Vakanties 2009

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor liefie » 14 sep 2009 10:49

Ja met eigen strand en koraalrif dus dat is wel heel mooi (als het goed is :D )

Daatje123

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor Daatje123 » 14 sep 2009 11:10

Lekker! Egypte is mooi! Waar gaan jullie naar toe?

Wij hebben besloten om niet een paar dagen naar de zon te gaan, maar een weekendje weg aan zee. Mijn man kan moeilijk vrij krijgen en een weekend is toch makkelijker. De zonvakantie doen we van het voorjaar is de planning. Vind het wel even jammer, maar ben nu op zoek naar iets leuks aan de kust. Richting Egmond aan Zee en Bergen. Iemand tips en dingen die je daar kan doen?

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor liefie » 14 sep 2009 11:15

in de buurt van sharm el sheikh

Weekendje aan zee is altijd heerlijk!

Gebruikersavatar
em_ma
Kapitein
Kapitein
Berichten: 919
Lid geworden op: 10 feb 2008 13:06
Locatie: provincie utrecht
Contacteer:

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor em_ma » 15 sep 2009 12:30

liefie schreef:in de buurt van sharm el sheikh

Weekendje aan zee is altijd heerlijk!


Nog even Liefie en dan welverdiende vakantie!

Ik ben al weer paar weken terug uit Karpathos. Was idd erg mooi en lekker strandweer, maar genoeg voor een week :wink:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor liefie » 15 sep 2009 13:01

Het is maar een klein eiland maar wel erg mooi en leuke prijzen voor eten/drinken! In welk dorpje/stadje zaten jullie? En waar ben je nog geweest?

Gebruikersavatar
em_ma
Kapitein
Kapitein
Berichten: 919
Lid geworden op: 10 feb 2008 13:06
Locatie: provincie utrecht
Contacteer:

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor em_ma » 15 sep 2009 14:16

liefie schreef:Het is maar een klein eiland maar wel erg mooi en leuke prijzen voor eten/drinken! In welk dorpje/stadje zaten jullie? En waar ben je nog geweest?


We zaten in Pigadia in een appartement. Was netjes, maar verder simpel. Wel lekker zwembad erbij!

We zijn naar Olympos geweest, lekker met de boot!, net toen het Maria-hemelvaart was. Was erg leuk en mooi om te zien, vooral de klederdracht. Verder hebben we nog een dag een dorpentocht gedaan. En aan t strand gelegen paar dagen, toen zat het er al weer op.
Wat ik wel grappig vond was het vliegveld. Allemensen wat een verschil met Schiphol. We kwamen pas een uurtje van te voren aan en alles gaat zo relaxed, we vlogen ook wat later dan de planning was. Niemand die zich daar druk over maakt.
Psalm 27 : 11a

HEERE, leer mij Uw weg

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor liefie » 15 sep 2009 14:40

Leuk! wij zaten als ik het goed heb in het dorpje arkassa. Erg leuk en na een aantal dagen kenden de mensen ons gewoon echt geweldig leuk!
Ja klopt vliegveld was zo bizar! Onze koffers werden niet eens gewogen (ik was echt bang dat vliegtuig niet meer omhoog wilde sommige koffers wogen meer dan 30 kg :shock: ) En je plaats in vliegveld werd met een sticker op je bewijs geplakt echt geweldig leuk!
Maar toen wij er waren 3 jaar terug waren ze een nieuw vliegveld aan het aanleggen is dat al klaar?
Olympos is zeker gaaf daar leven ze echt nog primitief!

Gebruikersavatar
em_ma
Kapitein
Kapitein
Berichten: 919
Lid geworden op: 10 feb 2008 13:06
Locatie: provincie utrecht
Contacteer:

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor em_ma » 15 sep 2009 15:13

liefie schreef:Leuk! wij zaten als ik het goed heb in het dorpje arkassa. Erg leuk en na een aantal dagen kenden de mensen ons gewoon echt geweldig leuk!
Ja klopt vliegveld was zo bizar! Onze koffers werden niet eens gewogen (ik was echt bang dat vliegtuig niet meer omhoog wilde sommige koffers wogen meer dan 30 kg :shock: ) En je plaats in vliegveld werd met een sticker op je bewijs geplakt echt geweldig leuk!
Maar toen wij er waren 3 jaar terug waren ze een nieuw vliegveld aan het aanleggen is dat al klaar?
Olympos is zeker gaaf daar leven ze echt nog primitief!


Ow leuk, Arkassa, zijn wij volgens mij ook geweest.

Ja, het nieuwe vliegveld was al klaar. Ik wil niet weten hoe het oude vliegveld eruit gezien moet hebben :-oo
Dit keer werden de koffers wel gewogen....
Psalm 27 : 11a

HEERE, leer mij Uw weg

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor liefie » 15 sep 2009 15:41

Dat was helemaal niks als je voor de ingang stond aan de rechterkant. Winkeltje was is een soort container :lol: en voor de rest was er weinig je kon zo de landingsbaan/startbaan op lopen :shock: :lol:

Maar gelukkig dat je het naar je zin gehad hebt!

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor jans1 » 16 sep 2009 13:25

Nog 4.5 week.. en dan mag ik weer op vakantie.. Deze x richting het noorden :D
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Daatje123

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor Daatje123 » 16 sep 2009 13:52

Zo, dat doe je goed Jans! Waar ga je naar toe?

Wij gaan eind oktober een weekendje naar zee. Ergens in de buurt van Egmond aan Zee is op dit moment de planning. We moeten nog iets gaan boeken, maar dat komt wel als manlief weer thuis is.

Gebruikersavatar
hamlap
Luitenant
Luitenant
Berichten: 542
Lid geworden op: 06 feb 2005 13:54
Contacteer:

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor hamlap » 16 sep 2009 15:16

Ik hoop in november met twee vrienden nog een weekendje naar Brussel te gaan. Als iemand nog suggesties heeft voor een goed(koop) hotel, dan hoor ik het graag.
Faith will vanish into sight
Hope be emptied in delight
Love in heav'n will shine more bright
Therefore give us love.

meissie88

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor meissie88 » 16 sep 2009 15:40

hamlap schreef:Ik hoop in november met twee vrienden nog een weekendje naar Brussel te gaan. Als iemand nog suggesties heeft voor een goed(koop) hotel, dan hoor ik het graag.


Ha! Me too! En als iemand ook nog een leuk/goedkoop hotel weet in Maastricht, dan hoor ik dat ook graag!

Rienuku

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor Rienuku » 17 sep 2009 21:48

liefie schreef:Wij hebben van de week een reis naar Egypte geboekt voor 11 dagen! Wij vertrekken 17 november heerlijk naar de zon.


Gaaaf!!!!! Dan kunnen we mekaar aflossen, ik ga de eerste 2 weken van November naar Egypte!!!!

Heb ik echt super zin aan! :D

Gebruikersavatar
Loucom
Kapitein
Kapitein
Berichten: 780
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:06
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor Loucom » 21 sep 2009 13:17

Hier zin in de herfstvakantie, lekker een weekje weg van school en lekker luieren en zonnen.
Leef je droom.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten