Zwanger deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Pluk01

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor Pluk01 » 07 jan 2012 16:19

Oei! Sterkte JPC!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor Evelien » 09 jan 2012 09:34

Dat is dan ook wel schrikken zeg.

@JPC, hoe gaat het nu met je?

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor jeepeecee » 09 jan 2012 09:52

nou zeg dat is zeker schrikken sterretje. Hopelijk blijft het nu weg. medicijnen gehad tegen de ontsteking?

Hier gaat het nu wel weer, het was enorm schrikken. Ik was alleen thuis met H. en dat is altijd mijn grootste angst dat ik alleen ben met haar :( Maar gelukkig zette het niet door en waren vrienden en mijn ouders er heel snel.
Super lieve vrienden die mij de dag erna weer opgehaald hebben naar hun toe zodat ik niet alleen was en ook wat meer rust omdat hun ook voor H. konden zorgen. Het logeerbed stond al klaar ! :8>

Dus nog rustiger aan doen dan maar. Er moet alleen nog zooooooveel gebeuren, lastig die nestel drang :?
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor Evelien » 09 jan 2012 12:35

Dat is fijn zeg dat je zulke vrienden heb...
Nog even. ik hoop dat alles straks goed mag verlopen. Heel veel succes/sterkte.

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor Sophie77 » 09 jan 2012 19:58

Wat een schrik, jpc en Sterretje! Sterkte met de laatste loodjes allebei!

Gebruikersavatar
kamille1984
Sergeant
Sergeant
Berichten: 378
Lid geworden op: 26 jun 2007 10:44

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor kamille1984 » 09 jan 2012 20:03

@JPC sterkte en succes met laatste loodjes, het eind is nu lekker in zicht!
@ sterretje succes met laatste dag werken! geniet lekker van je verlof

hier gaat alles goed. voel me prima. woe 20wkn echo, ben benieuwd we willen niet weten wat het is, maar ben wel nieuwsgierig. voel het regelmatig schoppen heerlijk genieten
tnt niet heel veel zwaarder geworden, 3 kilo valt volgens mij wel mee toch :roll:

@alle andere zwangere geniet ervan en succes

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor juffiejuf » 09 jan 2012 20:25

@ jpc; vrienden zijn echt goud waard!! =D>

@ sterretje; lekker joh dat je verlof ingaat! Zeer uitbuiten die tijd ;-)

@ kamille; wat een luxe; 3 kg aangekomen in 20 weken!

Succes meiden met de laatste loodjes die in zicht komen!

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor Memmem » 09 jan 2012 21:27

Sterretje, wat schrikken zeg, nu maar rustig aandoen en genieten van je verlof.
JPC, hevel je nesteldrang over op johan :wink: Fijn dat je zulke goede vrienden hebt.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6330
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor ajl » 10 jan 2012 20:28

Memmem schreef:Sterretje, wat schrikken zeg, nu maar rustig aandoen en genieten van je verlof.
JPC, hevel je nesteldrang over op johan :wink: Fijn dat je zulke goede vrienden hebt.

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor jeepeecee » 11 jan 2012 10:33

Ja, die nesteldrang he ;) Johan pikt het helaas nog niet zo op. Maar ja, misschien leg ik de lat te hoog, dat is nou precies die nesteldrang, je wil alles perfect hebben. Zeker nu we de datum weten ben je helemaal bezig dat het dan allemaal picobello in orde moet zijn. Ik moet ook maar ff wat relaxter worden 8)

Gisteren is de baby kamer helemaal af gekomen. Samen hebben ze lamp op gehangen en de schilderijtjes. Alle zooi die er nog stond naar beneden (kratten vol rommel die je eigenlijk toch niet weg wil gooien :-$ ) De box staat in elkaar. En vriendin komt nog een middagje poetsen.
Nu ik het zo op schrijf mag ik eigenlijk helemaal niet klagen :oops:

Vandaag weer naar de gyn geweest. Het kindje is helemaal ingedaald het heeft het verder nog best naar de zin. Medicijnen waren helaas inderdaad weer te laag, dus weer naar de neuro geweest maar die was er weer eens niet :( Als het goed is gaat hij morgen bellen. Dat hopen we dan maar.

Zo heel verhaal :oops:

Nog een weekje :D
Afbeelding

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor Memmem » 11 jan 2012 11:42

Lekker voor je laten poetsen hoor, misschien willen je moeder/schoonmoeder ofzo ook nog wel een keer poetsen. Kun je er na de bevalling een poosje mee vooruit. Na een ks kun je, denk ik, een langere tijd niet zoveel en zowiezo met een kleintje erbij valt werken vaak erg tegen.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor schelpje3 » 11 jan 2012 13:56

jeepeecee schreef:Ja, die nesteldrang he ;) Johan pikt het helaas nog niet zo op. Maar ja, misschien leg ik de lat te hoog, dat is nou precies die nesteldrang, je wil alles perfect hebben. Zeker nu we de datum weten ben je helemaal bezig dat het dan allemaal picobello in orde moet zijn. Ik moet ook maar ff wat relaxter worden 8)

Gisteren is de baby kamer helemaal af gekomen. Samen hebben ze lamp op gehangen en de schilderijtjes. Alle zooi die er nog stond naar beneden (kratten vol rommel die je eigenlijk toch niet weg wil gooien :-$ ) De box staat in elkaar. En vriendin komt nog een middagje poetsen.
Nu ik het zo op schrijf mag ik eigenlijk helemaal niet klagen :oops:

Vandaag weer naar de gyn geweest. Het kindje is helemaal ingedaald het heeft het verder nog best naar de zin. Medicijnen waren helaas inderdaad weer te laag, dus weer naar de neuro geweest maar die was er weer eens niet :( Als het goed is gaat hij morgen bellen. Dat hopen we dan maar.

Zo heel verhaal :oops:


Nog een weekje :D



Mannen hebben die hormoontjes niet :wink: Wij gaan poetsen onder invloed daarvan. Mijn man begreep helemaal niets van mijn poetsmanie. sAvonds laat na het tandenpoetsen, nog een doek door de wasbak, kraan opwrijven, je snapt jezelf niet :roll:

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein
Berichten: 948
Lid geworden op: 13 sep 2008 15:47
Locatie: DL

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor elvira (gast) » 11 jan 2012 19:57

Hier werd het (door combi van stuitligging, groot kind, te weinig vruchtwater) ook een geplande keizersnede en mijn schoonouders waren zo lief om (op het moment dat wij in het ziekenhuis waren) niet alleen op de hond te passen, maar ook meteen ons hele huis klaar en superschoon te maken. :!:
Er moesten namelijk (van mij dan ](*,) ) nog een aantal dingetjes gedaan worden, waar manlief geen puf meer voor had. (ik wilde met 38 weken nog even alle ramen schoon hebben... en je moet weten dat we daar bij ons een flinke ladder voor nodig hebben. #-o Dat mocht ik van de anderen niet meer doen, en toen heeft schoonmama dat ook meteen maar gedaan :oops: )
Wat echt super was, want de eerste 2 weken hoefden we nauwelijks iets schoon te maken. :D

Misschien een oplossing voor jullie, jpc? Je mag na de ks waarschijnlijk toch niet meteen naar huis..

O, en succes natuurlijk met de laatste dagen! Lekker relaxen en aftellen nu! :-)

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor jeepeecee » 11 jan 2012 21:48

elvira (gast) schreef:
Misschien een oplossing voor jullie, jpc? Je mag na de ks waarschijnlijk toch niet meteen naar huis..



Haha, ik zal eens voorzichtig iets laten vallen bij mijn schoonouders. Hopelijk pikken ze het op 8) Mijn ouders zouden het zo doen, maar kunnen het lichamelijk niet meer (hebben zelf 4,5 uur hulp in de week) Al doet ze wel heel lief de was voor ons.

Vanavond weer heel eind opgeschoten, vriendin is geweest en hebben samen de bovenverdieping helemaal gedaan. nou ja, zijn 9/10 en ik ook nog 1/10 :wink:

Het kamertje is nu toch echt klaar, maxicosi staat klaar, het koffertje voor ziekenhuis staat klaar, batterijen camera opgeladen. Dus... baby kan komen :)
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor Evelien » 11 jan 2012 22:10

Wat fijn zeg dat je vriendin is komen helpen schoonmaken.
Nou laat de baby maar komen....heeeeel veeeel succes meid. d:)b


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten