5-9 september: (single)reis naar Rome

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

DDD
Sergeant
Sergeant
Berichten: 269
Lid geworden op: 27 jan 2011 18:33

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor DDD » 08 sep 2011 00:19

Fijn dat jullie weer veilig terug zijn. We gaan er morgen een mooie dag van maken. De andere tuin in Tivoli met een tientallen meters hoge waterval was ook echt de moeite waard. Vanavond ben ik zelf nog even naar de Trevifontein geweest, en daarna naar de bushalte 913 gewandeld. Het plein met de harde muziek was nu een uitgaansplein vol jongeren, en dat op woensdagavond om half twaalf... Precies de laatste bus gehaald...

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor mw » 08 sep 2011 00:40

Ik ben gruwelijk jaloers op je! Groot gelijk dat je daar naar terug gegaan bent. Dat is echt mijn favoriete plek in Rome.
En aan de nine-one-three hebben Christien en ik ook hele bijzondere herinneringen :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor christien » 08 sep 2011 06:04

Gaaf dat je gisteravond nog naar de trevifontein bent geweest, dat zal vast de moeite waard geweest zijn met al de verlichting. Maak er een leuke dag van vandaag.

En ja die buslijn 913 die staat voor mw en mij gewoon garant voor Rome :-({|=

Bertiel
Luitenant
Luitenant
Berichten: 718
Lid geworden op: 28 dec 2010 21:20

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor Bertiel » 08 sep 2011 07:34

welkom terug christien en mw! En wat vonden jullie het mooiste van rome?
Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Rienuku

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor Rienuku » 08 sep 2011 11:46

Ik denk die ene beruchte bushalte... :mrgreen:
(ben nu toch benieuwd wat er met die bushalte aan de hand is :-k )

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor mw » 08 sep 2011 14:39

Spons schreef:Flauw hoor , ze zeggen dat ze op cultuur / koppel vakantie gaan .. en wat gaan ze doen... demonstreren in Rome ...schande... :mrgreen:

Hoho... jij hebt er een koppelvakantie van. Maar wees gerust: 1 buschauffeur was echt een knapperd (en nog wel aardig ook, in tegenstelling tot veel van zijn collega's), en een verkoper op straat was ook wel om mee te lachen :mrgreen:
Maar die demonstratie was echt te gek.

@Mohamed: dat bakvissen zijn laat ik in het midden, maar inmiddels zijn we wel in het water. Pffff... wat een regen had ik onderweg naar huis

@ Bertiel: de Trevifontein steekt ervoor mij met kop en schouder boven uit. Maar ook zitten/lopen langs de Tiber met uitzicht op het Vaticaan is de moeite waard. Net zoals Tivoli overigens...
@Rienuku: ik ga er even over denken, hoe ik ons nine-one-three beleving het beste kan omschrijven.
@DDD: onze taxichauffeur heeft ons gister veel verteld over de dagen in Rome. 's avonds gaan ze nog met vrienden enzo eten. Had mij wel graag tussen de uitgaande jongeren willen begeven eigelijk. Gewoon om de sfeer te proeven.

Maar goed... hier is de kater flink moet ik zeggen :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor christien » 08 sep 2011 18:43

Ik ben er na een lange dag college achter dat een extra dag Rome toch wat relaxer geweest zou zijn #-o
De volgende keer gaan we gewoon 4/5 volle dagen, zodat we nog langer kunnen genieten.

@Rienuku, je krijgt het verhaal niet te horen hoor, dat is namelijk niet te vertellen daar had je gewoon bij moeten zijn. Maar we gaan binnenkort vast plannen maken voor een volgende citytrip, en ik zeg: Gezellig mee gaan :mrgreen:

@Bertiel, waarschijnlijk een hele geruststelling voor je mw en ik zijn niet toegetreden tot de orde maar gewoon nog hartstikke happy single :-oo

Bertiel
Luitenant
Luitenant
Berichten: 718
Lid geworden op: 28 dec 2010 21:20

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor Bertiel » 08 sep 2011 18:46

christien schreef:@Bertiel, waarschijnlijk een hele geruststelling voor je mw en ik zijn niet toegetreden tot de orde maar gewoon nog hartstikke happy single :-oo

zuster waren jullie allebei toch al?? khad toch graag de foto van jullie in habijt gezien :mrgreen:
Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor mw » 08 sep 2011 18:48

Ik zeg voorlopig maar even niets... :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor christien » 08 sep 2011 18:51

Bertiel schreef:zuster waren jullie allebei toch al?? khad toch graag de foto van jullie in habijt gezien :mrgreen:


Whaha er zijn foto's gemaakt.... :mrgreen: :mrgreen:

Bertiel
Luitenant
Luitenant
Berichten: 718
Lid geworden op: 28 dec 2010 21:20

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor Bertiel » 08 sep 2011 18:52

christien schreef:Whaha er zijn foto's gemaakt.... :mrgreen: :mrgreen:


=D> wil ik zien uiteraard!!
Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor mw » 08 sep 2011 18:53

Daarover gaan Christien & ik nog vergaderen... :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Bertiel
Luitenant
Luitenant
Berichten: 718
Lid geworden op: 28 dec 2010 21:20

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor Bertiel » 08 sep 2011 18:54

mw schreef:Daarover gaan Christien & ik nog vergaderen... :mrgreen:

zijn jullie omkoopbaar?
Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor mw » 08 sep 2011 19:02

Je kan het proberen!

Je moet dan wel weten dat ik in Rome een roos heb gekregen van een der groepleden en een ontzettend mooi gedroogd blad :shock: van een verkoper. Daar moet je dus boven uit stijgen.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: 5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor christien » 08 sep 2011 19:36

Er zijn aparte foto's gemaakt van ons beiden, dus Bertiel ik zou het zeker proberen om mw om te kopen.

p.s als je nog tips nodig hebt dan pb je maar


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 63 gasten