Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7930
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor StillAwake » 03 apr 2014 13:09

StillAwake schreef:Zou het in dit geval ook met vermoeidheid te maken kunnen hebben?
Misschien een gemakkelijker en voor de hand liggender redenatie...
Bambi schreef:Alles kan: Theekan, koffiekan, waterkan............. :mrgreen:

Da's waar, maar omdat het over mijzelf ging, en mijn eerste nachtmerrievrije nacht sinds half december, neem ik toch aan dat mijn eigen hypothese van vermoeidheid dichter op de werkelijkheid aansluit dan de hypothese over de stand van de maan.
Zeker ook omdat alle maanfasen al een paar keer langs zijn gekomen in deze periode...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Bambi

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Bambi » 03 apr 2014 13:27

StillAwake schreef:Da's waar, maar omdat het over mijzelf ging, en mijn eerste nachtmerrievrije nacht sinds half december, neem ik toch aan dat mijn eigen hypothese van vermoeidheid dichter op de werkelijkheid aansluit dan de hypothese over de stand van de maan.
Zeker ook omdat alle maanfasen al een paar keer langs zijn gekomen in deze periode...

Oh bedoelde je jezelf.
Ja in jouw geval wel, hoewel slapeloosheid je ook wel gevoeliger maakt voor alles.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boerin » 03 apr 2014 14:14

Ik droomde dat Schelpje3 en Mohamed samen aan het drummen waren en kon niet slapen van het kabaal.
Oh nee ik mag niet jokken, heb heerlijk geslapen vannacht en ik had wel wat gedroomd, maar ben het alweer vergeten.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 04 apr 2014 18:27

Ja, ik heb wel wat gedroomd, afgelopen nacht. Maar ik herinner het mij niet zo heel scherp meer. Vanmorgen was dat nog beter, maar toen had ik geen zin om moeite te doen om het te noteren alhier.

Iets met zaken op beeldschermen van een computer, waarvan ik vanmorgen nog wist waarover dat ging. En ook kwam er iets in voor van de zee op gaan, en niet meer terug kunnen, tenzij je er een nat pak voor over hebt.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 09 apr 2014 20:40

Dat ik muziek speelde, en dat het fout ging op een cruciaal moment, en dat de dirigent daar scherp op lette... 8-[
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor schelpje3 » 09 apr 2014 21:42

Boerin schreef:Ik droomde dat Schelpje3 en Mohamed samen aan het drummen waren en kon niet slapen van het kabaal.
Oh nee ik mag niet jokken, heb heerlijk geslapen vannacht en ik had wel wat gedroomd, maar ben het alweer vergeten.

Zou best waar kunnen zijn. Het lijkt me heerlijk om me snachts af te kunnen reageren op trommels.
En lekker met die stokjes op diverse hoofden te kunnen tikken. :lol:

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 24 mei 2014 09:04

Het was weer eens een droom waar ik niet vrolijk van werd. :(
Ik werkte ergens, in een ziekenhuis of zoiets. Kreeg ik ineens te horen dat ik ontslagen was, van het ene op het andere moment. Het viel ook net samen met een vakantie, die er kort op volgde. Zat ik in het buitenland, en na een week vakantie realiseerde ik me, dat ik wat door te geven had aan UWV. Telefoneren ging niet, want ik had het tegoed van mijn telefoon nog niet opgewaardeerd. En er zat nog een week vakantie aan te komen, waarbij we in Zwitserland gingen fietsen, en de weersvooruitzichten waren vrij beroerd.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 29 mei 2014 21:34

Over op vakantie zijn, en heel veel foto's maken.
Ik herinner me ook nog iets over een zwembad.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 26 jun 2014 23:38

Iets met reizen in een trein. Mijn tas met fotografieapparatuur lag ergens voorin de trein. Dus bij een station werd dat even naar voren lopen, buiten langs. En maar hopen dat ik het snel genoeg deed, dus voordat de deuren dicht gingen... Maar dat lukte wel.
Het had ook te maken met op vakantie gaan. Rusland, als ik mij goed herinner.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 16 jul 2014 21:27

Over op vakantie zijn in Duitsland. Daar reed ik in een busje over zoiets als een provinciale weg (tweebaans, voor iedere richting een baan, onderbroken strepen in het midden).
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Rozijn
Majoor
Majoor
Berichten: 1557
Lid geworden op: 18 sep 2013 15:58

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Rozijn » 17 jul 2014 07:37

Dat is wel een heel boeiende droom!

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 28 aug 2014 21:34

In de nacht van zaterdag op zondag:
Dat ik weer in dienst was gekomen bij het bedrijf, waar ik eind januari en februari gewerkt heb. Ik vroeg mij af hoe de teamleider en de manager zouden reageren als ze mij weer zouden zien. 8-[

Gisterochtend of wat eerder die nacht, heel discriminerend:
Over een homo-date, die voor mij bestemd was. FJ zag het, en zei: 'Nou, succes ermee!' Ik dacht na hoe ik dat kon afwijzen met als reden dat ik geen homo ben.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
mona
Majoor
Majoor
Berichten: 1990
Lid geworden op: 04 mei 2012 21:06

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor mona » 29 aug 2014 20:56

Jij droomt wat af, boekenlezer!
Lees je niet teveel boeken?

Ik droomde gisternacht. Ik weet niet meer waarover, maar ik werd wakker van mijn eigen lachen. En ik was niet de enige die daardoor wakker werd, dus blijkbaar moest ik wel erg hard lachen :lol:
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
hoe staat het met mijn binnenkant?

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 24 sep 2014 20:55

Iets Russisch. Ik weet alleen niet meer zo goed wat. Het zal wel een vakantie geweest zijn. Poetin kwam er dacht ik nog in voor.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 03 mar 2015 14:26

Iets, waarvan ik opgelucht was, toen bleek dat het geen werkelijkheid was!
Ik was op vakantie met een groep, en had mijn fotografietas achterin het busje gelegd. Maar die kon ik later niet meer vinden! :shock: Oei, dat zou een dure strop worden! Ik zat te denken aan iemand bij een overweg, die alle aandacht opeiste. Zou die (of aan handlanger) hem gestolen hebben met zijn handigheden?
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten