Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
T. Lindeman
Kapitein
Kapitein
Berichten: 861
Lid geworden op: 04 mei 2006 14:42

Berichtdoor T. Lindeman » 04 jun 2008 10:06

Ik droomde dat ik naar een concert van Faithless ging en ik binnen in het stadion allemaal zware refo's met hoeden op zag zitten om het concert te boycotten. Mijn moeder zat er ook. Faithless besloot toch te beginnen en langzaam dropen alle refo's af door de herrie. Mijn moeder besloot toch te blijven zitten omdat ze nu eenmaal betaald had voor een kaartje.

Heel vaag. 8)

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 04 jun 2008 10:12

:mrgreen:
Neem haar gewoon een keer mee, het zal haar bevallen :wink:
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 04 jun 2008 10:13

"This is my church ... " :wink:

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 04 jun 2008 10:13

Giovannino schreef:"This is my church ... " :wink:


"This is where I heal my hurts" 8)
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

MarinusCopy

Berichtdoor MarinusCopy » 04 jun 2008 17:02

Boekenlezer schreef:En in de nacht van vrijdag op zaterdag heb ik iets idioots gedroomd. Namelijk dat een bepaald concreet merk [ik weet welke] het favoriete motormerk zou zijn onder de homo's. Nou ja zeg! Ik heb me achteraf echt afgevraagd hoe ik aan zó'n idiote droom gekomen ben! :?


Misschien een (ziekelijke?) obsessie voor alles wat met homo's te maken heeft? Ik trap maar een open deur in hoor....

Ik heb trouwens gewoon weer gedroomt over het eind der tijden. Mss in het kader van: jongelingen zullen dromen dromen en ouderen gezichten zien?

Gebruikersavatar
em_ma
Kapitein
Kapitein
Berichten: 919
Lid geworden op: 10 feb 2008 13:06
Locatie: provincie utrecht
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 04 jun 2008 17:17

MarinusCopy schreef:
Boekenlezer schreef:En in de nacht van vrijdag op zaterdag heb ik iets idioots gedroomd. Namelijk dat een bepaald concreet merk [ik weet welke] het favoriete motormerk zou zijn onder de homo's. Nou ja zeg! Ik heb me achteraf echt afgevraagd hoe ik aan zó'n idiote droom gekomen ben! :?


Misschien een (ziekelijke?) obsessie voor alles wat met homo's te maken heeft? Ik trap maar een open deur in hoor....


Hoe origineel, dat heeft Boekenlezer niet vaak gehoord de laatste tijd :?
Als ik de topics over homo 's lees heb jij ook zeker een obsessie richting je verleden en je homofiele geaardheid en ik vind het jammer dat als ik je posts lees, het daar zeer vaak over gaat...
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

MarinusCopy

Berichtdoor MarinusCopy » 04 jun 2008 17:41

Hoe origineel, dat heeft Boekenlezer niet vaak gehoord de laatste tijd :?


Tja, dan moet hij niet zo reageren als hij doet; dan kun je af en toe een reactie verwachten.


Als ik de topics over homo 's lees heb jij ook zeker een obsessie richting je verleden en je homofiele geaardheid en ik vind het jammer dat als ik je posts lees, het daar zeer vaak over gaat...


Ik ben homo, en dan ontkom je er bijna niet aan om daar een lichte obsessie voor te ontwikkelen. Dat is niet zo zeer omdat homoseksualiteit zo'n bijzonder iets is, maar dat is omdat dat er door derden van gemaakt word. Iedere dag word je er mee om je oren geslagen bij wijze van spreke. probeer het dan maar eens te gaan negeren; maar dit is geen nichtentopic, dat maakte boekenlezer er van.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Berichtdoor Boekenlezer » 04 jun 2008 18:31

Dit is beslist geen discussietopic. Het is een topic, dat bedoeld is om je dromen te vertellen. Meer niet.
Toch even een korte opmerking. Waartoe ik me dan wel wens te beperken!

MarinusCopy schreef:Misschien een (ziekelijke?) obsessie voor alles wat met homo's te maken heeft? Ik trap maar een open deur in hoor...

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het onderhand wel eens genoeg begin te vinden, om het over dit onderwerp te hebben.
Maar goed, er is nu eenmaal op maandag 19 mei e.e.a. aan nieuws de wereld in geholpen, wat dit nogal onder de aandacht heeft gebracht. Dat was iets wat niet te negeren valt, en dan heb je wel eens e.e.a. te vertellen daarover. Het is beslist niet zo dat het bij mij altijd zo toegaat!
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 04 jun 2008 20:18

dat 'k pfeiffer had...niet zo verwonderlijk als je dat de hele adg te horen krijgt :?

Gebruikersavatar
Loucom
Kapitein
Kapitein
Berichten: 780
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:06
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 07 jun 2008 11:49

Dat leraar nederlands voor de klas stond en hij ging praten over de boekverslagen en dat die slecht gemaakt waren. Ik beetje hoop dat mijne goed waren aangezien ik alles ingeleverd had. Richtte hij zich tot mij dat mijne helemaal slecht waren en dat ik het tentamen ook nog niet mag doen. Dat ik eerst maar eens extra opdrachten moet maken en volgend jaar keer tentamen erover terwijl ik zo blij was dat het dit jaar mocht.


Hoezo ik ben beetje benieuwd hoe mijn mondeling Nederlands gaat.
Leef je droom.

Gebruikersavatar
Ri@nne
Mineur
Mineur
Berichten: 115
Lid geworden op: 12 apr 2006 16:05
Locatie: Woerden

Berichtdoor Ri@nne » 07 jun 2008 22:26

Dat ik een practicum aantonen natuurlijke selectie voor mijn leerlingen had gemaakt en dat ik die ging uitvoeren met de drukste klas die ik heb. De leerlingen gingen alles door het lokaal heengooien en ik heb ze allemaal een 1 gegeven

Ben een beetje benieuwd hoe mn zelfbedachte practicum verloopt :oops:
Musica laetitiae comes, medicina dolorum.

Liesien
Luitenant
Luitenant
Berichten: 600
Lid geworden op: 17 sep 2004 20:03
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 11 jun 2008 16:16

Hm.. ik droomde dat ik met een 'oude vriendin' (oftewel: we zien elkaar nu nog maar 2x per jaar helaas) op kamers ging in Zwolle :shock: Sloeg echt helemaal nergens op.
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 jun 2008 21:16

ik heb niets gedroomd........ wordt wel eens tijd, ik ben zo niet-actief 's nachts :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 12 jun 2008 21:17

dat iemand m'n vriend en mij uit elkaar wilde halen, door allerlei roddels te verspreiden, en allerlei rot-streken uit haalde om maar te zorgen ddat wij uit elkaar zouden gaan :shock:

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 jun 2008 21:18

meissie88 schreef:dat iemand m'n vriend en mij uit elkaar wilde halen, door allerlei roddels te verspreiden, en allerlei rot-streken uit haalde om maar te zorgen ddat wij uit elkaar zouden gaan :shock:
ai :? ik had t gedroomd over mijn ex en mij (we waren toen nog bij elkaar) en het gebeurde echt!! :shock:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 103 gasten