Waar baal je van?? [deel 7]

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

mohamed

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor mohamed » 12 okt 2015 20:10

Boerin schreef:Ik heb er zelf nog een aan kunnen maken met m'n werk email. Zo heb ik die love scammers op die dating site ook verteld dat ze zich moeten bekeren. Ha ik ga wel direct op de man af. (met m'n eigen fake account hoor, gebruik die van jou alleen om die christenen te waarschuwen per pm)
Eerst wel ff terug trollen natuurlijk om het laatste woord te hebben. Dat kan ik niet laten.

Natuurlijk, veel plezier met mijn account aldaar! :)

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boerin » 12 okt 2015 20:19

mohamed schreef:Natuurlijk, veel plezier met mijn account aldaar! :)

Ik kan geen pm's sturen, dus dan moet ik het op hun profiel zetten en kan iedereen het zien, dus ik dacht ik doe gewoon van Hi! Google even op chr. forums reviews.
Hahahahahahaha Mehguy dacht wat mot die kerel van me? Huh wat?
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor mohamed » 12 okt 2015 20:29

mohamed schreef:Natuurlijk, veel plezier met mijn account aldaar! :)

Boerin schreef:Ik kan geen pm's sturen, dus dan moet ik het op hun profiel zetten en kan iedereen het zien, dus ik dacht ik doe gewoon van Hi! Google even op chr. forums reviews.
Hahahahahahaha Mehguy dacht wat mot die kerel van me? Huh wat?

Nou zeg, ik ben best een leuke kerel als ik slaap! Denk hij misschien dat ie beter is dan mij? :shock:

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boerin » 12 okt 2015 20:46

mohamed schreef:Nou zeg, ik ben best een leuke kerel als ik slaap! Denk hij misschien dat ie beter is dan mij? :shock:

Hij snapte er geen hout van. Volslagen onbekende. Hé jij daar! Ga die link eens lezen en vlug wat! hahahahahahahahahaha
Ik ben nu Henry the 8th en Hetta is een man hahahahaha niemand snapt er nog wat van.
Laatst gewijzigd door Boerin op 12 okt 2015 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boerin » 12 okt 2015 20:47

Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor mohamed » 12 okt 2015 21:03

Boerin schreef:https://www.youtube.com/watch?v=EOg0d5Wq4i0

Leuk, doet me denken aan the Kick.

'Second verse same as the first' :lol:

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boerin » 13 okt 2015 00:26

Ik ben nou permanent geband. Eerst zou ik nog terug kunnen komen later. Lachen. Die van jou doet het nog. Ze hebben niks in de gaten nog.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boerin » 13 okt 2015 12:42

Nou gelukkig was een katholieke vrouw erg blij dat ik 'r had gewaarschuwd, want die werd continu getreiterd door die gasten. Andere vent: oh dat is oud nieuws. Have a nice day. Nou ja. Meer moeite doe ik er ook niet meer voor. Andere: oh bedankt? lol. Het is een grote grap kennelijk. Ben blij dat ik er zelf weg ben.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor mohamed » 13 okt 2015 14:05

Nou, is dat ook weer opgelost. :)

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boerin » 13 okt 2015 22:46

Zo ik hoop dat de eigenaar nu zich bekeert.
Heel hartelijk bedankt nog.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor mohamed » 13 okt 2015 23:23

Heel graag gedaan! :)

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boerin » 14 okt 2015 00:50

Jouw account is er ook aan nu lol.
Geen hond die me gelooft. Ze spelen het prachtig. Lekker boeie. Ik ben er tenminste vanaf.
Ik speelde 'm ff lekker direct op de man. Hahaha en deze tot slot:

Afbeelding
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor mohamed » 14 okt 2015 10:27

I know how late it is when i see a foto like that! :mrgreen:

Is mijn account er ook aan? Niks aan te doen, i.i.g. fijn dat je nog even hebt kunnen zeggen wat je kwijt wilde.

Waar ik van baal?

Ik moet naar de tandarts en vrees dat ik een vulling verloren ben. De blazer zal uitkomst bieden, zodra de tandarts de poolwind uit het apparaatje laat blazen op de betreffende kies weet ik het zeker. Als iemand vanmiddag een schreeuw van pijn door merg en been hoort gaan weet dan dat ik op de tandartsstoel lig en dat er niemand is om mijn hand vast te houden. Alhoewel de tandartsassistente iets heeft van lente. :roll:

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boerin » 15 okt 2015 16:34

mohamed schreef:I know how late it is when i see a foto like that! :mrgreen:

Is mijn account er ook aan? Niks aan te doen, i.i.g. fijn dat je nog even hebt kunnen zeggen wat je kwijt wilde.

Waar ik van baal?

Ik moet naar de tandarts en vrees dat ik een vulling verloren ben. De blazer zal uitkomst bieden, zodra de tandarts de poolwind uit het apparaatje laat blazen op de betreffende kies weet ik het zeker. Als iemand vanmiddag een schreeuw van pijn door merg en been hoort gaan weet dan dat ik op de tandartsstoel lig en dat er niemand is om mijn hand vast te houden. Alhoewel de tandartsassistente iets heeft van lente. :roll:

Och vraag gewoon verdoving. Ik heb een bevalling alleen gedaan met een lente achtige mannelijke verpleger in opleiding.

Heel blij ben ik met je account. Ik heb ze ff verteld dat ze er helemaal niks van bakken en dat ze een forum moeten leiden op basis van het Hollandse poldermodel en net zoals Henkie. Als iemand zulk soort flauwekul over hem zou rondspreiden zou domweg niemand het geloven omdat ie zich niet hult in geheimzinnigheid en gewoon opening van zaken geeft. Bans kun je hier gewoon bespreken, geen stompzinnige betutteling zoals daar. Haha toen zei die dombo: waarom zou ik je ban opheffen? Ik zeg: What gave you the idea I want to come back? I just gave you some tips because I'm bored.

En als klapper nog ff deze:

https://www.youtube.com/watch?v=pxhTjB9wEMo
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor mohamed » 15 okt 2015 18:29

Het viel mee achteraf een verdoving was niet nodig geweest. :)

Een lente achtige mannelijke verpleger? Lijkt me stug maar als jij het zegt wie ben ik dan om er aan te twijfelen. :-oo

Bevallen kan ik me weinig bij voorstellen, Indiaanse vrouwen schenen te baren tussen het werk door.

Ik baal dat ik vandaag voor niks 50 km heen en terug ben gereden. Op de website staat met koeienletters ALLES OP VOORRAAD. Ik dacht: laat ik dan maar niet bellen, want als het op de site staat en je belt zeggen ze: ja, dat staat toch op de site? Kom ik daar, hadden ze het spel niet op voorraad. :cry:


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten