kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
TKF
Moderator
Berichten: 1662
Lid geworden op: 14 okt 2003 19:34
Locatie: Malden

kleding enzo (2)

Berichtdoor TKF » 01 sep 2008 22:40

Hierbij deel twee van 'kleding enzo'

pol schreef:
Galateia schreef:Mijn man heeft dus echt twee rechterhanden. Keukens, badkamers, wc's, stucen, tegelen, kozijnen vervangen, electricien spelen (maar dat is zijn oorspronkelijke beroep, dus logisch), loodgieter spelen (water, gas, maakt niet uit), tuin bestraten, auto repareren, noem maar op: hij kan het en hij doet het ook gewoon.

Verder is hij veel beter in het huishouden dan dat ik dat ben. Alleen was opvouwen en strijken doe ik meestal: van mijn kleren moet hij afblijven. Maar mijn kledingkast is dan ook het enige wat ik netjes kan houden (alles op kleur gesorteerd enzo 8)

Hij verwent me tot in de afgrond, niet normaal gewoon. Al vanaf dag 1 dat we elkaar kenden :mrgreen:



Heb jij alles op kleur gesorteerd in je kast :?
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

Gebruikersavatar
Dreamster
Kapitein
Kapitein
Berichten: 982
Lid geworden op: 14 jun 2005 16:41
Locatie: Gouda
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 02 sep 2008 08:32

Ideaal juist!

(heb ik niet hoor..(A) )
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 02 sep 2008 08:54

IK heb het wel 's een paar dagen gehad, tis eigks ideaal, maar m'n moeder legt mn was zonder te kijken in de kast, dus binnen de korste keren ligt het weer door elkaar :lol: "Dus toen heb ik het maar gehouden bij stapels naast elkaar, hemdjes, korte mouwen, lange mouwen, nette shirtjes bla bla bla

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 sep 2008 10:42

Om shirtjes op kleur te leggen, daar is mijn kast eenvoudigweg te klein voor. 'k Heb me wel eens voorgenomen om setjes bij elkaar te hangen in het hanggedeelte, maar ach... daar ben ik dan weer niet precies genoeg voor om dat vol te houden, door gebrek aan hangers (en ruimte) hangt er sowieso al meer op één hanger dan 1 blouse/jasje en 1 rok en ik varieer ook nogal eens met combinaties.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 sep 2008 11:52

MissF schreef:Tegenwoordig let ik sowieso veel meer op prijzen. 4 jaar terug kocht ik zo een stelletje voor 100 euro, nu echt niet meer, op de ‚‚n of andere manier vind ik het toch niet zo goed om zoveel geld eraan uit te geven (ik kocht dan elke maand voor 75 euro kleding, dat was mijn kleedgeld/zakgeld, dat ging altijd op). Nu vind ik het meer sport om goedkope shirtjes te vinden.
Jep ik ook! Het leek wel of je vroeger gewoon tassen vol met kleding kon kopen en nog gewoon geld over had :shock: nu heb ik een tas en ik ben ook echt gewoon meteen blut :? Ik kijk nu vaak bij Vogele, MissEtam, MS Mode, soms ook Wehkamp. Boeiend dat het oude collectie is, ik vind het een leuke sport om toch weer iedere keer goedkoop aan kleding te komen :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 02 sep 2008 12:16

vroeger toen ik thuis woonde kocht ik veel meer dan dan nu (en toen ik op mezelf ging wonen). Nu koop ik echt zelden en als ik wat koop doe ik het in de uitverkoop.

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 02 sep 2008 12:29

Evelien schreef:vroeger toen ik thuis woonde kocht ik veel meer dan dan nu (en toen ik op mezelf ging wonen). Nu koop ik echt zelden en als ik wat koop doe ik het in de uitverkoop.


Idd, zo gaat dat hier nu ook. En nu kom ik er dus pas achter hoe weinig je eigenlijk echt nodig hebt :D
Ik kan me dus ook echt niet druk maken om wat wel of niet mode is. Ik doe het gewoon met wat ik in de kast heb hangen en als ik daar tekort aan heb kijk ik of ik wat leuks tegenkom voor een geschikte prijs.

Gebruikersavatar
goshen
Luitenant
Luitenant
Berichten: 563
Lid geworden op: 18 jul 2007 10:20
Locatie: Westland

Berichtdoor goshen » 02 sep 2008 12:37

Zijn hier ook personen die hun sokken netjes sorteren en in elkaar vouwen zodra het van de drooglijn afkomt? Daar zou ik ook eens mee moeten beginnen, 't begint behoorlijk te vervelen om iedere morgen een paar sokken uit de grote mand bij elkaar te zoeken :(

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 02 sep 2008 12:43

goshen schreef:Zijn hier ook personen die hun sokken netjes sorteren en in elkaar vouwen zodra het van de drooglijn afkomt? Daar zou ik ook eens mee moeten beginnen, 't begint behoorlijk te vervelen om iedere morgen een paar sokken uit de grote mand bij elkaar te zoeken :(


Haha! dat probleem ken ik! Als i kde was ophang, dan hang ik de sokken als 'paren' op, zodra ze dan droog zijn, pak ik ze bij elkaar, frummel ze in elkaar, en ben ze niet meer kwijt! :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 02 sep 2008 12:43

bij het was opvouwen doe ik de sokken gewoon in elkaar vouwen en dan in de la stoppen.

Gebruikersavatar
Tijn
Luitenant
Luitenant
Berichten: 566
Lid geworden op: 26 jun 2004 10:51
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Berichtdoor Tijn » 02 sep 2008 12:46

wat strijken jullie wel en wat niet?
Laat je leiden door Hem!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 02 sep 2008 12:48

Sokken sorteer ik altijd ja. Maar zoveel hebben we er niet. Alleen mijn man draagt elke dag sokken, ik alleen in de winter. En ik koop voor mezelf meestal 10 paar zwarte bijvoorbeeld. Dan hoef ik niet zo op te letten :) Mijn man wil wel bepaalde kleuren, maar die zie je natuurlijk ook soms bij schoenen. Bij mij zitten ze in de winter toch in laarzen.

En dan vouw ik ze altijd in elkaar. Setjes mik ik in de mandjes die ervoor bestemd zijn (1 voor mijn man, 1 voor mij), en waar ik maar 1 sok van kan vinden, die leg ik los in de kast, en als ik na een tijdje geen tweede vindt, mik ik ze weg.

Ik heb mijn kleren niet op kleur, wel op soort. Dat vind ik wel handig. En een hanggedeelte voor blousjes en bolerootjes en een hanggedeelte voor jasjes en vestjes.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 02 sep 2008 12:50

Sokken vouw ik altijd direct in elkaar als ik ze van de waslijn haal, om te voorkomen dat manlief met een witte en zwarte over straat gaat :wink:

En ik strijk alles, tot aan de onderbroeken toe. Dat staat zo netjes in de kast, weet je :D
Nee hoor, ik strijk wel eigenlijk alle bovenkleding, behalve spijkerbroeken en de werkkleding van mijn man. Kleding blijft veel langer mooi als je het strijkt en ik vind dat je het altijd kan zien als iemand een ongestreken shirtje aanheeft.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 02 sep 2008 13:09

Sokken hang ik per 2 aan het wasrek en gaan per twee in de kast. Nu is het wel makkelijk, mijn man heeft zwarte en bruine sokken en witte enkelsokjes voor in z'n sportschoenen. Verder draag ik niet veel sokken.

Strijken doe ik alleen overhemden, blousjes en zakdoeken. Theedoeken en ondergoed zul je mij nooit zien strijken, vind het zo'n onzin!

Op kleur sorteren, tja daar kan die man van mij wat mee.... Hij kiest elke dag een zakdoek uit die past bij het overhemd wat hij die dag aan heeft. Dus liggen er in zijn la.... zakdoeken op kleur gesorteerd. Als ik ze gestreken heb leg ik de hele stapel voor zijn la en mag hij het uitzoeken :mrgreen:

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 sep 2008 13:27

ik sorteer niet zo heel erg, ik hang het gewoon in de kast, zakdoeken gewoon in de la. Ik hang sokken bij elkaar aan de waslijn en ze gaan ook per setjes gewoon netjes in de la. Ik vouw ze niet in elkaar, daar heeft m'n man een hekel aan. Ik draag zodra het mooi weer wordt enkelsokjes en zodra het herfstachtig wordt (nu nog niet :D ) wat hogere sokken.
Ik loop het liefst op blote voeten thuis, m'n man sleurt dan een paar sokken achter me aan :mrgreen: in schoenen moet ik altijd sokken dragen anders krijg ik uitslag (van het zweten) :?
Verder strijk ik overhemden, spijkerbroeken, t-shirts, zakdoeken, maar geen ondergoed.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten