Berichtdoor rosekapje » 08 jan 2004 17:25
Hijwel schreef:
Je mag iedereen helpen, als er een alcolist hangt aan de rand van de brug en hij vraagt jou of je Hem wilt helpen doe je dat toch ook? Ook al gaat hij mischien wel door met zijn oude leven.
Verder kijk maar naar Jezus, hij genas ook (9) melaatsen terwijl er maar 1 een nieuw leven is begonnen
Ik weet dat ik iedereen mag helpen, misschien beter gezegd als ik kan moet helpen, maar dan weer het menselijk aspect, misschien wil ik dat wel helemaal niet.... (hard...) Typ je Hem expres met een hoofdletter? ja ik denk het wel he?! je wilt me laten zien dat ik Jezus niet aan de brug mag laten hangen.......
Maar toch zou ik er moeite mee hebben als zo iemand mijn organen zal krijgen (maar niet dat ik er dan wat van af weet)...
JialiKelly, wat jij zegt, daar ben ik het ook mee eens, als een ander jou zou kunnen helpen zou je het ook met beide handen aanpakken...
En wat de nabestaanden betreft, zal het sowieso misschien moeilijk zijn, maar het is en blijft wel je eigen keuze, waar je (volgens mij) volledig achter moet staan en dat zullen ze (moeten) respecteren.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)