Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Stip » 25 jun 2011 19:50

Als ze het via tntpost (ow nee postnl;-)) heeft verstuurd dan krijgt ze een track&trace nummer, daarmee zou je het pakje kunnen traceren als het goed is. Of kan het door de brievenbus? Dan is het een ander geval...
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annet* » 26 jun 2011 12:17

Heb een mail gekregen dat ze het geld terug stort. Nou dat vind ik service!! Ze heeft geen vest meer in die maat, helaas voor mijn zoon die hem zo mooi vond.

En het was brievenbuspost, dus niet te achterhalen. Alhoewel ik het wel heel vreemd vind dat zoiets zomaar verdwijnd/t hoe zat het ook al weer met d en t?.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Evelien » 26 jun 2011 15:34

*Annet* schreef:Heb een mail gekregen dat ze het geld terug stort. Nou dat vind ik service!! Ze heeft geen vest meer in die maat, helaas voor mijn zoon die hem zo mooi vond.

En het was brievenbuspost, dus niet te achterhalen. Alhoewel ik het wel heel vreemd vind dat zoiets zomaar verdwijnd/t hoe zat het ook al weer met d en t?.


Zelfs kaartjes komen niet aan via brievenbuspost.... Ik had pas iemand C1000 uit zegels beloofd en die is ook nooit aangekomen. Heel vervelend voor dat gezin. ](*,)

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LeChat » 26 jun 2011 16:47

Ook belangrijke officiële post komt soms niet aan, of enveloppen zijn helemaal beschadigd/open. Dat zien we op kantoor ook wel langskomen. En een paar jaar terug had zo'n marktonderzoeksinstituut mij als dank voor het invullen van online vragenlijsten een irischeque van 20 euro toegestuurd (daar spaar je dan voor) en kwam er een lege envelop aan, geopend... Ik heb toen toch maar een mailtje naar het marktonderzoekbureau gestuurd, kon natuurlijk niks bewijzen, maar zij stuurden mij toen keurig een 2e cheque.

Per post of pakketservice versturen heeft altijd een risico. Ook het risico van beschadiging bijv.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Spons » 26 jun 2011 20:07

helaas zitten er ook bij de postnl.nl kwaaie appels tussen , maar de concurrentie moet ook niet onderschat worden. Als men er bij ons achter komt dat er iets fout gaat (dmv klachten ) krijg je de recherche op je dak en terecht ontslag. Met de kerst kwam een collega een hele tas concurrentie post tegen in de struiken ... ach ja .. jonge gasten aan nemen enzo zonder verantwoordingsproces.. op tijd komen ... wat is dat... niet alle jeugd is zo maar lang leve de lol en stap figuren.. mogen ze ongeacht concurrent of niet zo buiten laten wat mij betreft !

zucht de kwaliteit is niet meer wat het was...

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annet* » 27 jun 2011 06:10

Mijn schoonzus had x paar euro in een kaart gedaan, niet wijs, dat weet ik, maar ze deed het. Envelop was aan de zijkant stukje opengescheurd en euro's waren eruit.

Maar goed, we gaan weer naar de kleren. Vandaag doen we maar niet al te veel aan.....
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor kwebbel » 27 jun 2011 15:53

tot nu toe heb ik alles gekregen via brievenbuspost en tntpost of andere service. Het is echt vervelend dat je het niet kan aantonen, ik snap zo'n bedrijf op zich ook wel, want iedereen kan gewoon zeggen dat ie iets niet heeft gekregen. Maar Annet, idd echt service dat ze geld hebben teruggestort!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor jeepeecee » 29 jun 2011 22:08

zo, ik ben me toch goed geslaagd voor Hannah vandaag. ik heb 2 rokjes van marybel en jurkje en vestje van barbera farber en een blousje van jottum voor 50,00 ! heb het even op internet op zitten zoeken, als ik het nieuw had moeten kopen was ik 350 armer geweest! dat dus nooit!!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor jeepeecee » 29 jun 2011 22:09

oja en ook nog een t-shirt van marybel.
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Evelien » 30 jun 2011 06:50

Wat leuk...

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LeChat » 30 jun 2011 18:53

Ik heb vandaag mooie blauwe 'hakken' gekocht. De oude waren echt aan vervanging toe, nu voor 'n leuke prijs geslaagd bij Dolcis. deze zijn het geworden.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Evelien » 30 jun 2011 20:09

Dat je daar op kan lopen....*respect*.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LeChat » 30 jun 2011 21:04

Haha.. tsja, ik ben het gewend (en ik heb nog wel hogere).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor ajl » 01 jul 2011 07:34

Leuke schoenen le chat! Ik vind het eigenlijk wel een beschaafd hakje, niet eens zo heel hoog. Nu ik zwanger ben kan ik nog wel op deze hakken lopen, ze zijn namelijk iets breder, dus dat gaat nog prima. Ik heb andere schoenen met echt stilettohakken wat nu niet meer gaat. Al merk ik wel dat je op hakken lopen echt moet leren. Na mijn zwangerschappen moest ik er elke keer echt wel aan wennen, omdat je toch de laatste maanden het liefst zo plat mogeljik loopt.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LeChat » 01 jul 2011 10:25

Dank je :). Zoals ik al zei, heb ik idd ook wel hogere. En ja, je moet het langzaam opbouwen, niet gelijk met de hoogste hakken beginnen.
Met het warme weer van begin deze wk heb ik overigens liever dit soort pumps aan dan schoenen met bandjes... Die pumps schop je op kantoor makkelijk ff uit, de bandjes gingen helemaal in mijn opgezette voeten staan :?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten

cron