kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Dine
Luitenant
Luitenant
Berichten: 572
Lid geworden op: 31 mei 2007 17:47

Berichtdoor Dine » 29 aug 2008 20:55

De DiDi, echt een geweldige winkel..daar slaag ik echt altijd! En dan inderdaad vooral de sierlijke basics..nu ook weer een geweldige winterjas gezien 8) maar inderdaad, het is wel echt duur :oops: Ze hebben wel altijd flinke kortingen in de opruiming..dat is wel weer leuk dan :mrgreen:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 aug 2008 20:58

jaahaaaa lekker geshopt met een collega!!!! Ik heb een supermooie donkerpaarse winterjas (helaas zonder capuchon, dan maar een muts op 8) ), een zwart-witte sjaal heel breed en lang (voor 3 euro!!!!! nieuwe collectie), een hoed voor de winter, en een supergave tas voor 7 euro!! t was de laatste. He he ik kom weer met een lekker voldaan gevoel thuis, heerlijk :mrgreen: :yahoooo:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 29 aug 2008 22:36

Vanavond was ik op D'n Diek en zag ook heel veel paars! Gaaf, echt een warme winterkleur. Maar ik koop nix......................

kirsten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1163
Lid geworden op: 28 jul 2007 16:54

Berichtdoor kirsten » 29 aug 2008 23:45

Bij de steps hebben ze ook lekker veel paars.
Ik vind de didi ook altijd erg leuke dingen hebben. Ik vind het alleen dit seizoen een beetje tegenvallen. (de zomercollectie eigenlijk ook een beetje)

kirsten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1163
Lid geworden op: 28 jul 2007 16:54

Berichtdoor kirsten » 29 aug 2008 23:47

Bij de steps hebben ze ook lekker veel paars.
Ik vind de didi ook altijd erg leuke dingen hebben. Ik vind het alleen dit seizoen een beetje tegenvallen. (de zomercollectie eigenlijk ook een beetje)

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 30 aug 2008 06:36

ik zag dat ze bij Didi nu ook kinderkleding hadden, misschien hebben ze dat al wel langer. Die kleding was ook heel tof maar flink aan de prijs :( Mijn dochter is 2,5 en erg klein. Ze heeft maat 80/86 dat is nog een babymaat maar ik ben die babykleding nu wel eens zat eigenlijk. Wat ik ook niet zo geweldig vind is dat je veel zwart ziet voor kinderen. Zag best een leuke jas, zwart met krijtstreep blazermodel. Dat model was precies wat ik in gedachten had, maar die kleur :?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 30 aug 2008 06:43

didi is niet goedkoop. Bij didi moet je in de uitverkoop kleren kopen (of je moet veel geld hebben). Op mp verkopen ze ook van didi kinderkleding.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 30 aug 2008 08:51

Ik was nooit van paars, vond het een lelijke kleur, maar ik heb me nu 1 shirtje aan laten smeren, en eigenlijk staat het echt mooi.
Al zal het nooit helemaal 'mijn' kleur worden.

Ik ben helemaal verslaafd aan bolerootjes. Gister kwam ik weer een zwarte tegen van 8 euro, meteen gekocht. Ik draag sowieso heel vaak vestjes. Dat vind ik heerlijk over een topje of shirtje heen. Als ik het dan warm heb doe ik hem zo uit, en als ik het koud heb, is zo'n ding zo aan.

Voor de winter koop ik waarschijnlijk niks nieuws meer. Alleen een shirtje ofzo, bij 'mijn' favo winkel, omdat ik er net een bon van heb gekregen. Maar dan ist gratis voor mij :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 30 aug 2008 08:54

Ik heb ook vaak een vest bij me, wel altijd met capuchon.

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 30 aug 2008 12:20

Ik heb een enorm gave nieuwe winterjas! Het is een wit kort jasje met een capuchon met een rand van bont(neppe, maar niet ordinair!). Eigenlijk kon ik de jas niet betalen omdat ik op dit moment niet zoveel geld heb, maar ik mocht van mijn vriend lenen :D

Eerder deze week toen ik nog wel geld had, heb ik een trui met ruitjes bij de zara gekocht. Leuk voor boven een spijkerbroek en ik heb nog een knalroze en een zwarte trui gekocht. Ook bij de zara.

Nu heb ik met mijzelf afgesproken niet meer veel kleren aan te schaffen, ik heb nu gewoon genoeg kleren en veel nette kleren. Terwijl ik op mijn werk misschien elke dag iets anders aan moet, dus echt nette mooie kleding is dan niet gepast.
Dus, dat.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 30 aug 2008 13:14

Ik heb net even in 'mijn' winkel gekeken. Ik had een bon gekregen daarvan.
Nu heb ik een witte blouse met lange mouwen en een zwart shirtje met lange mouwen voor 3 euro :mrgreen: Leuk winkelen zo :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor Funlover » 30 aug 2008 16:57

Ik vind de winter mode niet echt heel tof dit jaar...

Didi is idd leuk. En ik koop liever een duurder iets bij de didi wat ik vaak draag (en ook mooi blijft) als 3 goedkope dingen die het toch 'net niet' zijn.

En nu ik ga verdienen is het winkelen ook een stuk leuker btw :wink:
Maar vind het deze winter niet echt 'leuke' mode!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 30 aug 2008 17:26

paars??? :shock: :shock: mij niet gezien. Totaal niet mijn kleuren.

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Berichtdoor Saskia » 30 aug 2008 17:35

Nee, ik ben ook niet echt van paars.. Behalve dan dat knalpaarse wat bijna hardroze is, dat vind ik dan weer wel leuk!
(haha, weer lekker duidelijk uitgelegd :roll: :D )

kirsten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1163
Lid geworden op: 28 jul 2007 16:54

Berichtdoor kirsten » 30 aug 2008 18:09

Ik ben gek op kleuren en op zwart (heel duidelijk ja), dus paars bevalt me wel.
Ik heb ook liever wat duurdere kleding. Voor kinderkleding zou ik overigens niet naar de didi gaan. Het heeft schattige kleding, maar ik vind het voor kinderen te duur.
Ik zat vanmiddag in het H&M boek te kijken. Zaten wel leuke dingen bij, maar ik vind het altijd in het echt een beetje tegenvallen. Ligt trouwens niet altijd aan de H&M. Ik had een leuk stelletje in het steps krantje gezien. Dus ik naar de winkel om het te passen. Blijkt de foto nogal te vertekenen. Dat viel tegen zeg.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten