Wie heeft er Cu2??!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Wie heeft er Cu2??!

Berichtdoor Kate Spade » 09 okt 2002 19:23

Wie heeft er Cu2??!

Ik heb al een paar maanden een eigen website van Cu2, zijn hier nog meer die dat hebben?
Of die van plan zijn nog een Cu2-site te maken? Ik vind het leuk om andere sites te bekijken, en “vriendjes” te maken…;-)
Hier komt mijn adres:
www.*censuur*/whiteraven
En waag het niet om geen berichtje achter te laten!!
Dus, dat.

Nazgul
Verkenner
Verkenner
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 sep 2002 16:42
Locatie: Zoetermeer

Berichtdoor Nazgul » 09 okt 2002 20:38

/me zet iedereen die durft te posten in dit topic in zijn block-list :x
Definitief verdwenen....

Gebruikersavatar
Night
Moderator
Berichten: 976
Lid geworden op: 10 sep 2002 16:09
Contacteer:

Berichtdoor Night » 09 okt 2002 21:17

Me too!
CU2 is een verfoeilijke zaak, stupide en iedereen die daar een website plaatst heeft geen eergevoel.
Zeker niet als je weet dat er ook een CU2Night (voor homosexuelen om hun hebben en houwen aan te prijzen) bestaat en een CU2Day (voor heterosexuelen om op een mensonwaardige manier hun hebben en houwen aan te prijzen. En dan nog niet eens gesproken over de manier waarop mannetjes tegen de vrouwtjes praten via berichtjes en andersom)
Walgelijk!

Nazz..ga ik nu in je ignore list? ;-)
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

The Menace
Mineur
Mineur
Berichten: 119
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:35

Berichtdoor The Menace » 09 okt 2002 22:15

CU2... blehh! 1 van de meest walgelijke dingen van Internet. Er staan heel veel gefrustreerde personen op.

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 10 okt 2002 07:17

halloow! Ik krijg nu allemaal negatieve reacties. Heeft niemand, helemaal niemand cu2?! :cry: :cry: :cry:
Dus, dat.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Berichtdoor TheKeimpe » 10 okt 2002 11:12

IK heb het ook niet. Herkende het wel toen ik je site zag. Een ander persoon op de uni zat pas namelijk daar te kijken, ik zag daar dingen die ik niet wilde zien. Kan je je pagina daar ook weer verwijderen? Zouk dan maar snel doen bAdEeNd

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 10 okt 2002 13:59

TheKeimpe schreef:IK heb het ook niet. Herkende het wel toen ik je site zag. Een ander persoon op de uni zat pas namelijk daar te kijken, ik zag daar dingen die ik niet wilde zien. Kan je je pagina daar ook weer verwijderen? Zouk dan maar snel doen bAdEeNd

Werd MIJN site bekeken?
wat is er dan zo fout aan cu2? Onwijs veel die ik ken hebben Cu2, vrienden van mij die ver weg wonen enz. Kan ik ze toch nog een beetje meemaken.
Dus, dat.

The Menace
Mineur
Mineur
Berichten: 119
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:35

Berichtdoor The Menace » 10 okt 2002 17:42

Op CU2 staan vaak heel ranzige vrouwen/man die van de verkeerde kant zijn. Cu2 wordt daarom ook meestal geassocieerd met ranzige en lompe mensen.. Als ik het zo mag zeggen. Ik zal niet beweren dat ze allemaal zo zijn... maar de naam hebben ze wel.

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 10 okt 2002 19:25

The Menace schreef:Op CU2 staan vaak heel ranzige vrouwen/man die van de verkeerde kant zijn. Cu2 wordt daarom ook meestal geassocieerd met ranzige en lompe mensen.. Als ik het zo mag zeggen. Ik zal niet beweren dat ze allemaal zo zijn... maar de naam hebben ze wel.

Dank U!!
Dank U!!
Nee, idd. Ik ben ranzig, lomp en van de verkeerde kant. :roll:
Dus, dat.

The Menace
Mineur
Mineur
Berichten: 119
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:35

Berichtdoor The Menace » 10 okt 2002 19:38

dE bAdEeND schreef:
The Menace schreef:Op CU2 staan vaak heel ranzige vrouwen/man die van de verkeerde kant zijn. Cu2 wordt daarom ook meestal geassocieerd met ranzige en lompe mensen.. Als ik het zo mag zeggen. Ik zal niet beweren dat ze allemaal zo zijn... maar de naam hebben ze wel.

Dank U!!
Dank U!!
Nee, idd. Ik ben ranzig, lomp en van de verkeerde kant. :roll:


HOHO... dat zeg ik niet...! Het is een waarschuwing voor je!

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 10 okt 2002 19:42

The Menace schreef:
dE bAdEeND schreef:
The Menace schreef:Op CU2 staan vaak heel ranzige vrouwen/man die van de verkeerde kant zijn. Cu2 wordt daarom ook meestal geassocieerd met ranzige en lompe mensen.. Als ik het zo mag zeggen. Ik zal niet beweren dat ze allemaal zo zijn... maar de naam hebben ze wel.

Dank U!!
Dank U!!
Nee, idd. Ik ben ranzig, lomp en van de verkeerde kant. :roll:


HOHO... dat zeg ik niet...! Het is een waarschuwing voor je!


Ben ik nu verkeerd?
Dus, dat.

The Menace
Mineur
Mineur
Berichten: 119
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:35

Berichtdoor The Menace » 10 okt 2002 20:29

Niet dat ik weet... daar kan ik geen oordeel over geven ;). Ik denk van niet hoor... maar verwijder maar snel dat Cu2 ding.

Gebruikersavatar
Lorijne
Verkenner
Verkenner
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 sep 2002 15:42
Locatie: omgeving Leiden
Contacteer:

Berichtdoor Lorijne » 11 okt 2002 21:08

Is een site slecht omdat er toevallig mensen zijn die deze site op een verkeerde manier gebruiken? VInd ik niet direct. Ik kan niet zeggen : cu2 is fout. Wel dat sommige sites van gebruikers fout zijn! Maar ja, waar zie je dat niet. Wandel de gemiddelde chatbox maar eens in....
BTW: over dat relatiegedoe: op refoweb is het anders ook niet mis. Net ofdat iedereen hier zo netjes is. Dus niet he! Verwijder je site niet badeend, laat m staan maar zet er geen vreemde dingen op.
Groetjes
NIHIL AGENDO HOMINES MALE AGERE DISCUNT!!

The Menace
Mineur
Mineur
Berichten: 119
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:35

Berichtdoor The Menace » 11 okt 2002 23:07

Je zegt sommige gebruikers? Ik denk dat de meeste fout bezig zijn!

Ik zou er niet mee geassocieerd willen worden!

Gebruikersavatar
Night
Moderator
Berichten: 976
Lid geworden op: 10 sep 2002 16:09
Contacteer:

Berichtdoor Night » 12 okt 2002 11:58

Lorijne schreef:Is een site slecht omdat er toevallig mensen zijn die deze site op een verkeerde manier gebruiken? VInd ik niet direct. Ik kan niet zeggen : cu2 is fout. Wel dat sommige sites van gebruikers fout zijn! Maar ja, waar zie je dat niet. Wandel de gemiddelde chatbox maar eens in....
BTW: over dat relatiegedoe: op refoweb is het anders ook niet mis. Net ofdat iedereen hier zo netjes is. Dus niet he! Verwijder je site niet badeend, laat m staan maar zet er geen vreemde dingen op.
Groetjes


Lorijne, jij hebt toch zelf niet toevallig iets bij CU2 staan? Je lijkt zo pro...of ist omdat het badeend is...

Het zijn niet alleen de gebruikers die fout zijn in dit geval, jij noemt het sommige, het zijn er heel veel. Zij misbruiken niet CU2, CU2 heeft zichzelf er voor gemaakt! De gebruikers doen dus alleen wat CU2 zelf wenst!

Maar....als dat je nog niet genoeg zou overtuigen....ga ik je meenemen in een fantasie....
Lorrie...wij gaan samen op pad. Zeg maar op een zaterdagavond. We zijn ergens uitgenodigd. Een gezamenlijke kennis nodigde ons uit te komen naar een gelegenheid. Wanneer we bij de gelegenheid aankomen ontdekken we dat het een immense ontmoetingsplaats is.
Globaal verdeeld in drie grote zalen. In de eerste zaal hopen we straks onze gezamenlijke kennis te ontmoeten. Deze zaal zit vol met mannen en vrouwen, jongens en meisjes. Het is er egzellig, het gaat om de contacten. Iedereen praat door elkaar. Echt zinvolle gesprekken zijn er niet te ontdekken, het lijkt gezellig. Wel hoor je veel gevloek, en heel veel gesprekken gaan over zaken die we niet kunnen rijmen met Gods Woord.
De tweede zaal die er is, ligt aan de eerste vast, je kunt zo overlopen. Als je kijkt kan je prima zien wat er in die zaal gebeurt. Het is ook een gezellige zaal, degenen die daar zijn zijn meer gekomen om erotisch contact te hebben. Wat je daar hoort en ziet is niet met woorden uit te drukken. Men schreeuwt door elkaar, en de meest vunzige taal is daar te horen. Wat je ziet aan bewegingen en (gebrek aan) kleding is schandelijk te noemen. Veel jongelui ook. Als je even meeluistert naar de gesprekken dan zijn de gesprekken verleidelijke gesprekken, met veelal als onderwerp sex, en hoeveel keer je het gedaan hebt. Het mooiste is om te vertellen op welke meest exotische wijze dat was. Fantasien die je hebt mogen ook rijkelijk verteld worden. Het gehalte aan waarheid in de gesprekken is zeer laag. Wat is er mooier dan liegen over je leeftijd, hoe je eruit ziet, en ja, hoe mooier je over sex kan praten, hoe waardevoller je lijkt.
Men lijkt zich vooral hier te begeven om op zulke wijze te praten, en om vlugge contacten aan te gaan. Of om evt via andere media hun uitspattingen anoniem voort te zetten. Omdat men zich vooral door tekst en beeld presenteert is het helemaal spannend om te zien hoever anderen gaan.

Over de derde room zal ik niet verder uitwijden. Hij is gelijk aan de tweede, maar dan voornamelijk gericht op mensen van eigen geslacht. Vrouwen met vrouwen, mannen met mannen. De sfeer is er iets rustiger, iets minder banaal, maar de praat gaat verder en is in wezen nog sterker godslasterlijk en schandelijk te noemen.

De zaal is zoals ik zei openlijk verbonden aan de eerste zaal. De derde zaal net zo. Het kan zelfs heel gewoon gebeuren dat iemand uit die ruimte je aanspreekt, op de wijze zoals daar gewoon is, zonder dat je dat in wezen wenst. Hij of zij wil dan "vriendschappelijke" contacten met je aanknopen.
Sommigen bewegen zich in beide rooms. Ze zijn in beide lid.

Lid zijn...wij mogen samen best naar binnen. Overal kijken. Echt meepraten lukt niet, daarvoor moeten we lid worden. Member van de vriendjesmakersclub. In ieder geval word je dan openlijk getoond, met wat gegevens van jezelf, zoals leeftijd en naam. Dat het niet je echte naam is maakt helemaal niet uit. Anonimiteit wordt gewaarborgd.

Het doel is contact. Het ontmoeten van mensen. Gesprekken zijn niet meer dan een paar zinnen, het is in wezen alleen maar een gezellig bijeen zijn, eens een vriend van een ander ontmoeten, maar conversatie is niet veel aanwezig, alleen in de zin van korte berichten of zinnen.

Wanneer je diepgaander wilt ontmoeten kan dat, maar dan zal je van een ander medium gebruik moeten maken. De mensen om ons heen strooien met de manier waarop ze bereikbaar zijn, voornamelijk anonieme manieren. Het lijkt erop dat de tweede en derde ruimte daar helemaal op gericht zijn. Men loopt te koop met eigen gegevens, zij het dan anoniem. Want....het is het leukst om de vuiligheid in de anonimiteit voort te zetten.
Tussen deze mensen lopen overigens ook beroeps, die er op uit zijn je te verleiden eens een kijkje te nemen op plaatsen waar zij hun waren en zaken open en bloot hebben staan.

De leiding van deze ontmoetingsplaats klapt in de handjes. Dit is precies wat zij bedoelden. Veel mensen bij elkaar. Controle op de gesprekken is er niet. Aan een enkele uitspatting wordt wat gedaan, maar tever gaat het niet snel. Ze verdienen meer als er meer mensen komen, reclame inkomsten vooral. Ze zullen dus ook alles doen om zoveel mogelijk mensen binnen te halen. In de hal is duidelijk aangegeven welke drie mogelijkheden er zijn, en in korte bewoordingen wat er mogelijk is.
Lid worden is gratis, je wordt even in het zonnetje gezet en aan iedereen getoond.

We staan in de hal. Hebben zojuist even alles bekeken en besproken met elkaar. Wat we allemaal zagen.
We moeten keuzes gaan maken.
Gaan we dit gebouw binnen? We kunnen met onze rug naar zaal 2 en 3 gaan zitten. We kunnen vingers selectief in onze oren stoppen om te voorkomen dat mensen uit zaal 2 en 3 ons aanspreken.
We zijn dan wel in een gebouw waarin dit allemaal open en bloot plaats vindt.
Mensen die onze vrienden willen worden kunnen opeens zomaar uit zaal 2 komen. Bij een nadere kennismaking kan opeens blijken dat ze veelvuldig in zaal drie zitten bijvoorbeeld.

Maar..we waren hier in feite alleen maar om te kijken, en alleen om onze gezamenlijke kennis te ontmoeten.

Als we binnen zijn zullen we onze gezamelijke kennis ontmoeten. We kunnen ervoor kiezen alleen maar even te zwaaien, en dan maar hopen dat ze het ziet. Om meer contact dan dat te hebben zullen we wel lid moeten worden. En onszelf presenteren. Door beeld en tekst, maar dat hebben we evt zelf nog in de hand.

(Ik ga nu best ver. Maar om mn verhaal te onderstrepen doe ik het toch. Ik wil hier niemand kwetsen of belachelijk maken, alleen weergeven wat we kunnen gaan zien. Een ieder moet voor zichzelf weten wat hij doet en waar hij zich bevindt en met wie hij omgaat. Alleen..wij kijken even Lorrie)
We kunnen dan weer ontmoetingen hebben met vrienden van onze kennis. Zo kunnen we een type ontmoeten die zich "tweedehandsgod" noemt en best eens aan God het volgende zou willen vragen: "Who's your daddy? *censuur* :-D. Over zijn vriendenkring in onze gelegenheid en hoe hij die aanspreekt, daar kan ik ook een tijdje mee zoet zijn.
Een ander aan de tafel van onze kennis hoeft God niets te vragen, maar gelooft in re"incarnatie en buitenaardse wezens.
Weer een ander aan tafel houdt het bij "Wazzup? :D ;)" als vraag aan God.

Dat wordt onze avond. Gaan we naar binnen Lorrie ?

Verantwoord om daar rond te neuzen? Verantwoord om daar lid te zijn?
Ik heb daar dus een iets andere mening over dan jij, als ik je verhaal zo lees.
Onderschrift? Waaronder dan?

En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten