kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 30 aug 2008 19:39

Didi is gaaf! Vaak vind ik het heel leuk wat er hangt maar net iets "te" voor mij. Ik ben meer van de basic. Maar de laatste tijd pas ik er af en toe wat. Pas heb ik er zelfs wat gekocht (uiteraard in de opruiming want ik houd van goedkope kleding), iedereen vind het erg leuk staan. Als ik ga winkelen loop ik er zeker even binnen.

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 30 aug 2008 21:02

tijd voor deel2 volgens mij.... 8) ik weet het niet helemaal zeker hoor... :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 30 aug 2008 21:41

Owja, bij de 100 pag. gaan ze altijd naar een nieuw deel. Maar goed, bij het foto-topic in KMC zitten ze ook op de 165 ofzo, daar zijn ze ook niet zo consequent.

Gebruikersavatar
BJ
Moderator
Berichten: 1968
Lid geworden op: 29 okt 2002 11:25
Locatie: Delfzijl

Berichtdoor BJ » 30 aug 2008 22:16

Er is geen officiële richtlijn om na 100 pagina's naar een deel 2 te gaan. Het gebeurt wel vaak. Maar alleen in Slow Chat is die regel in de regelingen gemeld en dus van kracht.

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 31 aug 2008 19:20

Dan gaan we gewoon lekker door met posten :wink: ik zag het altijd gebeuren na 100 pagina's, of iets meer. Maar t maakt mij niet uit hoor :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 31 aug 2008 22:21

Wat vinden jullie van Vanilia? Ik vind het helemaal geweldig!!! Wel duur, maar heel af en toe koop ik er een rokje of iets anders. Omdat ik die dan zoooo mooi vind :D Laats heb ik er een vestje gekocht in de uitverkoop, ben er zo blij mee. Voor de rest is het echt onmogelijk om mijn kleren te kopen bij Vanilia.

Nu is mijn missie om leuke platte laarzen voor mijn werk te vinden. Ik zit te denken aan neppe ugs. Gewoon lekker warme laarsjes zonder hakken. Nu draag ik nog slippers en naar buiten als ik klaar ben, doe ik weer gewoon mijn schoenen aan.

En kinderkleding; bij de vd heb ik superleuke dingen gezien toen ik in het reclame krantje keek! En volgens mij is het niet heel duur.
Dus, dat.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Berichtdoor Jo'tje » 01 sep 2008 09:13

Bij Steps hebben ze inderdaad ook nogal eens mooie en leuke dingen :)

Verder vind ik het een beetje raar om te zeggen dat 'de mode' deze winter niks is. Het is maar waar je gaat kijken of hoeveel je je er van aan trekt.
Puntschoenen zijn ook heel lang in de mode geweest. Nooit gekocht, maar toch echt wel schoenen gekocht in die jaren hoor ;-)
Bovendien zijn die nieuwe collecties er allemaal nog maar net. Als je in december weer eens in de winkels kijk hangt er al veel meer verschillends. In het begin van 'het seizoen' lijkt altijd veel op elkaar vind ik.
Als ik dan de etalages zie denk ik altijd: o help, nog en paar weken en er zijn weer pepernoten :P
pobody's nerfect

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 01 sep 2008 09:32

Pepernoten liggen bij de AH en Kruidvat al in de rekken! Bizar...

Maar inderdaad, er komt nog veeeel meer winterkleding aan, dus maar even afwachten. Ben me zomerspullen nu wel beetje zat. Of tenminste, met dit weer wel. Tis niet echt zomer, maar ook nog niet heel koud.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 01 sep 2008 09:36

ik heb geen zomer/winterkleding. Ik draag veel/vaak t shirts over elkaar heen etc. Ik heb wel wat winterbroeken/rokken en jasjes en truitjes. Maar alles past gewoon in 1 kast (hang/leg) en een inbouwkast waar alle t shirts etc liggen.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 01 sep 2008 09:51

Toen ik nog aan de andere kant van NL woonde, gingen we altijd twee keer per jaar met mijn moeder winkelen voor zomer of winterkleren. Dan kocht ik altijd een halve garderobe bij Steps in Dordrecht, superwinkel!
Maar later kwam ik hem ergens anders tegen, en vond ik er weer niks aan.
Ik koop altijd veel kleding bij Shoeby Fashion. Al is die bij ons nu veranderd van eigenaar en wordt het iets minder mijn smaak. Maar 3 jaar terug kon ik zo de hele winkel kopen en alles vond ik leuk. Ook de broeken van daar passen me goed, in tegenstelling tot veel andere broeken in andere winkels.

Tegenwoordig let ik sowieso veel meer op prijzen. 4 jaar terug kocht ik zo een stelletje voor 100 euro, nu echt niet meer, op de ‚‚n of andere manier vind ik het toch niet zo goed om zoveel geld eraan uit te geven (ik kocht dan elke maand voor 75 euro kleding, dat was mijn kleedgeld/zakgeld, dat ging altijd op). Nu vind ik het meer sport om goedkope shirtjes te vinden.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 sep 2008 09:55

Ik ben deze (vakantie)week nog lekker gaan shoppen: 'k had nog 2 tegoedbonnen van Mexx, dus 2 leuke rokjes gekocht - nog een verhaal apart: je mocht er maar 1 tegelijk besteden, maar omdat ik eerder een overhemd voor m'n vriend had voorgeschoten betaalde hij het ene rokje en kon de kortingsbon toch worden verrekend. :) Verkoopster: paste het rokje goed, meneer? :mrgreen:

En ik had nog een schoenenbon van 150 euro liggen van House of Shoes (x gewonnen), daar heb ik mooie zwarte laarzen voor gekocht.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Berichtdoor Jo'tje » 01 sep 2008 10:19

Hmm, misschien moet ik dan ook eens broeken gaan uitproberen bij de Shoeby Fashion. Broeken zijn namelijk altijd mijn grootste probleem.
Ik ben dan ook heel blij met een handige moeder die broeken gauw even korter kan maken of in kan nemen :)
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 01 sep 2008 10:43

Ik heb weinig heup, maar wel een buikje, en die broeken passen me altijd super.
En de meeste spijkerbroeken hebben dubbele maten, da's helemaal handig.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Berichtdoor Saskia » 01 sep 2008 18:20

Broeken zijn bij mij ook altijd een ramp, ik heb nl geen buik, maar wel enigszins heup. Dus in m'n taille heb ik bijna altijd een handbrede ruimte over en dat krijg je met een riem ook niet mooi opgelost. Heupbroeken vind ik al helemaal niks, dan leg je juist de nadruk op de probleemzone, da's ook niet aan te raden ;)

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 01 sep 2008 19:22

als ik broeken koop, heb ik vaak zown gootje aan de achterkant.
nu ben ik er achter, als je in een beetje zaak koopt kan je dat gewoon laten vermaken. nemen ze dat gewoon in.
Dus kan ik toch die leuke broek kopen geen excuses meer !! :mrgreen:
Afbeelding


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten