Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Spreeuw
Generaal
Generaal
Berichten: 4623
Lid geworden op: 08 jul 2013 09:02

Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor Spreeuw » 17 nov 2015 16:28

Beste forumleden,

Kunnen jullie mij tips geven van plaatsen waar ik christelijke (liefst: christelijk-reformatorische) jongeren van tussen de 20 en 30 jaar oud kan ontmoeten? Graag in de buurt van mijn woonplaats Giessenburg. Ik weet dat er christelijke studentenverenigingen zijn, maar deze bedoel ik niet. Ik studeer namelijk niet meer. Zelf wil ik graag meer contact met leeftijdsgenoten dan nu het geval is. Ook ben ik met mijn 26 jaar oud nog altijd vrijgezel. Daar zou ik graag verandering in willen zien. Dat is één van de belangrijkste redenen van mijn vraag. Kan iemand mij tips geven? Ik lees het graag.

Met vriendelijke groet,
Spreeuw

Klomp
Verkenner
Verkenner
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 dec 2006 16:56
Locatie: gelderland

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor Klomp » 23 nov 2015 22:18


Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7930
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Ontmoetingsplaatsen christelijke jongeren van de leeftijdscategorie 20-30 jaar

Berichtdoor StillAwake » 24 nov 2015 12:00

Spreeuw schreef:Beste forumleden,