kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor jans1 » 01 okt 2009 06:53

vpk schreef:geef jij daar dan 200 euries aan uit? :shock:


Mijn laatste laarzen bijna wel.. Heb ook goedkope laarzen(gehad) maar daar zweet ik verschrikkelijk in zodat ik haast nergens durf te komen.. vanalles geprobeerd maar wil niet echt helpen. Bij de duurdere laarzen nooit geen last van.. En dan nog.. Ik woon thuis, verdien goed voor mijn leeftijd.. Ik kan het nu nog doen :wink:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor liefie » 01 okt 2009 07:00

Ik heb ook al eens laarzen van 230 euro gekocht (mijn vader zijn eerste reactie heb je er wel een verzekering voor afgesloten haha)
Maar nu gaan ze al 4 winters mee! en ze zien er nog SUPER mooi uit.
Ik ga zo shoppen voor de trouwdag van vrienden van ons.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor ajl » 01 okt 2009 07:03

Met laarzen doe ik dat ook wel eens, ik koop liever een paar goede laarzen, waar ik eent ijdje mee doe, dan 4 paar goedkopere laarzen die zo versleten zijn. Wat ik ook nog wel eens doe is rond december/januari laarzen in de uitverkoop halen, scheelt heel veel. Zo heb ik afgelopen winter een paar Tommy Hillfigger laarzen gekocht die afgeprijsd waren van 300 euro naar 150 euro. Mooi meegenomen.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Jo'tje » 01 okt 2009 08:32

Dat vind ik ook hoor. Duurdere laarzen gaan zo 4 of 5 jaar mee. Als ik wel eens goedkopere haal zijn ze na een jaar gewoon op. €200 heb ik nog nooit aan laarzen uitgegeven, maar €130 toch wel denk ik. Niet altijd trouwens, want ik houd ook liever de uitverkoop in de gaten. Bovendien kun je het aan laarzen vaak wel zien ook, wat de kwaliteit is. Bij lagere schoenen en gympen heb je dat minder.
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
Dine
Luitenant
Luitenant
Berichten: 572
Lid geworden op: 31 mei 2007 17:47

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Dine » 01 okt 2009 09:12

Vorig jaar heb ik november al laarzen gekocht waar toen 30% afging..
Ik merk het gelijk aan mn rug en benen of ik een beetje goede laarzen draag, en ze gaan inderdaad ook echt langer mee.
Heb nu ook een stel suède (!!) laarzen die al voor het 3e jaar meegaan en ze zijn echt nog steeds heel mooi.
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor jans1 » 01 okt 2009 11:49

Dine schreef:Vorig jaar heb ik november al laarzen gekocht waar toen 30% afging..
Ik merk het gelijk aan mn rug en benen of ik een beetje goede laarzen draag, en ze gaan inderdaad ook echt langer mee.
Heb nu ook een stel suède (!!) laarzen die al voor het 3e jaar meegaan en ze zijn echt nog steeds heel mooi.


Ik heb ook een stel suede laarzen die ik nu al voor het derde jaar heb. Zijn van JJ.. Is echt een goed merk. Ik heb er niks geen zweetvoeten in en hij sluit nog eens mooi om mn kuit ook!
Ze gaan nu alleen wel een btje vaal worden.. Maar dat ligt meer aan mij.. Ik ga er ook niet al te zacht mee om :P
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor kwebbel » 01 okt 2009 13:28

pfff zoveel voor laarzen :shock: ik heb 80 euro betaald voor suede laarzen die gaan nu bijna een jaar mee volgens mij...... iig ze zijn nog supermooi :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor jans1 » 01 okt 2009 13:35

Tja.. de een hecht daar nou eenmaal meer waarde aan dan iemand anders :wink: Als ik soms zie hoe sommige mensen erbij lopen dan denk ik wel eens... Hoe durf je je zo te vertonen... Maar ja dat is hun smaak weer :wink:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Evelien » 01 okt 2009 13:56

waar gaat dit over..... Laat ieder zelf bepalen hoe men er bij loopt.

Ik koop liever dr.martens (gewone schoenen) en daar doe ik 5/6 jaar mee. En die zijn onder de 100 euro (gelukkig maar).

En laarzen draag ik alleen maar onder een rok (en omdat ik in de winter meer broeken draag doe ik langer met m'n laarzen).

Daatje123

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Daatje123 » 01 okt 2009 14:09

Ik geef aan laarzen ook veel meer uit dan aan schoenen. Gewoonweg omdat ze vaak duurder zijn dan gewone schoenen. En ik vind het ook meer opvallen dat je duurdere laarzen aan hebt, dan duurdere schoenen.

Weet iemand of cognackleurige laarzen nog in zijn?

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor liefie » 01 okt 2009 14:15

Evelien daarom zegt Jans ook maar dat is hun smaak weer :wink: Ik laat iedereen in zijn waarde maar ik zie ook weleens mensen voorbij komen waarvan ik het ziet er echt niet uit! Maar diegene zal zich er wel prettig bij voelen.

Daatje ik was vandaag in een paar schoenen zaken en je ziet nog steeds cognackleurige laarzen maar niet meer zoveel als vorig jaar.
Of ze nog ''in'' zijn maakt toch niet uit als jij ze maar leuk vindt :wink: :D

Daatje123

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Daatje123 » 01 okt 2009 14:18

Tja, ieder z'n smaak toch? Ik zie nu veel mensen met UGGs lopen. Vind het echt niet mooi. En die schijnen ook boven de € 200,- te kosten :roll: . Dat snap ik dan weer niet. Maar als mensen er weg van zijn, prima!

Ik vind ze echt superleuk die kleur. Gelukkig dat ze er nog wel zijn, maakt het zoeken wat makkelijker :wink: . Voor mijn smalle kuiten is laarzen kopen echt een ramp.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor vpk » 01 okt 2009 14:21

Het is waar dat duurdere laarzen vaak beter zitten, maar ik vind 200 euro er toch erg veel geld voor!
heb wel eens dure laarzen gehad maar die gingen niet speciaal langer mee dan goedkopere. dure suede laarzen worden bij mij net zo snel vaal als goedkope..
ik vind het wel belangrijk dat laarzen lekker zitten en dat ik er goed op kan lopen, anders koop ik ze niet.

maar ik durf me ook best te vertonen met goedkopere laarzen hoor. zolang ze er maar netjes uit zien.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor ajl » 01 okt 2009 14:25

@ evelien... het is wel op dit kleding topic vaak zo dat je je moet schamen als je dure kleding/schoenen koopt. Dan moet je "bijna" verantwoording afleggen over deze keuze. Ik koop dure kleding en schoenen, omdat ik de kwaliteit beter vind.
Daarbij ben ik het met Jans eens dat sommige mensen gewoon hun best doen om er zo goedkoop mogelijk bij te lopen en dat is dan ook wel vaak te zien. Het is een ieders keus inderdaad, net zoals het ook een keuze is om wel duurdere kleding te kopen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Evelien » 01 okt 2009 14:27

Ik mag toch ook wel mijn mening geven... dat ik het totaal niet belangrijk vindt om dure kleding te kopen.

Er zijn heel wat mensen die dat ook van mij vinden dat ik me beter mag gaan kleden. Sorry maar ik vindt het gewoon niet belangrijk. Dit heeft te maken met mijn Christen zijnde.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 44 gasten