kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 29 aug 2008 09:12

Whaha, is van Ballegooien een refozaak? Dat is van familie van mij. Nooit geweest en ik ken die lui amper, maar ik had ze niet zo refo ingeschat :mrgreen:

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 29 aug 2008 09:15

Acire schreef:Whaha, is van Ballegooien een refozaak? Dat is van familie van mij. Nooit geweest en ik ken die lui amper, maar ik had ze niet zo refo ingeschat :mrgreen:


Ze adverteren ook altijd in Terdege en Gezinsgids enzo, dus ja, dan noem ik het een refozaak.
Afbeelding

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 29 aug 2008 12:40

In Kesteren: Boorsma
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 29 aug 2008 13:00

Daphne schreef:
Acire schreef:Whaha, is van Ballegooien een refozaak? Dat is van familie van mij. Nooit geweest en ik ken die lui amper, maar ik had ze niet zo refo ingeschat :mrgreen:


Ze adverteren ook altijd in Terdege en Gezinsgids enzo, dus ja, dan noem ik het een refozaak.


grappig ik ben geboren in Dussen en vind het ook niet echt refo.

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 29 aug 2008 13:40

ik dacht ook gelijk: ballegooyen refo???? :shock:

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 29 aug 2008 14:04

*Annet* schreef:ik dacht ook gelijk: ballegooyen refo???? :shock:


Ze hadden wel rokken enzo, maar ook veel broeken!

andere refowinkels klijn in Sliedrecht

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 29 aug 2008 14:18

In Staphorst heb je paar winkels die refo-kleding verkopen, maar die zijn niet echt bekend ;-) Hilleen Mode staat wle bekend als refo-winkel, maar die verkoopt onderhand ook broeken enzo, dus denk dat een groot deel het al niet meer 'refo genoeg'

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 29 aug 2008 16:26

Ik koop mijn kleding gewoon bij C&A en ik ben denk ik wel bevindelijk gereformeerd (welke kerken passen in dat hokje :wink: ?). Ik heb een hekel aan CollegeStyle enzo, ik vind echt een beetje kak en belachelijk duur! H&M kom ik ook wel eens maar ik vind het de laatste jaren minder leuk geworden. Sting en VeroModa vind ik ook leuk. Maar al die kleine winkeltjes in de winkelstraat vind ik het leukst. Vaak ook lekker goedkoop en aangezien ik het een sport vind om zo goedkoop mogelijk te shoppen....... 8) .

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 aug 2008 16:56

Bij Didi hebben ze tussen alle maffe dingen soms enorm gave kleding :)

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 29 aug 2008 17:37

meissie88 schreef:In Staphorst heb je paar winkels die refo-kleding verkopen, maar die zijn niet echt bekend ;-) Hilleen Mode staat wle bekend als refo-winkel, maar die verkoopt onderhand ook broeken enzo, dus denk dat een groot deel het al niet meer 'refo genoeg'


De eigenaresse heeft nog bij mij in de klas gezeten :roll:

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Berichtdoor Jo'tje » 29 aug 2008 18:20

Lalage schreef:Bij Didi hebben ze tussen alle maffe dingen soms enorm gave kleding :)


De Didi is echt slecht voor mijn portemonnee!
Ze hebben er inderdaad erg rare dingen af en toe, maar ook vrij veel sierlijke basics. De combi vind ik juist wel gaaf :)
pobody's nerfect

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 aug 2008 18:49

Jo'tje schreef:
Lalage schreef:Bij Didi hebben ze tussen alle maffe dingen soms enorm gave kleding :)


De Didi is echt slecht voor mijn portemonnee!
Ze hebben er inderdaad erg rare dingen af en toe, maar ook vrij veel sierlijke basics. De combi vind ik juist wel gaaf :)

Het is wel duur, daarom wacht ik vaak even en dan wordt het vanzelf goedkoper ;)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Berichtdoor Jo'tje » 29 aug 2008 19:00

Klopt, doe ik ook vaak hoor. Maar af en toe als ik écht iets gaafs zie, dan wil ik niet het risico lopen dat het 2 maanden later weg is. Bij die paar dingen waar dat zo was, heb ik er geen spijt van gehad gelukkig :) Heb qua vesten enzo gewoon maat 38 en die is er zo snel uit!
Maar zelfs in de uitverkoop kan ik daar een flinke tas vol laden hoor. Heerlijk. Altijd net een ander soort stofje, leuk printje, apart modelletje etc. Tsja, ik hou ervan :)
pobody's nerfect

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 29 aug 2008 20:14

heb bij de Didi pas een jurkje gekocht.... (in de opruiming) voor de 1e trouwdag. Nou geweldig... hmm. Het is eigenlijk een zomerjurkje. Maar de stof is best wel dik. Dus er iets onder (duns) en er overheen een vestje ofzoiets.

Gebruikersavatar
Heidebloem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 11 jun 2008 18:52

Berichtdoor Heidebloem » 29 aug 2008 20:23

pol schreef:
Dat heb ik al 2 x gezien een bordje bij de deur dat een vrouw met bedekte hoofde de kerkzaal moet betreden.


In Ouddorp hebben ze een bordje bij de deur dat vrouwen met een GEDEKT hoofd de kerk moeten betreden :mrgreen:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten