Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 jan 2015 14:38

MissF schreef:Hoe is het met je jongste, ppm? Betere start dan de andere 2? Heb je meer rust met hem?


de eerste weken ebben we regelmatg aan elkaar gevraagd of we niet de huisarts moesten bellen of het normaal is dat een baby nooit huilt!! :shock: het is voor ons absurd om mee te maken wat een rustig kindje is!
overigens vandaag gaat het niet op en afgelopen drie dagen hij is al ziek :( nu met enorm hoesten... maar zolang hij nog natte luiers heeft en alert is moeten we maar door martelen... :( we gaan et maar weer aankijken.

en nu jou baby nog... op het cb gingen ze ervan uit dat het niet meer bepaald een fabeltje is dat de derde altijd rustiger is dan de andere twee... vaak is de oudste voorzichtig en atastend... tweede stuitert door.. derde rustig en relax! die vlieger ging onderhand bijna altijd op

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor MissF » 21 jan 2015 14:59

Fijn zeg dat het zo goed ging/gaat! Beterschap voor hem. Hopen dat hij snel weer zo lekker rustig is :D
Ja, derde kinderen schijnen het makkelijkste te zijn, dat hoor ik heel vaak. Al kan ik me niet voorstellen dat er ooit nog zo'n makkelijk kind als mijn oudste komt ;) Die hoorde ik ook nooit. Tweede heeft wel flink gehuild, maar dat had een medische oorzaak, daarna was ze eigenlijk ook wel heel makkelijk.
Zou een derde bevalling dan ook zo makkelijk gaan? Bij mijn moeder wel, maar die haar derde kwam wel weer een paar dagen 'te laat', daar heb ik niet zoveel zin in ;)

We wachten af :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Chaya » 21 jan 2015 15:42

Dippie schreef:http://www.vitamins.nl/885708.magnetron ... tAod_XcAUA

Deze gebruikten wij op mijn werk. Ideaal ding, moest er dacht ik 4 minuten in.

Een gouden tip Dippie, ik heb hem nu 3 x gebruikt. d:)b
Het is nog wel even uitvogelen hoe lang op hoeveel watt, weet jij of er wat water achter mag blijven?
Ik bespaar dagelijks 3 kwartier tijd hiermee, dus ben heel blij.

Een vraag aan de moeders die de zuigfles in de vaatwasser doen, slijt de maatverdeling er dan niet helemaal af op den duur?
Als ik zie hoe sommige glazen er na een paar maanden vaatwasser uitzien. :?
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor LeChat » 21 jan 2015 16:13

Chaya schreef:Een vraag aan de moeders die de zuigfles in de vaatwasser doen, slijt de maatverdeling er dan niet helemaal af op den duur?
Als ik zie hoe sommige glazen er na een paar maanden vaatwasser uitzien. :?
Bij de duurdere hier niet... ik zie duidelijk verschil tussen de merkflesjes en de b-kwaliteit die ik gratis kreeg, die verkleuren en de belettering gaat eraf.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor ajl » 22 jan 2015 09:02

De vlieger van een 3e die het makkelijkst is, gaat bij ons niet op. :mrgreen: Dat was juist degene die het meest gehuild heeft, al was hij ook wel heel vaak ziek en benauwd, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. En nog is het de meest dwarse van de 4. Als wij links gaan, gaat hij op voorhand al rechts...haha

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Dippie » 22 jan 2015 11:23

Chaya schreef:Een gouden tip Dippie, ik heb hem nu 3 x gebruikt. d:)b
Het is nog wel even uitvogelen hoe lang op hoeveel watt, weet jij of er wat water achter mag blijven?
Ik bespaar dagelijks 3 kwartier tijd hiermee, dus ben heel blij.

Een vraag aan de moeders die de zuigfles in de vaatwasser doen, slijt de maatverdeling er dan niet helemaal af op den duur?
Als ik zie hoe sommige glazen er na een paar maanden vaatwasser uitzien. :?


Oh echt joh? Super! Graag gedaan hoor :)

Ehm...of er water in achter mag blijven...ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat niet zo heel erg...
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Evelien » 22 jan 2015 11:48

ajl schreef:De vlieger van een 3e die het makkelijkst is, gaat bij ons niet op. :mrgreen: Dat was juist degene die het meest gehuild heeft, al was hij ook wel heel vaak ziek en benauwd, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. En nog is het de meest dwarse van de 4. Als wij links gaan, gaat hij op voorhand al rechts...haha


Ligt het misschien aan het jaartal waarin hij geboren is? :wink:

Hier gaat het nu stukken beter met S. Hij is minder onrustig.
Vanochtend hadden we weer een afspraak bij het AC. We moesten vrij vroeg uit bed en hij was nog lang niet uit geslapen, dus de testen gingen niet helemaal goed. Volgende week nieuwe poging en dan op een later tijdstip.

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor jamillah » 22 jan 2015 21:26

ajl schreef:De vlieger van een 3e die het makkelijkst is, gaat bij ons niet op. :mrgreen: Dat was juist degene die het meest gehuild heeft, al was hij ook wel heel vaak ziek en benauwd, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. En nog is het de meest dwarse van de 4. Als wij links gaan, gaat hij op voorhand al rechts...haha


Evelien schreef:Ligt het misschien aan het jaartal waarin hij geboren is? :wink:


Ja ik denk het wel :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Evelien » 22 jan 2015 21:31

Want die van jouw is ook zo? 8) :wink:

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Duschka » 22 jan 2015 21:36

ajl schreef: En nog is het de meest dwarse van de 4. Als wij links gaan, gaat hij op voorhand al rechts...haha

Dus als hij rechts moet gaan, gaan jullie links... :mrgreen:

Doet mij denken aan logeetje dat mijn grootouders vroeger over de vloer hadden.
Mega dwars jochie.
Dus zei mijn opa "ik wil dat de deur open blijft staan."
Van toen aan, ging de deur netjes dicht. Ha ha

Hier is gelukkig de bang in donker fase weer afgesloten.
En sinds dreumes eet en geen last meer heeft van buikpijn door de allergie gaat ze zoetjesaan ook wat langer slapen 's nachts, in plaats van elk uur of elke anderhalf uur voeden, nu vaak maar twee voedingen in de nacht of soms zelfs maar één.
Zo fijn, maar oh oh, nu merk ik pas hoeveel slaap ik achterop ben geraakt.

@Saskia
Verdrietig voor je meisje, dat haar moeder haar zou gebruiken, om extra spullen te krijgen.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Saskia » 22 jan 2015 21:49

Ja, ik hoop van ganser harte dat ik het mis heb (maar ik beng bang van niet...) want m'n hart bloedt als ik denk aan de dag dat ze zal beseffen dat d'r moeder haar niet wilde :(

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor jamillah » 22 jan 2015 22:55

Evelien schreef:Want die van jouw is ook zo? 8) :wink:


:jaknikken:

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Jannoek » 22 jan 2015 22:58

Ik denk dat het aan de haarkleur en de naam ligt AJL ;-)
Hier is J ook echt een heel ontdeugend mannetje. Ik hou m'n hart vast, en hij moet nog 1 worden. :-oo
Verder lijkt hij qua uiterlijk + gedrag echt op z'n broer, heel grappig om dat te zien :-)

@Saskia wat heftig! voor jou en je meisje..

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor MissF » 23 jan 2015 10:49

Pff, heftig Saskia :(

Tjonge, hier lijkt er wel storm te zijn elke dag. Wat zijn ze druk samen. Vooral Jurian reageert zo sterk op sfeer en stemmingen. We zitten natuurlijk een beetje af te wachten wanneer baby geboren wordt, en dat krijgen ze wel mee. Al hebben we het er niet zo duidelijk over verder, maar gister vroeg ik aan hem:' Hoe komt het toch dat je zo druk bent?' Zegt hij:' Ik vind het gewoon lastig, dat ik niet weet wanneer mijn broertje geboren wordt enzo.' Ah, dan kan ik wel janken, haha (lekker, die hormonen ;) ). En we kunnen daar nu even niks aan doen, dus hij zal er toch mee moeten leven.
Gister mocht hij een middagje bij oma spelen, daar geniet hij erg van, en vandaag maar een vriendinnetje mee naar huis, kan ie zijn ei een beetje kwijt.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Mortlach » 23 jan 2015 11:06

Hier heeft de 9-jarige er een handje van om één hap uit een appel te nemen, dan te beseffen dat ze vol zit of geen zin heeft in appels en hem dan weg te gooien. Dus nu moet ze elke keer dat ik zo'n appel aantref een euro van haar zakgeld inleveren. Ik ben benieuwd hoelang het duurt totdat ze het leert...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 110 gasten