Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Spreeuw
Generaal
Generaal
Berichten: 4623
Lid geworden op: 08 jul 2013 09:02

Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor Spreeuw » 17 nov 2015 16:28

Beste forumleden,

Kunnen jullie mij tips geven van plaatsen waar ik christelijke (liefst: christelijk-reformatorische) jongeren van tussen de 20 en 30 jaar oud kan ontmoeten? Graag in de buurt van mijn woonplaats Giessenburg. Ik weet dat er christelijke studentenverenigingen zijn, maar deze bedoel ik niet. Ik studeer namelijk niet meer. Zelf wil ik graag meer contact met leeftijdsgenoten dan nu het geval is. Ook ben ik met mijn 26 jaar oud nog altijd vrijgezel. Daar zou ik graag verandering in willen zien. Dat is één van de belangrijkste redenen van mijn vraag. Kan iemand mij tips geven? Ik lees het graag.

Met vriendelijke groet,
Spreeuw

Klomp
Verkenner
Verkenner
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 dec 2006 16:56
Locatie: gelderland

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor Klomp » 23 nov 2015 22:18


Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7930
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor StillAwake » 24 nov 2015 12:00

Spreeuw schreef:Beste forumleden,

Kunnen jullie mij tips geven van plaatsen waar ik christelijke (liefst: christelijk-reformatorische) jongeren van tussen de 20 en 30 jaar oud kan ontmoeten? Graag in de buurt van mijn woonplaats Giessenburg. Ik weet dat er christelijke studentenverenigingen zijn, maar deze bedoel ik niet. Ik studeer namelijk niet meer. Zelf wil ik graag meer contact met leeftijdsgenoten dan nu het geval is. Ook ben ik met mijn 26 jaar oud nog altijd vrijgezel. Daar zou ik graag verandering in willen zien. Dat is één van de belangrijkste redenen van mijn vraag. Kan iemand mij tips geven? Ik lees het graag.

Met vriendelijke groet,
Spreeuw

Je zou je ook eens kunnen opgeven bij bijvoorbeeld een christelijke reisorganisatie.
Niet dat dat bedoeld is om je levenspartner tegen het lijf te lopen, maar het kan werken.
Het breidt sowieso je netwerk uit.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Spreeuw
Generaal
Generaal
Berichten: 4623
Lid geworden op: 08 jul 2013 09:02

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor Spreeuw » 24 nov 2015 20:38

StillAwake schreef:Je zou je ook eens kunnen opgeven bij bijvoorbeeld een christelijke reisorganisatie.
Niet dat dat bedoeld is om je levenspartner tegen het lijf te lopen, maar het kan werken.
Het breidt sowieso je netwerk uit.


Bedankt voor de tip. Wel reis je niet gedurende het hele jaar. Op Refoforum kreeg ik bijvoorbeeld als tip om op een koor te gaan. Dat lijkt me ook zeker geen gek idee!

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor meribel » 24 nov 2015 20:39

wel alleen als je graag zingt natuurlijk :idea:

Spreeuw
Generaal
Generaal
Berichten: 4623
Lid geworden op: 08 jul 2013 09:02

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor Spreeuw » 24 nov 2015 20:41

meribel schreef:wel alleen als je graag zingt natuurlijk :idea:


Ik zing zeker heel graag! Ik weet alleen nog niet op welk koor ik kan en wil gaan.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor meribel » 24 nov 2015 20:44

nou , in ieder geval geen mannenkoor :mrgreen:

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor meribel » 24 nov 2015 20:45

verder de meeste ontmoetingsplekken voor christelijke jongeren zijn te vinden in de digitale wereld..
schijnt.

Spreeuw
Generaal
Generaal
Berichten: 4623
Lid geworden op: 08 jul 2013 09:02

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor Spreeuw » 24 nov 2015 20:46

meribel schreef:nou , in ieder geval geen mannenkoor :mrgreen:


Met het oog op een levensgezel inderdaad niet... Dat heb je goed opgemerkt!

Spreeuw
Generaal
Generaal
Berichten: 4623
Lid geworden op: 08 jul 2013 09:02

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor Spreeuw » 24 nov 2015 20:49

meribel schreef:verder de meeste ontmoetingsplekken voor christelijke jongeren zijn te vinden in de digitale wereld..
schijnt.


Dat vind ik met het oog op het krijgen van een vaste relatie niet gezond.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor meribel » 24 nov 2015 21:06

meribel schreef:verder de meeste ontmoetingsplekken voor christelijke jongeren zijn te vinden in de digitale wereld..
schijnt.
Spreeuw schreef:[

Dat vind ik met het oog op het krijgen van een vaste relatie niet gezond.



watte?

er zijn websites in gespecificeerd dat je alleen je eigen gezindte te zien krijgt ( dat vind ik ook niet gezond )

en talloze gelukkige huwelijken uit voortgekomen.

maar goed,
do it your way natuurlijk.

Anoniem_89

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor Anoniem_89 » 25 nov 2015 00:09

meribel schreef:verder de meeste ontmoetingsplekken voor christelijke jongeren zijn te vinden in de digitale wereld..
schijnt.
Spreeuw schreef:[

Dat vind ik met het oog op het krijgen van een vaste relatie niet gezond.



meribel schreef:watte?

er zijn websites in gespecificeerd dat je alleen je eigen gezindte te zien krijgt ( dat vind ik ook niet gezond )

en talloze gelukkige huwelijken uit voortgekomen.

maar goed,
do it your way natuurlijk.

Hier heb je iemand met ervaring. :mrgreen:
Ik heb mijn vrouw via internet leren kennen.

Om je even een schop in de goede richting te geven
Voor het geval je verkeerd klikt
Klik hier als de bovenste twee links je niet aanspreken
zou ik commissiegeld hiervoor krijgen? 8-[

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7930
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor StillAwake » 25 nov 2015 08:11

Spreeuw schreef:Bedankt voor de tip. Wel reis je niet gedurende het hele jaar. Op Refoforum kreeg ik bijvoorbeeld als tip om op een koor te gaan. Dat lijkt me ook zeker geen gek idee!

Sowieso is het goed om je network uit te breiden, Ik ben uiteindelijk getrouwd met de vriendin van de vrouw van de vriend van een vriend.
Ik was op dezelfde verjaardag, en we hadden hetzelfde cadeautje bij ons. Dat was ons eerste gesprek;-)
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Spreeuw
Generaal
Generaal
Berichten: 4623
Lid geworden op: 08 jul 2013 09:02

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor Spreeuw » 25 nov 2015 14:54

StillAwake schreef:Sowieso is het goed om je network uit te breiden, Ik ben uiteindelijk getrouwd met de vriendin van de vrouw van de vriend van een vriend.
Ik was op dezelfde verjaardag, en we hadden hetzelfde cadeautje bij ons. Dat was ons eerste gesprek;-)


Prima, maar dan wel zonder al te grote reizen graag...

Spreeuw
Generaal
Generaal
Berichten: 4623
Lid geworden op: 08 jul 2013 09:02

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor Spreeuw » 25 nov 2015 15:08

meribel schreef:watte?

er zijn websites in gespecificeerd dat je alleen je eigen gezindte te zien krijgt ( dat vind ik ook niet gezond )

en talloze gelukkige huwelijken uit voortgekomen.

maar goed,
do it your way natuurlijk.


Dat het ook digitaal kan, ontken ik beslist niet. En dat hieruit talloze gelukkige huwelijken voortkomen, ontken ik ook niet.
Maar ikzelf zie het niet als de beste weg. Ik doe het liever face-to-face.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 115 gasten