kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

kleding enzo

Berichtdoor pol » 20 mei 2008 12:19

*Dit topic is een afsplitsing van een ander topic*
Galateia schreef:Mijn man heeft dus echt twee rechterhanden. Keukens, badkamers, wc's, stucen, tegelen, kozijnen vervangen, electricien spelen (maar dat is zijn oorspronkelijke beroep, dus logisch), loodgieter spelen (water, gas, maakt niet uit), tuin bestraten, auto repareren, noem maar op: hij kan het en hij doet het ook gewoon.

Verder is hij veel beter in het huishouden dan dat ik dat ben. Alleen was opvouwen en strijken doe ik meestal: van mijn kleren moet hij afblijven. Maar mijn kledingkast is dan ook het enige wat ik netjes kan houden (alles op kleur gesorteerd enzo 8)

Hij verwent me tot in de afgrond, niet normaal gewoon. Al vanaf dag 1 dat we elkaar kenden :mrgreen:



Heb jij alles op kleur gesorteerd in je kast :?

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Berichtdoor Saskia » 20 mei 2008 12:21

Bij mij ligt alles op dit moment gesorteerd op de stoel, maar da's ook niet echt handig :wink:
Ik vind was opvouwen / strijken geen probleem, maar weer terugleggen in de kast heb ik echt nooit zin in. Vraag me niet waarom, want als ik mezelf af en toe verman en alles opruim vind ik dat uiteindelijk wel veel fijner. Maar voor ik er aan begin... :| :wink:

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 20 mei 2008 12:23

pol schreef:Heb jij alles op kleur gesorteerd in je kast :?


Ja. Sinds dat ik een enorme kledingkast, zo'n PAX kast van de IKEA, heb gekregen van mijn lieve man. Een meisjesdroom die waarheid is geworden. En het is het enige wat ik netjes houd. Maar ik heb dan ook iets met kleren, mijn hele leven al.

En ja, het hangt op kleur. Je moet je voorstellen dat ik bijvoorbeeld van die enorme lades heb, eentje helemaal vol met hemdjes in allerlei lieve kleurtjes. Die liggen netjes op stapeltjes, gesorteerd per kleur en per 'met kant', 'zonder kant' 'helemaal van kant', etc. Het ziet eruit als een sjieke kledingwinkel.

Ow... en dan doe ik mijn deuren open, dan hoor je dat geluid van die schuifdeuren en wordt de inhoud erachter zichtbaar.... zucht... :mrgreen:

Oude hangkleren worden overigens uit die kast geweerd. Dat waar ik thuis in rondbanjer ligt allemaal op hoopjes in een andere kledingkast :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
Marie Popelin
Mineur
Mineur
Berichten: 247
Lid geworden op: 08 mar 2008 21:56

Berichtdoor Marie Popelin » 20 mei 2008 12:26

Tsk, jij bent echt erg ;/
De natuur kent het geheim en glimlacht.

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 20 mei 2008 12:27

Marie Popelin schreef:Tsk, jij bent echt erg ;/


Ik ben vreselijk ;/
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 20 mei 2008 12:33

haha, ik heb het ook gesorteerd, op spijkerrokken, zomerrokken, winterrokken, shirtjes met spaghettibandjes, shirtjes zonder mouwen, shirtjes met korte mouwen, shirtjes met lange mouwen, spijkerbroeken, zomerbroeken, winterbroeken, korte broeken, vestjes, blouwsjes, jasjes. Dat was het volgens mij ;) maar op kleur, nee, dat echt niet!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Marie Popelin
Mineur
Mineur
Berichten: 247
Lid geworden op: 08 mar 2008 21:56

Berichtdoor Marie Popelin » 20 mei 2008 12:36

@Galateia
Heb je je kleding dan niet alleen op kleur maar ook nog op soort gesorteerd liggen?
De natuur kent het geheim en glimlacht.

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 20 mei 2008 12:44

Galateia schreef:
Marie Popelin schreef:Tsk, jij bent echt erg ;/


Ik ben vreselijk ;/

Absoluut absurd ;/

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 20 mei 2008 12:50

Marie Popelin schreef:@Galateia
Heb je je kleding dan niet alleen op kleur maar ook nog op soort gesorteerd liggen?


Ja! In de ene la de hemdjes, in een andere la de truitjes voor ergens onder (weer met en zonder kant), ook op kleur, etc. Drie lades daaronder zijn bestemd voor truitjes, allemaal op kleur gesorteerd. Nou goed, zo zijn alle lades op kleur gesorteerd en op soort gesorteerd, dus.

Dan heb ik nog de hanggedeelten. Sowieso is mijn kast in 2 delen verdeeld: kleding voor boven de navel, en kleding voor onder de navel + jurkjes + jassen enzo. Dat hangt natuurlijk ook allemaal op kleur, sommige dingen in doorzichtige kledinghoezen. Dan heb ik nog een la met panty's maillots, leggings, lingerie, etc. Sokken heb ik niet in die kast. Schoenen staan er naast, in een aparte kast, want daar heb ik ook wel een verzamelingetje van :mrgreen:

Voordeel: ik pak een broek of rokje uit de ene kast, bedenk welke kleur roze/paars/wit ik er bij aan wil en kan dat zo uit alle verschillende lades of rekken trekken. Ik bespaar zoveel tijd sinds ik dat systeem heb, je wilt het niet weten gewoon 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 20 mei 2008 12:51

Ik vind het echt humor :D

Gebruikersavatar
Marie Popelin
Mineur
Mineur
Berichten: 247
Lid geworden op: 08 mar 2008 21:56

Berichtdoor Marie Popelin » 20 mei 2008 13:15

Ik wil geloof ik ook zo'n kast, dat betekend dan ook direct dat ik nog veel kleding mag aanschaffen 8)
De natuur kent het geheim en glimlacht.

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 20 mei 2008 13:20

Marie Popelin schreef:Ik wil geloof ik ook zo'n kast, dat betekend dan ook direct dat ik nog veel kleding mag aanschaffen 8)


Ja! Alleen op een gegeven moment is ie vol. Dan moet er gewoon een stuk aangebouwd worden 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
Gershwin
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 23 sep 2002 20:25
Locatie: Leiden
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 20 mei 2008 13:26

Mag ik zo'n kast en een paar rekken met cd's hebben? Is dat ook ziekelijk? :P
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

André

Berichtdoor André » 20 mei 2008 14:12

Gershwin schreef:Mag ik zo'n kast en een paar rekken met cd's hebben? Is dat ook ziekelijk? :P
Oo, dan kun je daar wel op besparen en 'gewoon' doorgaan met roken. Cd's kun je ook wel op een recreatieve wijze sparen.;/

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 mei 2008 15:14

:shock: Zoveel kleren heb ik helemaal niet...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten