contacten leggen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

DJ

contacten leggen

Berichtdoor DJ » 18 nov 2003 12:26

ik heb altijd het idee dat jongens moeilijker contacten leggen met het andere geslacht dan meiden. hoe denken jullie daar over?

Sabra
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3115
Lid geworden op: 04 apr 2003 15:00

Berichtdoor Sabra » 18 nov 2003 12:53

Dat zal geheel een persoonlijk mankement zijn denk ik.

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 18 nov 2003 13:02

Ik denk dat dat voor iedereen anders is. Ik klets met iedereen, maar mn broers en zusje hebben dat precies hetzelfde, dus ik denk niet dat dat aan het geslacht ligt.

DJ

Berichtdoor DJ » 18 nov 2003 14:34

zou het alleen aan de persoon ligen? ik denk het niet. volgens mij maken meiden echt wel makkelijker contacten...

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 nov 2003 14:59

DJ schreef:zou het alleen aan de persoon ligen? ik denk het niet. volgens mij maken meiden echt wel makkelijker contacten...


Ik denk dat jongens vaak onzeker zijn. Dat ze daardoor dat niet durven laten merken. Ze doen altijd stoer, willen altijd zeker overkomen, willen niet laten merken dat ze ook kwetsbaar zijn. Meiden gaan er denk ik wat meer giechelend meeom. Toch veel vrijer dan jongens denk ik.

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 18 nov 2003 15:11

Ik denk echt dat het heel verschillend is per persoon. Ik denk dat het vooral veel met zelfvertrouwen te maken heeft. Als je veel zelf vertrouwen hebt zul je makkelijker op iemand afstappen dan wanneer je dat veel minder hebt. Bij de puberteit hoort onzekerheid. Misschien zit jij (DJ) in een leeftijd dat de jongens nog wel puber zijn en de meiden minder... ik weet het niet.
Ik denk dus niet dat het met het geslacht te maken heeft.

Gebruikersavatar
Kansloos
Verkenner
Verkenner
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 nov 2003 11:24
Locatie: Hypolitushoef

Berichtdoor Kansloos » 18 nov 2003 16:55

hallo, ik vind het zelf heel moeilijk kan ik jullie vertellen. zoals ik al in dat andere forumbje gezegt heb over dat meissie uit mijn kerk, dat is egt heel moeilijk, ik vind ze heel lief. graag zou ik met haar uit gaan, maar ik weet niet waarheen? in noordholland is niet zo veel te doen, moet met haar naar de zeedijk wandelen of naar den helder gaan om bootjes te kijken. ik kan misschien wel visjes met haar gaan eeten maar misschien lust ze dat niet.
Ik ben van Van den Hoven Vrijgemaakt, mijn ex-leraar heeft ook een site: www.keesvandenhoven.tk

Gerrit2

Berichtdoor Gerrit2 » 18 nov 2003 17:25

Misschien is bij jou de juiste oplossing om maar gewoon kansloos te blijven... Volgens mij ben je dat ook, en je meent er geen zak van! :?

DJ

Berichtdoor DJ » 18 nov 2003 18:50

en nou ff weer naar het onderwerp...

Gebruikersavatar
TheShadow
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1042
Lid geworden op: 24 sep 2003 18:46

Berichtdoor TheShadow » 18 nov 2003 18:56

nog 1 ding ... op het gebied van de nederlandse spelling is ie zeker kansloos. pfff wat een taalfouten staan er in zeg!
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Berichten: 643
Lid geworden op: 11 sep 2002 14:24
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 18 nov 2003 19:08

Kansloos schreef:hallo, ik vind het zelf heel moeilijk kan ik jullie vertellen. zoals ik al in dat andere forumbje gezegt heb over dat meissie uit mijn kerk, dat is egt heel moeilijk, ik vind ze heel lief. graag zou ik met haar uit gaan, maar ik weet niet waarheen? in noordholland is niet zo veel te doen, moet met haar naar de zeedijk wandelen of naar den helder gaan om bootjes te kijken. ik kan misschien wel visjes met haar gaan eeten maar misschien lust ze dat niet.


Bootjes kijken zou ik niet vragen, straks vat ze dat op als 'brommers kieken' ;)

Ik wil niet lullig doen, maar schrijf iig GEEN BRIEF!! (SOMS spel je fout) ;)

DJ

Berichtdoor DJ » 19 nov 2003 14:48

neej daar heb ik ervarign mee. werkt NIET.

Gebruikersavatar
Tirreg
Mineur
Mineur
Berichten: 240
Lid geworden op: 10 dec 2002 10:01
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 19 nov 2003 15:18

ik weet heel zeker dat over het algemeen jongens minder snel contact leggen als meisjes, ik zie dat heel veel, ik heb het zelf ook, en ik heb er zelf ook last van, maar ik zie ook dat andere jongens het hebben. ik zie ook wel meiden die er last van hebben, maar dat zijn er minder als jongens.

Gebruikersavatar
lizzz
Luitenant
Luitenant
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 sep 2002 13:01
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 19 nov 2003 16:22

DJ schreef:zou het alleen aan de persoon ligen? ik denk het niet. volgens mij maken meiden echt wel makkelijker contacten...


volgens mij niet... (ik tenminste niet, contacten met jongens komen nooit van mijn kant)

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 19 nov 2003 16:42

het draait allemaal om zelfvertrouwen!!!!!
en als je dat hebt ben je gezegend, echt. maar het is ook aan te leren.
stap gewoon op diegene af die je leuk vind! 1 of 2 x gedaan en je bent over die drempel heen!
en als ze geen contact wilt? So What? een blauwtje lopen is goed voor je ervaring. goed, je hebt even een 'naar'gevoel maar dat heb ik ook als ik mn kop stoot.
zelfvertrouwen!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten