schaatsen!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 06 jan 2009 21:31

Hier ook de waterleiding bevroren... Ik hoop maar dat de boel niet kapot gaat vriezen.

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 06 jan 2009 21:33

Sterkte Haai!!!

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 07 jan 2009 06:58

De ramen van de schuur zijn weer ontdooit, geen goed teken denk ik?

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 07 jan 2009 11:10

Wordt er overal zo ontzettend slecht gestrooid trouwens?
Hier in Rhenen doen ze ongeveer alle ministraatjes, omdat het nogal heuvelachtig is, dus ook wel nodig.
Maar ik reed gister in veenendaal een hele normale woonwijk in, en er was in de hele woonwijk niet gestrooid. Overal lag een laag ijs op de weg. Echt raar!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 07 jan 2009 12:41

De wijken worden slecht gestrooid. Dat is bij mijn ouders zo en hier ook.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 07 jan 2009 12:54

De hoofdwegen worden gestrooid maar alle kleine straten en hofjes e.d. niet.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 07 jan 2009 14:34

Whieee net 'n tocht geschaatst :D 't was heerlijk! Maar je merkte goed dat het begon te dooien! Vond het doodeng om onder bruggen door te moeten, maar verstand op nul, vaart houden, en dan ben je er zo onderdoor!
't was 15 km, en t viel me enorrrrm mee! :)

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3650
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Berichtdoor henkie » 07 jan 2009 19:09

Jo'tje schreef:
Die hele lage temperaturen worden meestal ook pas later in de nacht bereikt. Vlak voor zonsopgang is het vaak het koudst.
Maar over het algemeen gaan mensen dan niet even kijken hoe koud het is ;)


De Immerlooplas ligt ook dicht hoorde ik. Daar kun je een mooi stuk op skaatsen. 8)

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 07 jan 2009 19:55

Wauw, de Blauwe Kamer ligt dicht, en er mag op geschaatst worden. Keimooi gebied daar. Als het zaterdag nog kan, ga ik daar lekker een dagje langs de kant zitten met mijn boek ofzo, terwijl manlief gaat schaatsen, en vast de rest van mn schoonfamilie ook. Heerlijk!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

esli
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1023
Lid geworden op: 27 nov 2007 21:38
Locatie: Leiden

Berichtdoor esli » 07 jan 2009 22:14

Ik heb gisteravond geschaatst in de Blauwe kamer!!! Was zo gaaf!

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 07 jan 2009 22:30

MissF schreef:Als het zaterdag nog kan, ga ik daar lekker een dagje langs de kant zitten met mijn boek ofzo, !


dan hoop ik voor je dat het niet hard vriest.... brrrr....

hire inmiddels een blauwe enkel van het schaatsen. Ik heb em gewoon zelf naar zn goeie grootje geholpen. tja dat krijg je als je niet meer sportief bent en opeens weer uren gaat schaatsne... :oops:

wie schaatsen hier op van die dingen met een harde schoen? ik heb eens een paar geprobeert.. maar voor mijn gevoel zitten me enkels en benen danhalf in het gips.. ik kan er nie tmee uit de voeten.. :shock: :oops:

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3650
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Berichtdoor henkie » 07 jan 2009 22:46

MissF schreef:Wauw, de Blauwe Kamer ligt dicht, en er mag op geschaatst worden. Keimooi gebied daar. Als het zaterdag nog kan, ga ik daar lekker een dagje langs de kant zitten met mijn boek ofzo, terwijl manlief gaat schaatsen, en vast de rest van mn schoonfamilie ook. Heerlijk!


Ik was er gisteren ook. Mooi groot gebied maar het ijs was helaas wat bobbelig. Enne...ik mocht er gratis in van de-meneer-bij-de-kassa want ze hadden geen pinautomaat. :mrgreen:

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 07 jan 2009 22:47

om half 4 ging de ijsbaan hier dicht :( mijn zoon kreeg net redelijk de slag te pakken, hoe lang zal het nu nog weer duren voor we kunnen schaatsen? Gisteravond vond ik het al slecht ijs, water erop, scheuren en div. wakken.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 08 jan 2009 11:33

Ik denk dat we vandaag of morgen wel weer kunnen schaatsen..M'n moeder gaat vanmiddag 'n tocht schaatsen in Giethoorn, voor zover wij weten gaat 'ie wel door...Dus dan zullen ijsbanen ookj wel weer open zijn...
Ik zou vanmiddag ook mee om die tocht te schaatsen, mar heb nog steeds last van m'n rug, en aangezien ik morgne moet werken, ga 'k maar niet mee :?

Gebruikersavatar
Dine
Luitenant
Luitenant
Berichten: 572
Lid geworden op: 31 mei 2007 17:47

Berichtdoor Dine » 08 jan 2009 11:43

paprikameisje2 schreef:
wie schaatsen hier op van die dingen met een harde schoen? ik heb eens een paar geprobeert.. maar voor mijn gevoel zitten me enkels en benen danhalf in het gips.. ik kan er nie tmee uit de voeten.. :shock: :oops:


Ik! Kvind het ideaal, omdat mn enkels niet heel stevig zijn. Het vergt wel nsoort 'andere manier' van schaatsen. Meer alsof je aan het skaten bent.. Kvind het heerlijk schaatsen!
* Al had ik de eerste keer uiteraard wel twee grote blaren :roll: *
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten

cron