Schoonzusjes en zwagers

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Berichtdoor Sterretje » 15 dec 2005 18:03

tja, 4 schoonzusjes en ehm 2 zwagers.. maar ik ken ze nog half niet.. dus de spanning loopt nog op.. brrrrr. Doodeng om mee te gaan draaien in een gezin :oops:
Time flies when you have none!

Gebruikersavatar
bloempie
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:14

Berichtdoor bloempie » 16 dec 2005 11:15

Van me vriend z'n kant heb ik 10 zwagers en 4 schoonzussen. Heel gezellig, maar wel jammer dat het er zo veel zijn, want het is gewoonweg onmogelijk om met iedereen contact te onderhouden. Me vriend is namelijk de 1 na jongste, dus bijna iedereen is al het huis uit. En al zouden we 1 keer in de 14 dagen op visite gaan bij iemand, en zo de hele fam aflopen, dan hebben we daar al 8 maanden voor nodig voor we bij iedereen geweest zijn... :shock: En ik heb een ^@* hekel aan visite, dus daar begin ik niet aan.
Met een aantal heb ik wel goed contact en we gaan meestal met ongeveer 5 of 6 stellen op vakantie. Dat is echt leuk en het zorgt ook voor een band.
Verder hebben mijn broertje en zusje ook verkering. Dat is toch weer heel anders. Ik ben er ook helemaal niet blij mee. :oops:
Ik merk echt dat iedereen z'n eigen leven leeft en omdat we alledrie verkering hebben, richten we ons alleen maar op onze eigen relatie. En verder kan ik niet met me schoonzusje overweg. Dat vind ik wel heel jammer hoor, maar ja, nog een paar maandjes en dan ben ik weg uit huis, dus dan eindelijk einde gezeik. :roll:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Gebruikersavatar
cwvegmond
Verkenner
Verkenner
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 apr 2003 09:52
Locatie: vlakbij Katwijk

Berichtdoor cwvegmond » 16 dec 2005 19:51

Ik heb 6 zwagers en 5 schoonzussen geloof ik. Kan op zich met iedereen door één deur...heb met de een veel meer contact dan met de ander. Dit heeft enorm veel te maken met leeftijdsverschil en ook wel de geestelijke ligging.
Trotse moeder van 2 kids!

annvisser
Sergeant
Sergeant
Berichten: 406
Lid geworden op: 13 apr 2005 20:51

Berichtdoor annvisser » 16 dec 2005 20:04

cwvegmond schreef:Ik heb 6 zwagers en 5 schoonzussen geloof ik. Kan op zich met iedereen door één deur...heb met de een veel meer contact dan met de ander. Dit heeft enorm veel te maken met leeftijdsverschil en ook wel de geestelijke ligging.


Moet je wel 'n hele brede deur hebben.. :wink: :mrgreen:

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 16 dec 2005 20:11

Sterretje schreef:tja, 4 schoonzusjes en ehm 2 zwagers.. maar ik ken ze nog half niet.. dus de spanning loopt nog op.. brrrrr. Doodeng om mee te gaan draaien in een gezin :oops:


Viel mij reuze mee, blijf gewoon jezelf en heb er verder lak aan als je niet zo goed met de een of ander overweg ken. Je hebt voor je vriend gekozen en niet voor zijn familie!

Mijn schoonmoeder vond het heel irritant dat ik zo weinig over mezelf zei, wat me bezig hield, waar ik mee bezig was enz. Tot haar dochter verkering kreeg. Het was jaren later maar toen zei ze: nu kan ik Annet begrijpen............
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
Kaboutertje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 76
Lid geworden op: 24 nov 2005 16:41
Locatie: Nunspetos

..

Berichtdoor Kaboutertje » 01 jan 2006 13:58

ik heb 1 zwager!! en wat voor 1 :wink:
neej echt een super leuke kerel!! kan lkkrr gwk met m doen, lopen altijd te kloten, en gaan ook gwoon leuke things doen.
je bouwd gwoon een band op met diegene..
kzie hem nu ook echt als grote broer!!
aangzien ik g1 broers heb, maar al1 meiden thuis :wink:
Dank U voor het kruis Heer! dank U dat U stierf voor ons, U droeg al onze schuld en pijn, nu zijn wij vrij!!

Gebruikersavatar
Andréa B.
Sergeant
Sergeant
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2006 16:46

Berichtdoor Andréa B. » 23 mar 2006 21:19

Heb 2 zwagers 1 a.s. en 2 schoonzusjes, tzijn super lieve schatjes!! :P We doen erg veel met elkaar, dus das wel kicke!! Heb eigenlijk 6 broers en 5 zussen :wink:
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Gebruikersavatar
Annemieke86
Luitenant
Luitenant
Berichten: 614
Lid geworden op: 09 jan 2005 16:30
Locatie: Maarssen

Berichtdoor Annemieke86 » 23 mar 2006 21:28

Ik heb 3 schoonzussen en 3 zwagers (kortom al m'n vriend zijn zussen en broers zijn getrouwd) en dat is best gezellig :D Kan met iedereen goed overweg gelukkig
Afbeelding

Gebruikersavatar
jopidopi
Mineur
Mineur
Berichten: 113
Lid geworden op: 27 dec 2004 13:42

Berichtdoor jopidopi » 24 mar 2006 11:02

Ik heb in het totaal ff tellen.... 1 zwager van mijn kant.... en en 3 aan de andere kant... en in totaal 3 schoonzusjes... Ik kan het met m'n zwagers heel goed vinden. M'n schoonzusjes het contact is minder... ik heb daar ook niet echt behoefte aan... dus ligt denk ik aan mij :) Contact met m'n broers is ook niet super, dus misschien ligt het daar aan??? Ik heb een geweldige zus en daar heb ik genoeg aan
Geef mij maar gewoon vakantie!!

PeterK

Berichtdoor PeterK » 24 mar 2006 14:30

ik heb 1 zwager, en het is ook metteen mn baas. :P

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 24 mar 2006 14:52

Ik heb, van mn vriend zn kant dan, 3 schoonzusjes en 4 zwagers.
En 4 neefjes en 6 nichtjes

Met allemaal kan ik prima opschieten. hoe langer ik er in de familie ben, hoe gezelliger het wordt! echt gaaf is dat.
Wel moeten we steeds echt avondjes ervoor uittrekken om er heen te gaan, omdat ze, op 2 na, ver weg wonen.

Vooral die nichtjes en neefjes zijn zoooo gaaf :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Annemieke86
Luitenant
Luitenant
Berichten: 614
Lid geworden op: 09 jan 2005 16:30
Locatie: Maarssen

Berichtdoor Annemieke86 » 27 mar 2006 21:01

jups, gaaf hoor die kotertjes om je heen :D kan er (soms) geen genoeg van krijgen :mrgreen:
Afbeelding

annvisser
Sergeant
Sergeant
Berichten: 406
Lid geworden op: 13 apr 2005 20:51

Berichtdoor annvisser » 27 mar 2006 21:11

Annemieke86 schreef:jups, gaaf hoor die kotertjes om je heen :D kan er (soms) geen genoeg van krijgen :mrgreen:


1 is al geweldig.. laat staan meerdere :8>

Gebruikersavatar
Annemieke86
Luitenant
Luitenant
Berichten: 614
Lid geworden op: 09 jan 2005 16:30
Locatie: Maarssen

Berichtdoor Annemieke86 » 13 apr 2006 20:35

annvisser schreef:
Annemieke86 schreef:jups, gaaf hoor die kotertjes om je heen :D kan er (soms) geen genoeg van krijgen :mrgreen:


1 is al geweldig.. laat staan meerdere :8>
heerlijk :8> :8>

PeterK schreef:ik heb 1 zwager, en het is ook metteen mn baas. :P
zo heb jij t even getroffen :mrgreen:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 13 apr 2006 23:31

Heb er geen schoonzussen en zwagers bij gekregen. (heb al mijn handen vol aan diegenen die ik al had :mrgreen: 8) )
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 gasten