Trouwen, tips enz. deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Evelien » 29 jul 2010 09:45

ik zat net weer eens de foto's te bekijken en kwam deze foto tegen, die vindt ik ook zo geweldig grappig:

Afbeelding

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor christien » 29 jul 2010 18:37

Zeker een gave foto Evelien. Voornamelijk door de lijnen en structuur je blijft er naar kijken.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Jannoek » 29 jul 2010 21:03

mooie foto Evelien!
Wat is je haar daar lang!

Oef... de tijd gaat nu echt snél! Soms vliegt het me ineens een beetje aan, haha! We hebben er echt ontzettend veel zin in! Steeds meer! In 't begin heb je nog zo het idee dat het niet over jezelf gaat, al ben je vanalles aan 't regelen. Nu hebben we dat nog steeds een beetje :mrgreen: maar begint het langzaam door te dringen!

Vanavond samen nog even de stad in geweest. Een nieuw roze detail gekocht: bretels! :-oo
En cadeautjes voor onze ouders!
Nog een paar cadeautjes kopen, voor organist, koster, pianist, en een oom die 's avonds foto's maakt.
Van de week zijn de tafelschikkingskaartjes en de menukaartjes afgemaakt.

Nu nog een gesprek met de dominee, daarna finishing touch van liturgie en nog een boekje voor de daggasten, met daarin foto's, dagprogramma en wie wanneer op de foto moet.

Volgende week m'n jurk afpassen, en dan kan die waarschijnlijk ook mee naar huis! ::))

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Gerdien B. » 30 jul 2010 16:42

dat schiet lekker op Jannoek. Wel herkenbaar dat het allemaal voor een ander lijkt te regelen. Bij mij kwam het echte besef pas toen we naar het gemeentehuis reden en ik acuut ineens de zenuwen kreeg, die daarna ook gelijk weer weg waren en bleven.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
linde
Kapitein
Kapitein
Berichten: 756
Lid geworden op: 24 dec 2002 14:59
Locatie: Amersfoort

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor linde » 05 aug 2010 11:56

Hier de laatste week ook een inhaalslag gemaakt met regelen (nooit gedacht dat ik het zo niet leuk zou vinden haha, en dan al die mensen, geniet van de voorbereidingen jaja)

Kaarten zijn uitgezocht en proefdruk besteld
Lint, balonnen, bellenblaas etc besteld
Boeketplaatje uitgezocht op internet maar hoeft pas 4 weken van tevoren besteld te worden
Routebeschrijvingen etc gemaakt
Adressen verzameld van gasten
Liturgie gemaakt
Afpasafspraak gemaakt

en ik ben mn schoenen aan het inlopen nu :mrgreen:
PaSaP Hoogh!!

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Gerdien B. » 05 aug 2010 12:25

Wat vind je dan erg aan het regelen/ Wij hebben er wel echt van genoten. de dag zelf is zo om en dan geniet je er op die manier er iets langer van.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Evelien » 05 aug 2010 12:27

hmm schiet al aardig op meiden.

Heel veel succes met de voorbereidingen enzo.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Jo'tje » 05 aug 2010 13:12

Ik vond dat regelen zelf ook niet leuk hoor. Ja, de kleine details die niet zo vervelend zijn. Maar ik had veeeeel meer zin in de dag zelf! Maar dat 'geniet van de voorbereidingen' vind ik ook onzin. Je leeft er naartoe, dat is zeker zo. Die honderdduizend keuzes, gastenlijst samenstellen, locaties regelen, muziek uitzoeken, liturgie samenstellen enz. Het moet, en het totaalplaatje wordt er leuk van, maar leuk? Mwah. De dag zelf, die was leuk 8)
Wat gek is: ik vond ceremoniemeester zijn wél heel erg leuk! Maar toen namen we onze vrienden ook echt veel werk uit handen, regelden verrassingen etc. Heel tof.

Je boeket 4 weken van tevoren bestellen? Die bloemen kunnen ze dan echt nog niet in huis halen hoor ;)
Ben benieuwd hoe het allemaal wordt!

Dames: wie trouwt nou precies wanneer? Het komt voor iedereen wel dichtbij in ieder geval!
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1171
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:27
Locatie: ijsselmuiden/utrecht

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 05 aug 2010 13:16

ik vond het geregel ook niet echt leuk en werd het steeds meer zat naarmate de datum dichterbij kwam. En ik heb ontzettend genoten van de dag zelf, ik kijk er ook met plezier op terug dus het was het wel waard :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Evelien » 05 aug 2010 13:36

Jannoek trouwt toch in augustus?

Liesien toch ook?

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Jo'tje » 05 aug 2010 13:44

Ik begin gewoon een lijstje :)

...
Linde - 15 oktober
...
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23592
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Marnix » 06 aug 2010 09:13

Woei, wij hebben eindelijk allemaal filmmateriaal van de bruiloft gekregen :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Jo'tje » 06 aug 2010 09:45

:mrgreen: Vet! Echt leuk. Ik heb erg getwijfeld over filmen, omdat ik vanuit m'n opleiding weet hoe irritant camera's aanwezig kunnen zijn. Maar een goede vriend van ons (tevens rtv-journalist :)) wilde wel filmen met zijn eigen camera. Gewoon zo'n kleintje dus. Het is echt heel erg leuk om na honderd keer de foto's gezien te hebben nu ook bewegend materiaal te hebben, weer reacties van mensen te zien etc.
Aankomende trouwers: regel iemand die een cameraatje meeneemt de hele dag! ;)
pobody's nerfect

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Sophie77 » 06 aug 2010 09:55

Wij hebben een daggast gevraagd om wat momenten op de video op te nemen. Niet professioneel, maar toch een mooie herinnering. Toen we 12 1/2 jaar getrouwd waren, hebben we hem aan de hele familie laten zien. Nieuwe zwagers en schoonzussen zagen toen veel van die dag voor het eerst, dat was erg leuk!

Liesien
Luitenant
Luitenant
Berichten: 600
Lid geworden op: 17 sep 2004 20:03
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Liesien » 06 aug 2010 10:24

Jo'tje schreef:Ik begin gewoon een lijstje :)

...
Linde - 15 oktober
...


Jannoek - 18 augustus
Liesien - 26 augustus
Nina87 - 24 september
Dippie - 7 oktober
Linde - 15 oktober
...

Nog meer? ;)


Wij zijn de voorbereidingen ook wel zat inmiddels. Onbewust denk je toch elk weekend als je elkaar ziet weer aan die bruiloft en ga je weer dingen regelen of kijken of nou echt alles wel gedaan is. Daardoor hebben we eigenlijk bijna geen tijd voor andere dingen, dat frustreert me :P Maar nog maar 3 weken en dan de bruiloft :) Daarna lekker nog een midweekje naar Sauerland, kunnen we weer wat ontspannen.

Overigens hebben we ook eindelijk een babs (niet door onszelf uitgezocht) en ook een afspraak met de babs. Ook hebben we as zaterdag een tweede afspraak met de feestlocatie. Verder hebben we gister de bedankjes gekocht. Nu nog een strikje en kaartje erbij en dan is ook dat af :-oo
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 gasten