Schoonzusjes en zwagers

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Schoonzusjes en zwagers

Berichtdoor Ikke21 » 02 jun 2004 07:36

Aansluitend op het topic over schoonouders nu een topic over schoonzusjes en zwagers.

Hebben jullie daar regelmatig contact mee? Doen jullie leuke dingen met elkaar enz enz?


Zelf heb ik heel goed contact met mijn schoonzusjes en zwagers, we doen regelmatig leuke dingen, uiteten, terasje zitten, mountainbiken enz enz.
Ik denk dat ik het wel getroffen heb met mn schoonzusje en zwagers, ga regelmatig naar ze toe (de getrouwde), heerlijk om lekker een bakkie bij ze te gaan doen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 02 jun 2004 07:41

wow,

nee zo ben ik niet.

Ik zie ze alleen als ik een verjaardag heb, of met feestdagen (ook niet altijd).

Echt goeie contacten met mijn schoonfamilie? neu.

Gebruikersavatar
Het Weermannetje
Majoor
Majoor
Berichten: 1557
Lid geworden op: 15 sep 2003 09:44

Berichtdoor Het Weermannetje » 02 jun 2004 08:27

Heb geen zussen en broers dus kan ook moeilijk contact hebben met schoonzussen en zwagers...

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Berichten: 537
Lid geworden op: 21 jul 2003 18:03
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 02 jun 2004 09:54

... ik heb lieve schoonzussen, ja! Eigenlijk nooit ruzie... met de een praat ik wat makkelijker van hart tot hart dan met de ander... is niet vreemd toch. Maar iets met ze ondernemen... nee, ze hebben een betaalde baan, is dus geen gelegenheid voor.
M'n zwagers doen ook geen vlieg kwaad... dus is het wel gezellig zo met elkaar :D
God geve mij, Jeruzalem,
dat ik eens op een dag
een pelgrim aan uw poorten ben
en dat ik binnen mag.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor
Berichten: 1763
Lid geworden op: 27 okt 2003 11:04

Berichtdoor Mariamagdalena » 02 jun 2004 10:16

Mijn zwagers zijn een beetje eikelig. En er is maar 1 schoonzus die ik echt leuk vindt, maar evengoed is ze heel erg feministisch dus echt met haar praten kan ik niet. Op verjaardagen doen we wel gezellig tegen elkaar. We krijgen in augustus weer een bijeenkomst in een hotel van 3 dagen, maar gelukkig kan ik niet mee, want ik ga niet weer de 3 honden alleen laten...............

Gebruikersavatar
Lindal
Verkenner
Verkenner
Berichten: 96
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:24

Berichtdoor Lindal » 02 jun 2004 10:23

Gelukkig kan ik goed met ze overweg, met allemaal. Omdat een zwager op de binnenvaart zit in heel europa zie ik ze soms maar weinig, maar dat doet niet ten onder op degene die ik wekelijks zie.

Koffie drinken, uit eten gaan zijn de belangrijkste dingen die we met elkaar doen. Soms weleens winkelen, maar dan gaat ieder toch snel zijn eigen weg. :P :P :P

Het praat trouwens wel beter als er geen schoonouders bij zijn. Dat merk je wel goed. :P

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Berichten: 537
Lid geworden op: 21 jul 2003 18:03
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 02 jun 2004 10:30

Mariamagdalena schreef: gelukkig kan ik niet mee, want ik ga niet weer de 3 honden alleen laten...............

... heb je ze daarvoor aangeschaft :mrgreen:
God geve mij, Jeruzalem,

dat ik eens op een dag

een pelgrim aan uw poorten ben

en dat ik binnen mag.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor
Berichten: 1763
Lid geworden op: 27 okt 2003 11:04

Berichtdoor Mariamagdalena » 02 jun 2004 10:52

tanteoranje schreef:
Mariamagdalena schreef: gelukkig kan ik niet mee, want ik ga niet weer de 3 honden alleen laten...............

... heb je ze daarvoor aangeschaft :mrgreen:

Ja :wink:

Gebruikersavatar
S-je
Mineur
Mineur
Berichten: 203
Lid geworden op: 20 dec 2003 15:22
Locatie: Flardingha
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 02 jun 2004 11:51

k Heb één zwager en meer worden dat er ook nooit. Kan goed met hem opschieten, hij heeft alleen broers (7 stuks) dus ik ben gewoon zijn kleine zusje, die hij nooit gehad heeft, en hij mijn grote broer, die ik nooit heb gehad.
Ga af en toe samen met hem en m'n zus naar de bios, klimmen, ga af en toe bij ze eten... wel gezelly. Ze hebben net een nieuw huis, dus dat wordt klussen binnenkort.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 02 jun 2004 11:56

S-je schreef:k Heb één zwager en meer worden dat er ook nooit. Kan goed met hem opschieten, hij heeft alleen broers (7 stuks) dus ik ben gewoon zijn kleine zusje, die hij nooit gehad heeft, en hij mijn grote broer, die ik nooit heb gehad.
Ga af en toe samen met hem en m'n zus naar de bios, klimmen, ga af en toe bij ze eten... wel gezelly. Ze hebben net een nieuw huis, dus dat wordt klussen binnenkort.


En als je nu een vriend met een hele hoop broers krijgt? :wink:

Gebruikersavatar
S-je
Mineur
Mineur
Berichten: 203
Lid geworden op: 20 dec 2003 15:22
Locatie: Flardingha
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 02 jun 2004 11:58

Aragorn schreef:
S-je schreef:k Heb één zwager en meer worden dat er ook nooit. Kan goed met hem opschieten, hij heeft alleen broers (7 stuks) dus ik ben gewoon zijn kleine zusje, die hij nooit gehad heeft, en hij mijn grote broer, die ik nooit heb gehad.
Ga af en toe samen met hem en m'n zus naar de bios, klimmen, ga af en toe bij ze eten... wel gezelly. Ze hebben net een nieuw huis, dus dat wordt klussen binnenkort.


En als je nu een vriend met een hele hoop broers krijgt? :wink:


Dan wordt mijn zus zijn zus(je) :D en hij mijn zus' kleine/grote broer(tje) die ze nooit gehad heeft. One big family!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 02 jun 2004 12:01

En dan heb jij ook gelijk een hoop zwagers..

Gebruikersavatar
S-je
Mineur
Mineur
Berichten: 203
Lid geworden op: 20 dec 2003 15:22
Locatie: Flardingha
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 02 jun 2004 12:05

Ja, je kan het van verschillende kanten bekijken :lol:

Maar goed, mijn zus heeft dus 6 'zwagers' (5, 12, 19, 20, 2x 22 jr) gaat ze ook wel goed mee om, maar gaat ze eigenlijk nooit mee weg ofzo...[/quote]

Gebruikersavatar
peentje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 419
Lid geworden op: 01 nov 2002 08:59
Locatie: rijssen
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 21 jan 2005 16:49

Ik heb 1 schoonzus en 2 aanstaande, en met allemaal kan ik zo d:)b overweg
What a wonderfull girl!!

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Berichtdoor mw » 21 jan 2005 19:48

ik heb 3 zwagers (waarvan 2 aanstaande) en 1 schoonzus. Met alle vier kan ik goed opschieten. Met 2 zwagers kan ik echt gek/melig doen (om soms gek van te worden :lol: ), maar ook gewoon serieus.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 123 gasten