Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

mohamed

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor mohamed » 04 mar 2015 00:23

Er wordt heel wat gedroomd over op vakantie gaan, blijkbaar is dat best wel een dingetje voor veel schone slapers en slaapsters. :D

Gebruikersavatar
Arco
Majoor
Majoor
Berichten: 2237
Lid geworden op: 21 dec 2004 15:30
Locatie: Waddinxveen

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Arco » 04 mar 2015 13:51

Vannacht droomde ik over een kok (die ik niet herken van tv of elders) die iets klaarmaakte met spinazie en sinaasappelen.... :shock: Ik snap er niets van, maar in de droom leek ik er trek in te hebben... :roll:
"Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet." - Spr. 3:5

Bambi

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Bambi » 04 mar 2015 15:38

Arco schreef:Vannacht droomde ik over een kok (die ik niet herken van tv of elders) die iets klaarmaakte met spinazie en sinaasappelen.... :shock: Ik snap er niets van, maar in de droom leek ik er trek in te hebben... :roll:

Eet je wel genoeg groente en fruit?

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 09 mar 2015 10:12

Ik was op een gegeven moment in Drente. Daar regende het heel veel, doordat het daar zo veenachtig was. (Of dat in het echt ook zo is, daar kan ik niet voor instaan.)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boerin » 09 mar 2015 12:21

Arco schreef:Vannacht droomde ik over een kok (die ik niet herken van tv of elders) die iets klaarmaakte met spinazie en sinaasappelen.... :shock: Ik snap er niets van, maar in de droom leek ik er trek in te hebben... :roll:

geinig
http://supersnelgezond.nl/sinaasappel-s ... -smoothie/
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Gebruikersavatar
Arco
Majoor
Majoor
Berichten: 2237
Lid geworden op: 21 dec 2004 15:30
Locatie: Waddinxveen

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Arco » 23 mar 2015 10:02

Bambi schreef:Eet je wel genoeg groente en fruit?


Mijn vrouw zorgt ervoor dat ik genoeg groente eet. Op mijn werk ligt het fruit voor het grijpen, dat ik dus ook wel doe. En thuis krijg ik weleens een "fruithapje", een schaaltje met verschillende soorten fruit.

Maar of ik de quota haal van 2 ons groente en 2 stuks fruit, dat weet ik niet.
"Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet." - Spr. 3:5

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 10 apr 2015 16:33

Ja, ik heb vannacht wel gedroomd, maar erg vrolijk was het niet, en ook over een onderwerp waar ik niet zo graag de details over vertel. Misschien is die gêne onzin, maar het is me iets te persoonlijk. Het had in ieder geval met muziek te maken, waarin ik een forse tegenvaller te verwerken kreeg.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

rotterdam
Generaal
Generaal
Berichten: 4636
Lid geworden op: 07 aug 2013 07:24

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor rotterdam » 10 apr 2015 18:28

Arco schreef:Mijn vrouw zorgt ervoor dat ik genoeg groente eet.


Onlangs gezien en gehoord in een restaurant ;
Man heeft een flink bord met carpaccio - voorzichtig prikt hij de flinterdun gesneden ossenhaas, de pijnboompitjes en de Parmezaanse kaas schilfers aan zijn vork. Zegt zijn vrouw "eet je wel je sla op Jan?". Droevig kijkt Jan naar zijn bord en begint de sla op te eten. :lol:

mohamed

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor mohamed » 10 apr 2015 19:05

Lol.

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor StillAwake » 14 apr 2015 10:24

rotterdam schreef:Onlangs gezien en gehoord in een restaurant ;
Man heeft een flink bord met carpaccio - voorzichtig prikt hij de flinterdun gesneden ossenhaas, de pijnboompitjes en de Parmezaanse kaas schilfers aan zijn vork. Zegt zijn vrouw "eet je wel je sla op Jan?". Droevig kijkt Jan naar zijn bord en begint de sla op te eten. :lol:

Geniaal!
Denk wel dat de sla over het algemeen vaker door vrouwen dan door mannen opgegeten wordt ;-)
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 25 apr 2015 13:53

Ik heb gedroomd, maar het was wel weer zo'n enorm privé-onderwerp waarover het ging. Ik voel er weinig voor om dat hier neer te zetten. Het ging over iemand, die uit mijn sociale wereld was verdwenen.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 29 apr 2015 16:41

Ik droomde dat ik met een groep mensen in een bepaald gebouw was. Ik weet niet helemaal zeker meer waarvoor dat was. Wellicht vakantie of zo? En het gebouw deed me denken aan het gebouw van het Hoornbeeck-college, maar dan net even anders van binnen. Wilden we een ontvoering voor zijn, dan moesten we er vrij snel uit. Zo snel dat we niet veel spullen mee konden nemen. En zo gingen we dan, door de straten van België o.i.d. (Ja, ik weet ook niet precies hoe dat allemaal zit. Maar zoiets herinner ik mij. Je zou zeggen: dat ligt niet echt bij elkaar in de buurt.)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 30 apr 2015 16:20

Ik werkte ergens, waar het bedrijfsregime mij niet erg aanstond. Ik was daar uitzendkracht, en ik moest er binnenkort uit. Dat bedrijf werkte met veel uitzendkrachten, die ze naar hartelust behielden of loosden. Ik zag een hele nieuwe lichting lopen.
Een stel kasten, die tegen de muur stonden, bleken op een gegeven moment erg gemakkelijk om te trekken, om ze op de grond te laten kletteren. Dat vond ik een mooie ontdekking om de boel eens lekker te saboteren. Dus ik trok er een stel om, en ging er vervolgens vandoor. Opruimen doen de anderen wel...

Er kwam ook nog een bekende in mijn droom voor. (Code: dJ) Ik weet niet precies wat hij deed, iets van inspecteur of zo. Goed, dan wist hij ook weer precies hoe het er met mij voor stond... :-k
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3134
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor johannes1 » 19 jun 2015 10:49

heel raar: landleven
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor jaccootje85 » 14 aug 2015 04:01

Vannacht gedroomd over het feit dat er stroom op de waterleiding zou staan. Prompt krijgen we een mega-onweersbui over ons dorp... Of t met elkaar te maken heeft, weet ik niet. Wat elektriciteit betreft: Enige overeenkomst van ontlading in de lucht, maar verder...? :roll:

Fijne nacht verder :D
Szent az Úr


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten