Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 26 sep 2011 09:01

Als iemand nog een spijkerrokje zoekt, bij de V en D stroomt het over van de spijkerrokjes :)
Ik heb al heel lang geen leuke kleding gekocht, ja, positiekleding, maar dat trek ik nu niet meer aan ;) En mijn man vond het onzin dat ik voor mijn kinderen wel leuke kleren koop, maar mezelf voorbij loop. Dus zaterdag gewinkeld, en een heerlijk spijkerrokje met een zwart jasje gekocht, en later nog een patrolkleurig shirtje en legging erbij. Helemaal leuk. Als ik weer afgevallen ben nog wat broeken en dan zie ik er ook weer een beetje toonbaar uit ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor ajl » 26 sep 2011 13:08

Ik heb ook al in geen tijden lekker gewinkeld. De afgelopen jaren was ik zwanger, of net bevallen of aan het lijnen om weer op gewicht te komen ( en daarna weer zwanger :mrgreen: ) Ik heb pas mijn kledingkast wel helemaal uitgemest en alle dingen weggedaan die ik toch niet meer zou dragen. Volgend jaar voorjaar hoop ik weer op gewicht te zijn ( dan pas :shock: ) kan ik eindelijk weer eens uitgebreid shoppen.

Ik heb trouwens pas wel een winterjas gekocht. Ik krijg hem nu niet dicht, maar heb de jas toch echt wel nodig in december. Het is een knalrode jas van Mc Gregor geworden.

mezelf
Mineur
Mineur
Berichten: 227
Lid geworden op: 13 okt 2009 13:52

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor mezelf » 26 sep 2011 13:21

MissF schreef:Als iemand nog een spijkerrokje zoekt, bij de V en D stroomt het over van de spijkerrokjes :)
Ik heb al heel lang geen leuke kleding gekocht, ja, positiekleding, maar dat trek ik nu niet meer aan ;) En mijn man vond het onzin dat ik voor mijn kinderen wel leuke kleren koop, maar mezelf voorbij loop. Dus zaterdag gewinkeld, en een heerlijk spijkerrokje met een zwart jasje gekocht, en later nog een patrolkleurig shirtje en legging erbij. Helemaal leuk. Als ik weer afgevallen ben nog wat broeken en dan zie ik er ook weer een beetje toonbaar uit ;)



Daar heb ik ook last van, wel voor de kinderen kopen, maar niks voor me zelf. Af en toe zegt mijn man:nu gaan we samen weg, en kopen alleen wat voor jou :) Is dan ook wel weer erg leuk
De dwaas doet wat hij niet laten kan;
de wijze laat wat hij niet doen kan.

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Spons » 26 sep 2011 18:44

ajl schreef:Ik heb ook al in geen tijden lekker gewinkeld. De afgelopen jaren was ik zwanger, of net bevallen of aan het lijnen om weer op gewicht te komen ( en daarna weer zwanger :mrgreen: ) Ik heb pas mijn kledingkast wel helemaal uitgemest en alle dingen weggedaan die ik toch niet meer zou dragen. Volgend jaar voorjaar hoop ik weer op gewicht te zijn ( dan pas :shock: ) kan ik eindelijk weer eens uitgebreid shoppen.

Ik heb trouwens pas wel een winterjas gekocht. Ik krijg hem nu niet dicht, maar heb de jas toch echt wel nodig in december. Het is een knalrode jas van Mc Gregor geworden.


tsja dan moet je niet zoveel zwanger worden en het meer op plezier maken houden :P

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 26 sep 2011 19:25

Spons toch [-X!

;)
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Spons » 26 sep 2011 21:33

een grapje moet kunnen he ... ander blijft ze maar zwangerschaps kleren kopen en keldert de normale industrie in ... dat willen we ook niet hebben he ... :mrgreen:

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor -Judith- » 27 sep 2011 12:30

Ik moest nog een witte broek hebben voor m'n werk, maar die waren nergens meer, dus ben ik vanmorgen even naar de Miss Etam Outlet geweest, in Emmeloord! Hing nog een leuke witte 3/4 broek, stond op het prijskaartje 29,95 en niet afgeprijsd, maar aangezien ik er toch 1 nodig was, en deze lekker zat, toch maar meegenomen...Blijkt ie maar 2,95 te kosten! Nog een witte lange broek voor 4,95 een hemdje voor 4,95
En nog een heel leuk roze vestje met aan de randjes wat witte stipjes voor 5,95
Das nog 's lekker winkelen! :lol:

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor mw » 27 sep 2011 12:34

Ik kom daar zeer regelmatig, en slaag daar vaak voor 3-5-10 euro!!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor -Judith- » 27 sep 2011 12:55

Heerlijk is dat he:D

Er kwam nog heel veel 'aan' zag ik, maar ik blijf niet de hele morgen in de winkel hangen om te wachten, haha! Binnenkort maar weer 's heen! Want bedenk me net dat ik nu nog geen broek voor de winter heb! Het enige wat ik nu heb zijn een 3kwart zwarte en die 2...Tja die trek je straks nie meer aan :lol:

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor mw » 27 sep 2011 13:31

Er wordt daar zo'n beetje 3x per week nieuw neer gehangen. Daarom loop ik er ook regelmatig binnen.

Broeken kopen vind ik nog steeds drama. Ik houd niet van strak, maar ook niet van erg wijd. Het moet geen laag model zijn, enz enz. Kortom: veel zoeken, maar weinig slagen :(
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LeChat » 27 sep 2011 13:59

@mw/Judith: Zit die Outlet alleen in Emmeloord?

@ajl: is het dan niet lastig in te schatten of je jas straks mooi valt (als je buik weg is)?

Tijdens mijn vakantie btw Designer Outlet Roermond bezocht (had ik nog niet verteld hier, geloof ik), maar dat vond ik tegenvallen. Manlief zocht basketbalschoenen, nou, dat viel nog niet mee, ondanks alle sportmerkenwinkels die er waren. En qua dameskleding vond ik het er nog erg prijzig (en daar ga je niet voor naar een outlet :wink:).
We waren er dan ook vrij snel vertrokken en hebben in Roermond zelf een stuk lekkerder geshopt (zie ook het laarzentopic :)).
Van de outletcentra vind ik Bataviastad nog altijd de leukste...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor nita » 27 sep 2011 14:01

in leusden zit er ook nog een miss etam outlet!

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor -Judith- » 27 sep 2011 14:36

Even kijken welke ik zo kan vinden; Utrecht, Leusden, Stede Broec, Deventer, Winschoten, Maassluis, Schiedam, Den Haag, IJmuiden, Katwijk aan Zee, Emmeloord, Oldenzaal, Wijchen, Venray, 's Hertogenbosch, Beek, Veldhoven,

Geloof dat dit het wel zo ongeveer was, even op www.missetam.nl gekeken, en dan filialen gezocht, en dan de outlets er even uitgepikt! Wist niet dat er nog zoveel waren!
In Emmeloord is trouwens een deel van de collectie van Promiss! Weet niet of dat bij meer filialen zo is!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Evelien » 27 sep 2011 15:16

Dat heb je bij de filiaal in Leusden ook.

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Saskia » 27 sep 2011 15:35

O, dat zijn leuke prijsjes, dan moet ik daar ook eens gaan shoppen als ik in NL ben! Bedankt voor de tip!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten