Vakantie 2010

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor nita » 17 nov 2010 22:06

Evelien schreef:hihi manlief en ik waren vanavond uit eten en tijdens het eten zei hij eigenlijk wil ik wel een weekje op vakantie (all incl.). :mrgreen:


hee das nog eens een leuk etentje!!! :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Evelien » 17 nov 2010 22:26

nita schreef:
Evelien schreef:hihi manlief en ik waren vanavond uit eten en tijdens het eten zei hij eigenlijk wil ik wel een weekje op vakantie (all incl.). :mrgreen:


hee das nog eens een leuk etentje!!! :wink:


nou he.

Gebruikersavatar
nonno
Sergeant
Sergeant
Berichten: 434
Lid geworden op: 28 dec 2004 12:43
Locatie: aan de ijssel
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor nonno » 18 nov 2010 09:08

Nog 2 weken en een beetje en dan gaan we zomervakantie vieren!

En binnen de twee weken moet ik al opgeven wanneer ik voorjaar EN zomervakantie 2011 wil!! Pfff
"zonder mannen aten we de hele dag moorkoppen"

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor LeChat » 19 dec 2010 15:48

Wij kunnen op de valreep van 2010 nog een minivakantie aan het lijstje toevoegen ;-): vrijdag en zaterdag naar Hellendoorn geweest. Toen we op de heenweg onze tussenstop in Zwijndrecht eenmaal gehad hadden, ging het eigenlijk best vlot. We hebben Utrecht enzo vermeden, gelukkig maar zeg! Eigenlijk was 't nog een mooie rit ook: prachtig – Nederland in de sneeuw!
Toch waren we wel blij toen we er eenmaal waren, en hebben we het familiebezoek van 's avonds (nog 'n uur rijden er vandaan) afgezegd en lekker uitgebreid gedineerd in het hotel. Was trouwens (de 1e x) via Vakantieveilingen en da's prima bevallen. Mooi hotel, goede service (we mochten bij uitzondering in het weekend komen), heerlijk diner (drankjes gratis, wist ik niet eens, dacht dat ze die vergeten waren te rekenen, maar dat was dus een Vakantieveilingen-voorwaarde), heerlijk ontbijt. Mooie omgeving (voor degenen die het daar kennen: vlakbij het avonturenpark, met uitzicht naar beneden over Hellendoorn).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor liefie » 19 dec 2010 16:08

Klinkt goed LeChat! Altijd leuk even ertussen uit.

Wij vertrekken morgen naar Valkenburg samen met onze zwager en schoonzus. En komen dinsdagavond weer naar huis hopelijk ligt er veel sneeuw in Limburg :D

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor ajl » 20 dec 2010 12:10

INderdaad wel lekker om er even tussenuit te gaan. Wij hebben het de afgelopen jaren door omstandigheden te weinig gedaan, laatste en enige keer is al weer 5 jaar geleden.

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Stip » 21 dec 2010 20:24

Wij hebben nog een midweekje Drenthe geboekt in de laatste week van mijn verlof, de eerste week van januari. Lekker hoor, landal park. De eerste vakantie met Nieke, ben benieuwd :)
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
hamlap
Luitenant
Luitenant
Berichten: 542
Lid geworden op: 06 feb 2005 13:54
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor hamlap » 23 dec 2010 17:26

Ik hoop in februari op wintersport naar Oostenrijk te gaan.... heerlijk er even tussen uit!
Ik vind sowieso Oostenrijk een heerlijk vakantieland, maakt uit welk seizoen!
Faith will vanish into sight
Hope be emptied in delight
Love in heav'n will shine more bright
Therefore give us love.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten

cron