5-9 september: (single)reis naar Rome

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

5-9 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor mw » 14 jul 2011 18:14

In het vrijgezellentopic is het idee ontstaan om met een aantal Refowebbers een citytrip te maken.

Wanneer: 5-9september ( er zijn er, die eerder terug vliegen)
Bestemming: Rome (of andere leuke stad).
Kosten: Vlucht & hotel kosten zo'n 200-250 euro. Daarbij komen dan nog de kosten voor het eten. Maar dat kunnen we zo duur (of goedkoop) maken als we willen.

Tot nog toe gaan mee:
Mohammed: Vliegt vanaf Eindhoven op 5 september om 14.35 uur en komt op 9 september weer retour.
DDD: Vliegt vanaf Eindhoven op 5 september om 14.35 uur Retour: 8-9 sept.
Mortlach: Is op 5 September om ongeveer 19.00 uur in Rome en gaat op 9 september weer retour.

Mw: Vliegt vanaf Rotterdam op 5 september om 7.00 uur en komt op 7 september weer retour.
Christien: Vliegt vanaf Rotterdam op 5 september om 7.00 uur en komt op 7 september weer retour.

We overnachten hier: http://www.suorecarmelitanedcj.it/

Heb je ook zin om mee te gaan? Boek een vlucht en een kamer en kom erbij!

NB: Dit is een spontaan initiatief van forummers. Dit gaan dus niet uit van Refoweb en valt dus ook buiten de verantwoordelijkheid van Refoweb!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

meisje20
Luitenant
Luitenant
Berichten: 648
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:20

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor meisje20 » 14 jul 2011 18:35

ik zal het voor eind volgende week vrijdag zeker laten weten!
Gods geduld is groot maar niet oneindig

DDD
Sergeant
Sergeant
Berichten: 269
Lid geworden op: 27 jan 2011 18:33

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor DDD » 14 jul 2011 20:26

Ik weet niet of het ook mogelijk is om mee te gaan als je meer meeleest dan bijdragen levert, maar ik heb wel belangstelling.

Ik vind het wel wat kort, maar als Mortlach en misschien nog meer mensen een of twee dagen langer blijven dan is het misschien ook nog een optie deels wat langer door te gaan. Ik heb woensdagavond wel een vergadering maar dat doen ze dan maar zonder mij.

Ik ben 35 jaar oud en single. Meer info via pb, anders zijn straks al mijn bijdragen via Google te herleiden... Volgens mij ken ik Mortlach in ieder geval van een ander forum.

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor christien » 14 jul 2011 20:29

@DDD, ja hoor tuurlijk mag je mee, ook als je niet super actief bent op het forum.

Geen probleem als er mensen langer blijven, alleen heb ik zelf de 8e een cursusdag die ik niet mag en wil missen, dus dan moet ik in ieder geval retour zijn.

DDD
Sergeant
Sergeant
Berichten: 269
Lid geworden op: 27 jan 2011 18:33

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor DDD » 14 jul 2011 20:31

Dan ga ik kijken of ik dat kan regelen.

Ik neem aan dat we ook wel een paar kerken oid gaan/ kunnen bekijken en dat de gemiddelde refowebber niet in enorm dure hotels overnacht...

Ik ga meestal met een vriend op vakantie maar dat kon deze zomer niet dus dit is een heel mooi alternatief....

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor Mortlach » 14 jul 2011 20:52

DDD schreef:Dan ga ik kijken of ik dat kan regelen.

Ik neem aan dat we ook wel een paar kerken oid gaan/ kunnen bekijken en dat de gemiddelde refowebber niet in enorm dure hotels overnacht...


Kerken bekijken? In Rome? Met een groep die bijna uitsluitend uit christenen bestaat... daar kun je wel vanuit gaan lijkt me :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

DDD
Sergeant
Sergeant
Berichten: 269
Lid geworden op: 27 jan 2011 18:33

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor DDD » 14 jul 2011 21:23

Mortlach schreef:Kerken bekijken? In Rome? Met een groep die bijna uitsluitend uit christenen bestaat... daar kun je wel vanuit gaan lijkt me :-)


Niet alle refo's hebben het evenzeer op de Moederkerk...

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor schelpje3 » 14 jul 2011 21:25

mw schreef:In het vrijgezellentopic is het idee ontstaan om met een aantal Refowebbers een citytrip te maken.

Wanneer: 5-7 september
Bestemming: Rome
Kosten: Vlucht & hotel kosten zo'n 200-250 euro. Daarbij komen dan nog de kosten voor het eten. Maar dat kunnen we zo duur (of goedkoop) maken als we willen.

Tot nog toe gaan mee:
-Christien
-Wiepie
-Mohamed
-Mortlach
-Mw


Er kunnen er nog meer bij! Dus wie gaat er nog meer mee?

De datum staat vast (is denk ik het beste). Ik denk dat we uiterlijk volgende week (vrijdag) moeten weten wie er allemaal meegaan, ivm boeken enzo. Mochten er andere suggesties/verbeteringen zijn: roept het uit!

NB: Dit is een spontaan initiatief van forummers. Dit gaan dus niet uit van Refoweb en valt dus ook buiten de verantwoordelijkheid van Refoweb!

He wat leuk zeg, jammer dat ik geen single meer ben. Ik kan proberen er voor die tijd nog eentje te worden :wink:

Wiepie

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor Wiepie » 14 jul 2011 21:27

Mortlach schreef:Kerken bekijken? In Rome? Met een groep die bijna uitsluitend uit christenen bestaat... daar kun je wel vanuit gaan lijkt me :-)

Uhm is dat zo? Ik zie het niet heel erg zitten er een kerken-tour van te maken. Mezelf te gaan vergapen aan allerlei afgodische Roomse Katholieke bouwwerken. Hoe mooi het er ook uit lijkt te zien, ik gruwel er soms van. :( maar dit is even mijn persoonlijke mening hoor. Ik was er in het begin al een klein beetje bang voor toen de naam 'Rome' viel...

Wiepie

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor Wiepie » 14 jul 2011 21:29

DDD schreef:Niet alle refo's hebben het evenzeer op de Moederkerk...

ik zeker niet.

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor mw » 14 jul 2011 21:31

Tussen een kerk bekijken en een kerkentour zit een heel verschil :wink:
Invulling van de dag wordt natuurlijk als groep besloten!

@ DDD: leuk dat je ook meegaat! (ik gok dat je een mannetje bent?)
@ schelpje3: je man verlaten om mee te mogen? Doe maar niet joh :mrgreen: Haha, moet je die dagen ook maar een citytrip doen, komen we elkaar 'toevallig' wel tegen :-oo

Ik krijg er steeds meer zin in!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor christien » 14 jul 2011 21:34

Ook ik ben niet echt van een kerken-tour, maar goed uiteindelijk word er toch in overleg besloten wat we gaan doen lijkt me. En anders is het ook nog een idee om de groep voor een gedeelte van de dag op te splitsen.

Is het nog een optie om de bestemming nog flexibel te houden, en volgende week vrijdag te kijken, als het definitieve aantal bekend is naar welke, hopelijk zonnige bestemming er nog voordelige vliegtickets te krijgen zijn?

Het maakt mij persoonlijk niet uit of dat het Rome, Barcelona, Venetie of verwegistan wordt.
Laatst gewijzigd door christien op 14 jul 2011 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Wiepie

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor Wiepie » 14 jul 2011 21:36

schelpje3 schreef:He wat leuk zeg, jammer dat ik geen single meer ben. Ik kan proberen er voor die tijd nog eentje te worden :wink:

daarom staat single ook tussen twee haakjes ;) Dus... wanneer laat je weten of je meegaat? :D

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor mw » 14 jul 2011 21:37

christien schreef:Het maakt mij persoonlijk niet uit of dat het Rome, Barcelona, Venetie of verwegistan wordt.


Voor!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Wiepie

Re: 5-7 september: (single)reis naar Rome

Berichtdoor Wiepie » 14 jul 2011 21:38

christien schreef:Ook ik ben niet echt van een kerken-tour, maar goed uiteindelijk komen we er vast wel uit wat we daar gaan uitspoken. Anders is het ook nog een idee afhankelijk van de grote van de groep om een gedeelte van de dag de groep op te splitsen, toch?

Is het niet een idee om de bestemming nog flexibel te houden, en na volgende week vrijdag te kijken, als het definitieve aantal bekend is naar welke, hopelijk zonnige bestemming er nog voordelige vliegtickets te krijgen zijn?

Het maakt mij persoonlijk niet uit of dat het Rome, Barcelona, Venetie of verwegistan wordt.

Mee eens.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 54 gasten