Irritaties op de werkvloer

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Irritaties op de werkvloer

Berichtdoor jans1 » 10 aug 2009 20:25

Ik erger me aan mijn collega die bij elkaar wel 1.5 uur bezig is geweest te zeuren over 1 breukdoosje van +-/ 10 euro..
Tel op: 1.5 x uurloon + vergoeding doosje...

Dan denk ik bij me eigen.. Had dat doosje in 1x vergoed.... In die tussentijd had hij zoveel ander werk kunnen doen wat 100 x nuttiger was geweest!
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Daatje123

Re: Irritaties op de werkvloer

Berichtdoor Daatje123 » 10 nov 2009 13:02

Even klagen hoor :wink: .

Hier op het werk is het de regel dat iedereen een formulier invult voor mij voordat ik in het systeem aan de slag kan. Sommige dingen zijn verplicht anders kan ik er niets mee. Het programma pakt het dan niet, laten we het zo zeggen. Nu krijg ik iedere keer formulieren die maar half ingevuld zijn of onjuiste informatie bevatten. Grrr... Elke vergadering vraag ik of er op gelet kan worden, het wordt beloofd, maar er gebeurd niets. Ik voel mij niet echt serieus genomen :oops: .

Verder doe ik elke dag even de afwas. Werk met 2 mannen, die zien totaal niet dat het moet gebeuren. Nou goed, ik heb er geen probleem mee. Maar als ik een dag weg ben laten ze het gewoon staan! Nu ben ik vrijdag en maandag niet op kantoor geweest. Heb donderdag gevraagd, willen jullie alsjebliefd even de afwas doen 's avond. Ja, geen probleem, ik moest er niet over inzitten en niet zo zeuren want het kwam helemaal goed. Kom ik vanmorgen... staat heel het aanrecht vol met troep en aangekoekte koffie. ](*,) . En dat is niet de eerste keer. Zelfs een beetje heet water om om te spoelen is al te veel.

](*,) hallo, ik ben toch gewoon een mens waar ook rekening mee gehouden kan worden?

Kreeg vanmorgen ook een boos reclamebureau aan de telefoon. Tja, collega X had vrijdag beloofd dat je uiterlijk maandag dat en dat door zou sturen. We zitten al 2 dagen te wachten. Ja hallo, ik was er niet en dat wist collega X heel goed.

Ben ik dan zo moeilijk?

Grrr... ga weer even verder werken

*is beetje opgelucht*


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten