Refowebkids deel 19

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor ajl » 07 mei 2014 18:36

Een fiets? Rolschaatsen?
En wat het bij ons echt goed doet, zijn verkleedspullen. Bij de Hema heb je prinsessenjurken voor weinig. Mijn schoonmoeder heeft een duurdere variant van prinsessenjurk gekocht en deze heeft zij heel veel aan met buitenspelen.
Hebben jullie een zandbak buiten? Dan zou een theeservies het ook goed doen. Hier werd de hele zomer in de zandbak thee ingeschonken en zandtaartjes gebakken.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor vpk » 07 mei 2014 21:56

Tja die verjaardagscadeautjes....blijft lastig vind ik.
E is blew in juni jarig dus moeten ook weer wat verzinnen..

@ sterretje: jij hebt hier ooit een site genoemd waar je jurken voor ajs bestelde, deens of fins ofzo? Weet je die nog?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
AikonGirl
Majoor
Majoor
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 apr 2004 12:34

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor AikonGirl » 08 mei 2014 10:09

Hier voor haar derde verjaardag (spulletjes voor de) Barbie's.

Nog maar twee maandjes en dan is t alweer zomervakantie!
Wat zijn jullie plannen?

Hier weer twee weekjes kamperen met onze tent.
Zelfde camping als vorig jaar, en weer samen met mijn ouders.
Heb er al zin in!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 08 mei 2014 10:46

Ja, vakantie, we hebben hier laat, dus nog even een poosje doorgaan.
We gaan niet weg met de tent, we hebben elke dag vakantie in onze nieuwe tuin ;) Nouja, er moeten nog best veel kleine klusjes gebeuren, waar mijn man verder geen tijd voor heeft, dus plannen we de 3 weken dat hij vrij is om en om uitjes en klusdagen.
De lijst met dingen wat we willen gaan doen wordt steeds langer. dierentuin (hebben abonnement), Julianatoren (gratis kaartje met ons dierentuin abonnement), watermuseum, boswandeling met daarna pannenkoeken eten, indoor speeltuin (ook gratis kaartjes :) ), Maduroda. Als we iets leuks tegenkomen wat we een keer willen doen zetten we het op onze lijst. Dus we vermaken ons wel.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Haai » 08 mei 2014 11:12

Wij gaan dit jaar niet op vakantie, zie dat niet zo zitten met een kleintje van een paar weken. Als alles goed gaat zijn we van plan een museumjaarkaart te nemen, en we hebben inmiddels al een behoorlijke lijst verzameld waar we naartoe willen. Voordeel is dat we het over een jaar uit kunnen spreiden;)

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Jannoek » 08 mei 2014 12:05

Lastig he die verjaardagscadeaus! F is volgende week jarig, maar we moeten zelf ook nog wat kopen. Als ik vraag wat hij wil is het standaard 'een blauwe schaar'. Kinderhand is snel gevuld :mrgreen:

Wij denken over een knikkerbaan van Quadrilla voor F. Maar moeten dus snel een knoop doorhakken ;-)
Een fietsje en andere buitendingen hebben we in ons appartement niet zo veel aan, dus dat komt een andere keer wel.

Qua fotoalbums: ik moet die van F ook allemaal nog maken van elk jaar. Al heel vaak begonnen en alles weer net zo hard weggegooid. Ik vind het super lastig, omdat ik altijd de trouwalbums maak voor mijn man, en dat een heel andere manier van albums opmaken is.. Wij bestellen ze bij de albumleverancier van mijn man, in portugal. Prijzen liggen een stuk lager dan bij prof. albums in NL. En hema/kruidvat en consorten is kwalitatief een stukje minder.
Ik ben echt een zeur als het op albums aan komt, daarom ook al zo lang bezig denk ik ;-)

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Sterretje » 08 mei 2014 13:52

@VPK:
pompdelux.com
Ideaal, ik bestel altijd mooi veel voor beide kids. Goedkoop en leuk.
Time flies when you have none!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor ajl » 12 mei 2014 09:32

Dames, wat drinken jullie kinderen tussendoor? Ik wil een beetje af van de ranja met bergen suiker en glucose fructose. Zij krijgen nu 1x ranja en verder thee of water, maar zijn er ook lekkere andere alternatieven? Thee is nl niet hun favoriet

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor cornelia77 » 12 mei 2014 09:41

Bij ons drinken de kinderen sap van roosvicee 50/50. Die is niet zo zoet, daar zit geen suiker in, volgens mij ook geen zoetstof.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 12 mei 2014 09:44

Oudste krijgt op school een beker limonade (niet de goedkoopste, meestal carvan cetivam), en na school 's middags ook.
Daarnaast melk tijdens de broodmaaltijden en water tijdens het avondeten.
Jongste drinkt alleen 2 bekers melk bij de broodmaaltijden, en een beetje water na het tandenpoetsen. Meer krijg ik er toch niet in, en ze doet het er nog steeds op, dus maak ik me er niet druk om ;-)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor meribel » 12 mei 2014 10:23

Hier naar school water mee, in een dichte bidon, vinden ze zelf ook prima. En fruit.
Bij het eten melk,
Avondeten water,
Tussen de middag thee.

Is ook het enige wat ik drink ( ik erbij nog koffie en wijn in de avond )

Zondag ochtend altijd ranja met een grote koek.
Als het heel warm is in de zomer maak ik weleens zo'n grote kan met ijsblokjes, maar dat is echt iets in de zomervakantie.


Maar er zal wel een tijd gaan komen dat ze frisdrank willen..,ik merk het wel, dan ga ik niet moeilijk doen en koop ik dat. ( hier vinden man en ik het alleen vies )

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Em. » 12 mei 2014 10:50

Hier bij het eten melk/karnemelk, avondeten soms water
Verder smorgens diksap/roosvicee (meestal diksap) en smiddags versgeperste sinaasappelsap. Dat vindtie erg lekker....

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Evelien » 12 mei 2014 11:07

ajl schreef:Dames, wat drinken jullie kinderen tussendoor? Ik wil een beetje af van de ranja met bergen suiker en glucose fructose. Zij krijgen nu 1x ranja en verder thee of water, maar zijn er ook lekkere andere alternatieven? Thee is nl niet hun favoriet


Wat je ook kan doen is zelf een fruitsap maken, klein laagje in een beker en dat aanmaken met water. Daar zit dan dan alleen suiker van het fruit zelf in, verder niet toe gevoegd.

En wat hier ook favoriet is, yoghurt met vers fruit (smoothie achtig).

Hier drinkt hij voornamelijk water en rauwe geitenmelk. Heel af en toe thee.

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Sterretje » 12 mei 2014 11:15

thee, water, karnemelk, en smoothie (soms maar heel iets smoothie met water gemengd).
En AJS naar school beker water en beker cervan cetivan.
Time flies when you have none!

Gebruikersavatar
AikonGirl
Majoor
Majoor
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 apr 2004 12:34

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor AikonGirl » 12 mei 2014 11:44

Hier krijgen ze water of thee bij het eten, en tussendoor diksap.

Oja, en naar school een beker water en een pakje appelsap.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 102 gasten