Geweldadige Games (wel of niet?)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

RogierV
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1212
Lid geworden op: 11 mei 2011 10:38

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor RogierV » 31 mei 2011 10:29

Counterstrike speed oid vind ik trouwens wel kansloos



OOOOOHHHH is dat zo -10 voor jou!!
Ff serieus ik vind CSS een van de moelijkste shooters om competetief te spelen. Als ik online ga met call of duty vind ik het gewoon te makkelijk.
Overigens was JO typhoon rising ook een utistekende game paar hjaar geleden.
150 man op een map!, was echt een te gekke game.
Bratskikh, narudov soyuz vekovoy!

Gebruikersavatar
Witte Raaf
Verkenner
Verkenner
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 mei 2011 13:41

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor Witte Raaf » 31 mei 2011 11:23

Die spelen allemaal Harvest Moon of Animal Crossing of zo


[-( ik speel ook BattleField hoor, ken genoeg vriendinnen die dat ook doen.
Harvest Moon en Animal Crossing werden te snel saai :-oo
En CSS vond ik te kansloos omdat iedere 12 jarige puber weet door welke pixel je moet schieten om te winnen.. ja dooaaaag :)

RogierV
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1212
Lid geworden op: 11 mei 2011 10:38

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor RogierV » 31 mei 2011 11:26

Als je egt wat moois wilt.
kan je VBS2 bestellen.

Moet wel een beetje kunnen scripten.
En CSS vond ik te kansloos omdat iedere 12 jarige puber weet door welke pixel je moet schieten om te winnen.. ja dooaaaag
jah joh ruk anders gelijk me hart eruit =P~
Bratskikh, narudov soyuz vekovoy!

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor TheKeimpe » 31 mei 2011 18:26

Flavius Constantinus schreef:[quote="TheKeimpe" ]Het kwade goed noemen kan nooit de oplossing zijn![ /quote]Verklaar je nader...[/quote]

Is dat werkelijk nodig? Als vaststaat dat iets niet goed is, en ik denk dat je dat van drugsgebruik niet kunt ontkennen, dan kan nooit de oplossing zijn om het toch maar goed te noemen door het te legaliseren.

Flavius
Sergeant
Sergeant
Berichten: 370
Lid geworden op: 31 dec 2008 10:52

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor Flavius » 31 mei 2011 18:51

TheKeimpe schreef:Is dat werkelijk nodig? Als vaststaat dat iets niet goed is, en ik denk dat je dat van drugsgebruik niet kunt ontkennen, dan kan nooit de oplossing zijn om het toch maar goed te noemen door het te legaliseren.
Met dit soort primitieve gedachtegoed krijgen we het probleem natuurlijk nooit opgelost. In de Bijbel lees je ook niet dat Jezus alcohol verbiedt, Hij maakt zelfs van water wijn...

Alcohol en tabak behoren tot de 4 meest schadelijke drugs. Tja, wat is nu goed of kwaad? Legaliseren zie ik eerder als bétere oplossing dan verbieden. Verbieden heeft al meerdere malen laten zien dat het níet werkt. Dan lijkt me controle wat betreft kwaliteit beter, dan geen controle en dodelijke slachtoffers. En zo zijn er nog genoeg voorbeelden waarom je juist wél moet legaliseren.
"The purpose of medicine is to relieve suffering; of religion to explain suffering or to help us accept it."

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor TheKeimpe » 31 mei 2011 20:11

Ik geloof dat je op Bijbelse gronden niet kunt stellen dat alcohol niet goed is, wel een overdaad ervan. En dat laatste is in Nederland gelukkig wel wat aan banden gelegd (in de openbaarheid dan).

Het is werkelijk bizar dat we in Nederland (en wereldwijd) op tabak zetten dat het slecht, ja zelfs dodelijk is, maar dat vervolgens gezegd wordt: maar verkoop het maar rustig.

Werkt legaliseren? Kijk naar de prostitutiebranche, nee, dat is nu geweldig sinds het legaal is prostituee te zijn.

Kun je het kwade dus maar beter goedvinden, om het niet al te kwaad te maken? Het lijkt mij een glijdende schaal naar de afvalhoop.

Flavius
Sergeant
Sergeant
Berichten: 370
Lid geworden op: 31 dec 2008 10:52

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor Flavius » 31 mei 2011 20:30

TheKeimpe schreef:Ik geloof dat je op Bijbelse gronden niet kunt stellen dat alcohol niet goed is, wel een overdaad ervan. En dat laatste is in Nederland gelukkig wel wat aan banden gelegd (in de openbaarheid dan).
Ik ben met je eens dat je als christen een overdaad aan alcohol [of welke drugs dan ook] niet kunt rechtvaardigen. Zelf houd ik het enkel bij een biertje [of clara].

TheKeimpe schreef:Werkt legaliseren? Kijk naar de prostitutiebranche, nee, dat is nu geweldig sinds het legaal is prostituee te zijn.
Het probleem is niet de legalisatie ervan, het probleem is dat er geen/zeer slechte controle is. Prima als er mensen zijn die er bewust voor kiezen om hun lichaam te verkopen - ook al ben ik het daar níet mee eens - maar het wordt natuurlijk een ander verhaal als er mensen zijn die er een handel van maken [meisjes drogeren, et cetera].
"The purpose of medicine is to relieve suffering; of religion to explain suffering or to help us accept it."

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor Mortlach » 15 jun 2011 16:55

Er is toch weinig grappiger dan met een vlammenwerpen honderden zombies in de fik steken en kijken hoe ze langzaam opbranden en ondertussen het vuur overbrengen op zombies die nog niet in de fik staan. In Dead Nation kan het. :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor Mortlach » 17 jun 2011 11:39

Ik zit net wat youtube videootjes te kijken van mensen die Battlefield Bad Company 2 spelen en krijg er meteen weer helemaal zin in.

Niks geweldadig, gewoon wie ziet wie het eerst en heeft de betere reflexen/coordinatie. Alsof je 'politie en boef' of ' cowboys en indianen' speelt. Pief paf poef, jij bent dood, maar niet echt.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor Race406 » 17 jun 2011 12:56

Mortlach schreef:Ik zit net wat youtube videootjes te kijken van mensen die Battlefield Bad Company 2 spelen en krijg er meteen weer helemaal zin in.

Niks geweldadig, gewoon wie ziet wie het eerst en heeft de betere reflexen/coordinatie. Alsof je 'politie en boef' of ' cowboys en indianen' speelt. Pief paf poef, jij bent dood, maar niet echt.
Jahaa, en dat mag dan wel... Hoewel ik niet alle games goed vind. Er zijn games waarvan ik me verre houd omdat ik het wat te vind.
Maar met een heel stel vrienden een LAN-party houden en elkaars team "afslachten" is wel erg grappig inderdaad. Vooral als je tegenstanders je niet kunnen vinden, maar jij hen wel... :mrgreen:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor Mortlach » 17 jun 2011 15:04

Race406 schreef:Jahaa, en dat mag dan wel... Hoewel ik niet alle games goed vind. Er zijn games waarvan ik me verre houd omdat ik het wat te vind.
Maar met een heel stel vrienden een LAN-party houden en elkaars team "afslachten" is wel erg grappig inderdaad. Vooral als je tegenstanders je niet kunnen vinden, maar jij hen wel... :mrgreen:


Trucje dat ik op de video's zie is wel erg gaaf. Moet ik ook eens proberen. Normaal gesproken moet je explosieven op een tank plakken om de tank op te blazen, maar vaak wordt de dan door de boordschutter neergeschoten. Wat ik iemand zag doen was een paar stukken C4 op een quad plakken, dan als een gek met die quad op een tank afscheuren, vlak voor de botsing van de quad springen zodat de quad zonder bestuurder tegen de tank aanbotst en dan de C4 opblazen. Geniaal! :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor Mortlach » 17 jun 2011 15:06

Race406 schreef:Jahaa, en dat mag dan wel... Hoewel ik niet alle games goed vind. Er zijn games waarvan ik me verre houd omdat ik het wat te vind.


Waar denk je dan aan? Qua main stream games kan ik namelijk voor mij persoonlijk niets verzinnen wat ik 'te' vind. Wel wat van de gedrochten die je gratis op internet kunt spelen, maar dat is wat anders.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor Race406 » 17 jun 2011 15:10

Race406 schreef:Jahaa, en dat mag dan wel... Hoewel ik niet alle games goed vind. Er zijn games waarvan ik me verre houd omdat ik het wat te vind.
Mortlach schreef:Waar denk je dan aan? Qua main stream games kan ik namelijk voor mij persoonlijk niets verzinnen wat ik 'te' vind. Wel wat van de gedrochten die je gratis op internet kunt spelen, maar dat is wat anders.
Ik denk dan aan games waarin allerlei zombies voorkomen of waarin "onderwereldgedrochten" voorkomen. Maar elkaar met COD of BF afknallen is wel erg leuk! Vooral BF met coöp is erg leuk. Samen achteraan het vijandelijke veld zien te komen en dan de vijand in de rug aan te vallen. :muhahaha: Erg vermakelijk. Binnenkort gaan we weer met ene heel stel een dag LANnen :yahoooo:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor Mortlach » 17 jun 2011 15:31

Race406 schreef:Ik denk dan aan games waarin allerlei zombies voorkomen of waarin "onderwereldgedrochten" voorkomen.


Ah, dat kan ik me voorstellen. Persoonlijk heb ik daar geen enkel probleem mee.

Maar elkaar met COD of BF afknallen is wel erg leuk! Vooral BF met coöp is erg leuk. Samen achteraan het vijandelijke veld zien te komen en dan de vijand in de rug aan te vallen. :muhahaha: Erg vermakelijk. Binnenkort gaan we weer met ene heel stel een dag LANnen :yahoooo:


Joh, als je samen in een helicopter of tank zit met een goede piloot en je kunt samenwerken/communiceren, ben je bijna onverslaanbaar. (alhoewel ik ooit eens met een tank een helicopter heb geraakt - met het grote kanon dan he, dat was dus exit helicopter :-) )
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Geweldadige Games (wel of niet?)

Berichtdoor Race406 » 20 jun 2011 09:31

Race406 schreef:Ik denk dan aan games waarin allerlei zombies voorkomen of waarin "onderwereldgedrochten" voorkomen.
Mortlach schreef:Ah, dat kan ik me voorstellen. Persoonlijk heb ik daar geen enkel probleem mee.
Ik hou daar niet van, het trekt mij gewoon niet aan. Ik heb wel spellen gespeeld die ik in het begin leuk vond, maar naderhand kwamen er zombies op je af, en dan is voor mij de lol eraf. Ik hou wel van gewoon realistisch.
Race406 schreef:Maar elkaar met COD of BF afknallen is wel erg leuk! Vooral BF met coöp is erg leuk. Samen achteraan het vijandelijke veld zien te komen en dan de vijand in de rug aan te vallen. :muhahaha: Erg vermakelijk. Binnenkort gaan we weer met ene heel stel een dag LANnen :yahoooo:

Mortlach schreef:Joh, als je samen in een helicopter of tank zit met een goede piloot en je kunt samenwerken/communiceren, ben je bijna onverslaanbaar. (alhoewel ik ooit eens met een tank een helicopter heb geraakt - met het grote kanon dan he, dat was dus exit helicopter :-) )
Leuk! Wij zitten vaak ook samen in een helicopter, maar het landen gaat nogal eens mis... :mrgreen:
Maar een tank wordt vaak al redelijk snel afgeschoten. Maar LANnen is erg leuk om te doen! Als je met COD ergens in een barakje staat, er komt een heel rijtje vijanden langsrennen, op zoek naar jou en je stapt je barak uit en knalt ze allemaal in de rug neer, dan krijg je ook heeeeeeele leuke reacties :mrgreen: :mrgreen:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten