kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor kwebbel » 18 sep 2009 19:12

heb leuke shirtjes gekocht bij Zeeman voor 3 euro stuk :shock: mooi genoeg voor m'n werk
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Merisja
Luitenant
Luitenant
Berichten: 652
Lid geworden op: 15 feb 2008 19:10

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Merisja » 18 sep 2009 21:08

Funlover schreef:Hij zit in de zijtak van Hoog Catherijne, als je vanaf het station komt moet je de eerste 'afslag' rechts aanhouden


Dat is net voorbij de ABN Amro, langs die christelijke boekhandel, of niet? Nooit geweten...

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Funlover » 19 sep 2009 08:16

Merisja schreef:
Funlover schreef:Hij zit in de zijtak van Hoog Catherijne, als je vanaf het station komt moet je de eerste 'afslag' LINKS :oops: aanhouden


Dat is net voorbij de ABN Amro, langs die christelijke boekhandel, of niet? Nooit geweten...


Uhuh nu komt m'n slecht in links-rechts heid boven tafel:P
Je moet dus LINKS vanaf het station.....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gebruikersavatar
hamlap
Luitenant
Luitenant
Berichten: 542
Lid geworden op: 06 feb 2005 13:54
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor hamlap » 19 sep 2009 08:33

Funlover schreef:
Merisja schreef:
Funlover schreef:Hij zit in de zijtak van Hoog Catherijne, als je vanaf het station komt moet je de eerste 'afslag' LINKS :oops: aanhouden


Dat is net voorbij de ABN Amro, langs die christelijke boekhandel, of niet? Nooit geweten...


Uhuh nu komt m'n slecht in links-rechts heid boven tafel:P
Je moet dus LINKS vanaf het station.....

Links is die hand waar je duim rechts zit
Faith will vanish into sight
Hope be emptied in delight
Love in heav'n will shine more bright
Therefore give us love.

Merisja
Luitenant
Luitenant
Berichten: 652
Lid geworden op: 15 feb 2008 19:10

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Merisja » 19 sep 2009 11:18

Funlover schreef:
Merisja schreef:
Funlover schreef:Hij zit in de zijtak van Hoog Catherijne, als je vanaf het station komt moet je de eerste 'afslag' LINKS :oops: aanhouden


Dat is net voorbij de ABN Amro, langs die christelijke boekhandel, of niet? Nooit geweten...


Uhuh nu komt m'n slecht in links-rechts heid boven tafel:P
Je moet dus LINKS vanaf het station.....


Aha, het begint te dagen! Ga ik eens in die richting zoeken! Ik vind ook altijd dat ze daar van die leuke meidenkleertjes hebben, ja. Jongens weet ik niet, want daar kijk ik nooit naar :D Maar ik hoor wel eens van mijn schoonzus, die twee jongetjes heeft, dat zij het echt wel moeilij vindt om leuke kleertjes voor jongens te vinden. Zij vindt dat er voor meisjes veel meer leuke dingen zijn. Ik moet zeggen, ik heb nog totaal geen klagen! Ik vind eigenlijk altijd wel iets leuks.

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Funlover » 19 sep 2009 16:41

Ik weet alleen niet of DIE zara een afdeling kinderkleding heeft...
Ben er al tijd niet geweest.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Jannoek » 20 sep 2009 08:52

daar zit geen Zara hoor... Daar zit of zat een winkel die Zaza heet(te).
In Utrecht is geen Zara.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 sep 2009 13:12

Afgelopen week heb ik ook laarzen gekocht.. Ben er erg blij mee.. kon nooit mooie (zonder dat het meteen heel duur is) laarzen vinden omdat ik maat 44 had ! maar ik heb nu maat 42 dus kan ik veel leukere laarzen kopen!


Afbeelding


Heb nog zwarte overknee laarzen.. dus ben voor de winter weer klaar :D

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor ajl » 20 sep 2009 18:57

rosekapje schreef:name it kan je ook online kopen. de naam met .com erachter.

name it, vind ik ook een fijn merk. We vind ik ook leuk ik weet dat ie laatst voorbij gekomen is...

H&M heb ik ook wel het eea vandaan, maar dit seizoen ook weinig leuks gezien. Esprit en Mexx hebben ook leuke dingen.
Als iemand een tip heeft voor smalle spijkerbroeken voor jongetjes. Voor Christiaan is het een drama die draagt 104 en is 13 kilo dus echt smal, dus geen broek die mooi zit.


Bij name it zijn de broeken smal! Hugo is namelijk ook aan de magere kant, heeft in de lengte maat 80/86, maar in de breedte nog niet. Het voordeel van name it is dat de pijpen al wat smaller zijn en dat je ze ook nog kan aantrekken. Heb vorige week nog een smalle spijkerbroek bij de H&M gekocht. Had er de week ervoor ook 2 gekocht en de kaartjes al uitgeknipt, maar die waren hem veel te wijd....niet zo handig dus.

Bij de Hema kan ik niet altijd wat vinden, heb nu wel trappelzakken en pyjama's voor de winter gekocht en de rompers haal ik daar ook altijd, maar jongenskleding vind ik toch wel moeilijker.

Merisja
Luitenant
Luitenant
Berichten: 652
Lid geworden op: 15 feb 2008 19:10

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Merisja » 21 sep 2009 08:29

trijntjejohanna schreef:Afgelopen week heb ik ook laarzen gekocht.. Ben er erg blij mee.. kon nooit mooie (zonder dat het meteen heel duur is) laarzen vinden omdat ik maat 44 had ! maar ik heb nu maat 42 dus kan ik veel leukere laarzen kopen!


Afbeelding


Heb nog zwarte overknee laarzen.. dus ben voor de winter weer klaar :D


Leuk! Beetje rare vraag misschien maar hoe kunnen je voeten nu opeens twee maten kleiner zijn :-k Komt dat door het lijnen ofzo? Nooit geweten dat dat ook nog eens met elkaar in verband stond :oops:

Gebruikersavatar
Loucom
Kapitein
Kapitein
Berichten: 780
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:06
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Loucom » 21 sep 2009 13:16

Merisja schreef:
trijntjejohanna schreef:Afgelopen week heb ik ook laarzen gekocht.. Ben er erg blij mee.. kon nooit mooie (zonder dat het meteen heel duur is) laarzen vinden omdat ik maat 44 had ! maar ik heb nu maat 42 dus kan ik veel leukere laarzen kopen!

Heb nog zwarte overknee laarzen.. dus ben voor de winter weer klaar :D


Leuk! Beetje rare vraag misschien maar hoe kunnen je voeten nu opeens twee maten kleiner zijn :-k Komt dat door het lijnen ofzo? Nooit geweten dat dat ook nog eens met elkaar in verband stond :oops:


Ik vroeg me dat ook al af hoe ze kleiner konden worden. Of vallen die schoenen groot uit of wat je normaal hebt klein?

Ik vind het een ramp om broeken te halen. Ben al blij dat er nu wijdere pijpen zijn. Maar ik ben vooral van de gewone stoffen met veel zakken, geen spijkerbroeken. En om in de winter met beige te gaan lopen vind ik zelf niet veel aan.
Leef je droom.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 sep 2009 13:56

Hoe dat precies kan weet ik niet.. maar nu ik zoveel ben afgevallen heb ik ook 2 schoenmaten kleiner!

Ik hoor wel vaker van mensen dat zij dat ook hadden nadat ze veel waren afgevallen..

ik vind het iig wel handig :lol:

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Funlover » 21 sep 2009 16:33

trijntjejohanna schreef:Hoe dat precies kan weet ik niet.. maar nu ik zoveel ben afgevallen heb ik ook 2 schoenmaten kleiner!

Ik hoor wel vaker van mensen dat zij dat ook hadden nadat ze veel waren afgevallen..

ik vind het iig wel handig :lol:


Ik ben idd ook 1 a 2 schoenmaten achteruit gegaan na het afvallen. Er zit blijkbaar ook vet op je voet.
Net als dat je cupmaat veranderd.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Acire » 21 sep 2009 17:05

Loucom schreef:Ik vind het een ramp om broeken te halen. Ben al blij dat er nu wijdere pijpen zijn. Maar ik ben vooral van de gewone stoffen met veel zakken, geen spijkerbroeken. En om in de winter met beige te gaan lopen vind ik zelf niet veel aan.


Hehe, ik hou ook wel van dat soort broeken. Sutherland, van the Sting, heeft vaak wel zulke broeken. Beige idd, maar ook donkergrijs of bruin. Ff zoeken, het is vast wel ergens te vinden!

Gebruikersavatar
em_ma
Kapitein
Kapitein
Berichten: 919
Lid geworden op: 10 feb 2008 13:06
Locatie: provincie utrecht
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor em_ma » 22 sep 2009 10:54

Net heb ik een leuke winterjas gekocht bij H en M, ben er heel blij mee! Voor een leuk bedrag.
Ben ik daar vanaf zoeken naar een winterjas :wink:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten