laatst over paarden :roll:

K weet t ben een beetje een vreemd slapen :oops:

Gebruikersavatar
Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1171
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:27
Locatie: ijsselmuiden/utrecht

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 06 apr 2007 21:22

ik werd vanochtend wakker en toen wist ik mijn droom nog.. maar nu ben ik 'm helemaal kwijt. Nujah, het was nogal grappig, geloof ik, dus jullie missen echt wat 8)

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 07 apr 2007 08:58

Iedereen droomt altijd ;) Maar ik heb de nare gewoonte ze ook allemaal te onthouden. Ik word dus de hele nacht wakker na elke droom. Erg irritant.
Vannacht ging ie over mijn werk, er was een jongen erg agressief geworden op school en wij, mijn collega's en ik gingen hem van school ophalen. Hij wilde niet mee, was erg strar. En op een gegeven moment droeg ik hem ideeen aan waar hij heen zou kunnen rennen en zijn agressie kwijt zou kunnen, en hij reageerde gewoon, heel rustig, en is netjes naar buiten gelopen en kwam een half uur later weer helemaal gekalmeerd terug.

Pff, en ik droom veel over mijn bruiloft, dat alles misloopt, dat mijn jurk niet meer past, dat mijn vriend in zijn spijkerbroek aankomt (wat ik overigens heel erg gaaf vond :D )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Berichtdoor Boekenlezer » 07 apr 2007 09:00

Van afgelopen nacht kan ik mij geen droom/gedroom herinneren.

De vorige nacht heb ik wel ergens over gedroomd. Waarover het ging ben ik echter helemaal vergeten.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Dreamster
Kapitein
Kapitein
Berichten: 982
Lid geworden op: 14 jun 2005 16:41
Locatie: Gouda
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 07 apr 2007 09:02

Ik ga niét zeggen wat ik heb gedroomd, maar ik baalde echt onwíjs toen het een droom bleek te zijn.

Het ergst vind ik dromen over de volgende dag, dat je je ergens op verheugd enzo en dat dan alles foutloopt, dan ben je zo blij als je wakker wordt 8)
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Berichtdoor Boekenlezer » 07 apr 2007 09:12

Dreamster schreef:Ik ga niét zeggen wat ik heb gedroomd, maar ik baalde echt onwíjs toen het een droom bleek te zijn.

Het ergst vind ik dromen over de volgende dag, dat je je ergens op verheugd enzo en dat dan alles foutloopt, dan ben je zo blij als je wakker wordt 8)

Laat me raden... een droom over een perfecte liefde?
Tsja, dromen... daarvoor heet jij ook Dreamster, hè. :wink: :mrgreen:
Desondanks doen anderen het ook. :)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Sunrise
Mineur
Mineur
Berichten: 113
Lid geworden op: 25 apr 2006 16:42
Locatie: Gouda

Berichtdoor Sunrise » 07 apr 2007 09:39

wat ik vannacht allemaal heb gedroomd, ik weet het echt niet meer, maar het was een heleboel. en allemaal niet echt leuk ofzo :(
If the stars don't shine tonight
And tomorrow forgets the light
Hold on, hold on to Me...

Gebruikersavatar
huibertjan
Verkenner
Verkenner
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 apr 2006 19:05
Contacteer:

Berichtdoor huibertjan » 07 apr 2007 10:23

Ow :? das niet tof..


Ik heb gerdoomd dat ik naar een quiz keek op tv en dat de kandidaat naar de wc moest.. Maar dat mocht niet van Bert van Leeuwen ..
[url]www.seven.fm[/url
Christelijk internetradio voor jou!

Gebruikersavatar
Dreamster
Kapitein
Kapitein
Berichten: 982
Lid geworden op: 14 jun 2005 16:41
Locatie: Gouda
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 07 apr 2007 12:45

Boekenlezer schreef:
Dreamster schreef:Ik ga niét zeggen wat ik heb gedroomd, maar ik baalde echt onwíjs toen het een droom bleek te zijn.

Het ergst vind ik dromen over de volgende dag, dat je je ergens op verheugd enzo en dat dan alles foutloopt, dan ben je zo blij als je wakker wordt 8)

Laat me raden... een droom over een perfecte liefde?
Tsja, dromen... daarvoor heet jij ook Dreamster, hè. :wink: :mrgreen:
Desondanks doen anderen het ook. :)


hmm 8)
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.



http://www.Dreamster.hyves.net


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten