Vrijgezellen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
JHM
Kapitein
Kapitein
Berichten: 887
Lid geworden op: 29 mar 2011 10:08

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor JHM » 08 jun 2011 15:30

christien schreef:Juist omdat het een onderwerp is wat heel erg in de taboe sfeer ligt.


Precies, wie van jullie zonder zonde is..........u begrijpt het wel.

Zijn er geen leuke vrijgezelle vrouwen op gerelateerde feesten te vinden Mortlach?
Alleen als je heimwee hebt kom je thuis.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Mortlach » 08 jun 2011 16:16

Ongetwijfeld, JHM, maar het is een behoorlijke drempel om daarheen te gaan, zeker nu ik hier in Ierland zit. In Nederland had ik wel een bevriend stel en ben ik een paar keer naar zo'n meeting geweest en dat was wel gezellig, maar als man alleen schiet het niet echt op.

Daarbij is het niet altijd even makkelijk om met stellen om te gaan waarbij het wel werkt, of lijkt te werken. Aan de andere kant is het wel fijn te merken dat je er ook gewoon ontspannen mee om kunt gaan, dat het niet alleen maar een bron van verdriet is. Maar tussen die twee extremen heen en weer worden geslingerd een hele avond is best emotioneel uitputtend.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor christien » 08 jun 2011 16:40

@Mortlach, wat me opvalt uit je postings is dus dat je naast liefde, trouw respect enzo. ook een stukje SM wilt. Een oprechte vraag, als je de liefde van je leven tegen komt, en zij wil niet instemmen/toegeven aan jou SM behoefte, zou je dan met haar een relatie op kunnen bouwen?

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Mortlach » 08 jun 2011 16:50

christien schreef:@Mortlach, wat me opvalt uit je postings is dus dat je naast liefde, trouw respect enzo. ook een stukje SM wilt. Een oprechte vraag, als je de liefde van je leven tegen komt, en zij wil niet instemmen/toegeven aan jou SM behoefte, zou je dan met haar een relatie op kunnen bouwen?


Dat is dus de vraag, ik ben geneigd 'Nee' te zeggen omdat het een niet zonder het ander gaat in mijn beleving (zowel gevend als ontvangend). Het is zo met elkaar verbonden dat ik het niet eens los zie.

Ik heb een relatie gehad met een meid waarvan ik oprecht dacht en wilde dat we samen oud zouden worden, en toch bleek het struikelblok te groot.

Maar goed, het maakt het dus wel ingewikkeld. Zoek je iemand waar een klik mee is op SM-gebied en hoop je dan dat je wat betreft de rest ook bij elkaar past, of zoek je iemand waar een 'normale' klik mee is en hoop je dan maar dat de rest vanzelf wel goed komt. In beide scenario's heb ik weinig vertrouwen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor christien » 08 jun 2011 17:52

Lastig Mortlach, het lijkt me lastig om iemand te vinden en die de ware is, en die met jou mee kan in jou behoefte tot SM. Maar aangezien die behoefte zo sterk is zal je waarschijnlijk niet gelukkig zijn als je dat aspect niet terug vindt in je relatie.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Mortlach » 08 jun 2011 21:23

christien schreef:Lastig Mortlach, het lijkt me lastig om iemand te vinden en die de ware is, en die met jou mee kan in jou behoefte tot SM. Maar aangezien die behoefte zo sterk is zal je waarschijnlijk niet gelukkig zijn als je dat aspect niet terug vindt in je relatie.


Ja, dat vermoed ik ook nog steeds, maar dat vermoeden wordt langzaam maar zeker overstemt door de behoefte aan een relatie (wat voor relatie dan ook). Heel geniepig van 'misschien dan toch...'. Ik ben er nog niet uit. We zullen wel zien, toch?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor christien » 08 jun 2011 22:05

Het lijkt me een relatie krijgen / hebben minder complex maken als je zonder dat aspect kan.
Ongeacht mijn mening over dit onderwerp, maakt het het gewoon een stukje makkerlijker.

Succes joh, en inderdaad je moet het maar gewoon afwachten.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Mortlach » 08 jun 2011 22:34

christien schreef:Het lijkt me een relatie krijgen / hebben minder complex maken als je zonder dat aspect kan.
Ongeacht mijn mening over dit onderwerp, maakt het het gewoon een stukje makkerlijker.


Uiteraard, maar daar heb ik uiteindelijk misschien weinig over te zeggen.

Succes joh, en inderdaad je moet het maar gewoon afwachten.


Bedankt!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Jetjuhhh
Mineur
Mineur
Berichten: 196
Lid geworden op: 20 okt 2010 19:11

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Jetjuhhh » 09 jun 2011 06:32

Inderdaad, heel veel succes met je zoektocht!
En we hopen voor je dat jou vrouw ook naar jou op zoek is :wink:
Geloof, hoop en liefde!

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor jans1 » 09 jun 2011 21:05

Ik heb morgenavond of zaterdagavond een date :-oo :-oo
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Mortlach » 09 jun 2011 21:06

jans1 schreef:Ik heb morgenavond of zaterdagavond een date :-oo :-oo


Joh, leuk, veel plezier!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor christien » 09 jun 2011 21:14

Leuk Jans, veel succes en geniet ervan

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor LeChat » 09 jun 2011 21:42

Hé, leuk, Jans1! Veel plezier!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Bumba » 09 jun 2011 21:49

Mortlach schreef:Bedankt!


Ik hoor hier helemaal niet hoor, maar lees zo af en toe eens mee, maar wat ik mij afvraag Mortlach, wat je doet/zegt als je met een leuk meisje kennis hebt gemaakt. Ik neem aan dat je niet meteen begint over je SM-verlangens en of zij er ook voor open staat. Het lijkt mij dat er bij menig meisje juist een deur dichtgaat bij het horen van het woord SM. Wie weet krijgt zij wel hele rare gedachten bij het woord SM, terwijl het mij, hoe jij het uitlegt, veel minder "hard" doet overkomen. Als je op seksueel gebied wat verder bent in een relatie, kunnen jouw behoeften wellicht gedeeltelijk bevredigd worden zonder dat jouw vrouw/vriendin dit SM vindt......

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Mortlach » 09 jun 2011 22:23

Bumba schreef:Ik hoor hier helemaal niet hoor, maar lees zo af en toe eens mee, maar wat ik mij afvraag Mortlach, wat je doet/zegt als je met een leuk meisje kennis hebt gemaakt. Ik neem aan dat je niet meteen begint over je SM-verlangens en of zij er ook voor open staat. Het lijkt mij dat er bij menig meisje juist een deur dichtgaat bij het horen van het woord SM.


Ja, dat is inderdaad lastig en ik weet nog niet goed hoe ik dat ga aanpakken als die situatie zich voordoet. Het liefst sluit ik natuurlijk geen compromis en wacht/zoek ik gewoon op/naar een leuke dame waarbij het op alle vlakken klikt, maar dat kan dus betekenen dat ik langer alleenstaand blijf. Aan de andere kant is het niet iets waar je tussen neus en lippen door over begint. Ik heb ook niet het idee dat je het aan me merkt, zeg maar.

Wie weet krijgt zij wel hele rare gedachten bij het woord SM, terwijl het mij, hoe jij het uitlegt, veel minder "hard" doet overkomen. Als je op seksueel gebied wat verder bent in een relatie, kunnen jouw behoeften wellicht gedeeltelijk bevredigd worden zonder dat jouw vrouw/vriendin dit SM vindt......


Het lastige is dat het niet alleen seksueel (als in wat er in de slaapkamer gebeurt) is, maar het beslaat de hele intimiteitsbeleving, hele dagelijkse dingen. Ik weet niet of ik op dat gebied voldoende heb aan 'gedeeltelijke bevrediging' Dat was in mijn laatste (en enige) relatie namelijk het probleem en die strijd en dat verdriet wil ik liever niet nog een keer.

Juist het feit dat het uitgesproken is en iets waar beiden bewust liefde aan elkaar kunnen tonen en ontvangen is belangrijk. Niet iets wat er op lijkt maar waarvan de één niet doorheeft wat het met de ander doet...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten