kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 21 mei 2008 17:38

*edit*
Laatst gewijzigd door Acire op 22 mei 2008 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 17:39

Nou dat gaat toch uit? Ik bedoel, ga jij met zo'n torselet in bed liggen? Ik niet en dan nog, we hadden een overheerlijke jaccuzi en daar ga ik echt niet met mn pantykousjes in hoor!
Twas overigens niet de bedoeling, maar ik was het totaal vergeten :mrgreen:

oke ik had wel een romantisch nachtgewaad :D

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 17:43

Acire schreef:
Galateia schreef:
Acire schreef:Galateia..... Als jij het bij een normale garderobe had gehouden, had je denk ik zoveel geld kunnen besparen dat je wel 10 kinderen had kunnen adopteren :shock: . Ik zou me aanmelden bij een psycholoog als je kleding zó belangrijk vind. Shocking!

Je hebt 45 hemdjes. Stel: 10 euro per stuk. Dat is 450 euro. Dat is ruim een jaar eten voor een kind in Afrika........... :shock:


Ok, dan, heel erg aardige reactie :wink:

Om te beginnen: die hemdjes zijn GEEN 10 euro per stuk. Dat geef ik er nooit aan uit. Ik heb de mooiste hemdjes in de uitverkoop voor 3 of 4 euro.

Verder: ja, ik heb veel kleding. Maar als je een beetje goed leest, dan weet je dat ik die kleding in de loop van - laten we zeggen - een jaar of 8 bij elkaar gespaard heb. Ik geef minder geld uit aan kleding dan mijn zus, bijvoorbeeld. Maar die koopt weer gerust een broek van 100 euro, een leren jasje van 300 euro, etc.

De hoeveelheid kleding zegt dus helemaal niks over wat iemand eraan uitgeeft.

En dan nog: om dan te zeggen dat ik dat geld in mijn adoptie moet steken, vind ik volledig krankzinnig. Je wilt niet weten hoe hard wij sparen en hoe hard wij daar voor werken. Mag ik vragen wat jouw hobby is? Misschien bespeel je wel een instrument, of misschien maak je wel graag kettingen, weet ik veel wat. Of ga je wel eens uit eten met je verloofde? Ga je een trouwjurk kopen voor je bruiloft?

Als je nou eens al het geld van jouw hobby, bruiloft, etentjes, verloving, etc bespaart en doneert aan de kindjes in Afrika, dan kan er weer eentje eten. En waarschijnlijk meer dan 1.

En wat vind jij belangrijk in je leven? Muziek? Of wat dan ook? Daar hoef je ook niet voor naar een psycholoog?

Ja, ik heb een hobby, ik houd van kleding, zowel wat ik koop als wat ik zelf maak of ontwerp. En dat is mijn goed recht. En daar heb ik geen psycholoog voor nodig!


Zie pb :)

Misschien beetje flauw om te zeggen, maar ik meen het wel; ik hoop maar dat daar excuses in staan, want ik heb mijn tenen echt even gekromd om je niet bepaald doordachte reactie...

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 17:44

lammetje schreef:Nou dat gaat toch uit? Ik bedoel, ga jij met zo'n torselet in bed liggen? Ik niet en dan nog, we hadden een overheerlijke jaccuzi en daar ga ik echt niet met mn pantykousjes in hoor!
Twas overigens niet de bedoeling, maar ik was het totaal vergeten :mrgreen:

oke ik had wel een romantisch nachtgewaad :D

Ghehe ja dat gaat wel uit ja :D Maar het is toch leuker om dan iets moois uit te kunnen doen (of uit te kunnen laten doen ;))?

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 17:50

tja ik hecht er gewoon geen waarde aan en vlieger gelukkig ook niet. Heb het hem net even gevraagt.

maargoed het gaat nu al pagina's lang over lingerie en het boeit me eigenlijk totaal niet :mrgreen:

Zal binnenkort jullie eens afschrikken met een foto van mijn/onze kledingkast :lol:

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 17:50

lammetje schreef:maargoed het gaat nu al pagina's lang over lingerie

Heerlijk :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 17:52

Even tussendoor, want ik kan het niet laten: om 10 kinderen te adopteren, heb je tussen de 150.000 en 200.000 euro nodig. Lieve mensen, al was ik sinds mijn geboorte naakt door het leven gegaan, dan nog zou ik dat geld nooit bij elkaar kunnen besparen 8)

Maar weer ontopic: ja, lingerie, al pagina's lang :mrgreen:
Overigens heeft Lammetje me weer helemaal gerust gesteld met haar Jacuzzi en romantisch nachthemdje in de huwelijksnacht 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
T. Lindeman
Kapitein
Kapitein
Berichten: 861
Lid geworden op: 04 mei 2006 14:42

Berichtdoor T. Lindeman » 21 mei 2008 18:12

Oké is er nog meer te melden over Lingerie? 8)
Auf Wiedersehen!

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 18:13

Wat wil je weten? 8)

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Berichtdoor Maneah » 21 mei 2008 18:27

Wat een fijn topic. 8) En, wat een geweldige reacties. Al dacht ik dat 'veel kleding hebben' vrouw-eigen zou zijn. Maar, ik lees hier andere verhalen. Grappig. Ik heb zelf een kleding-tic.. (en 'n sieraden, schoenen, sjaaltjes, jasjes en tasjes-tic). :mrgreen: Dus, ik herken jouw verhaal wel Galateia. :) Al is jouw kledingkast waarschijnlijk nog voller dan mijn 2 propvolle kasten. Met je kleding geef je aan hoe je bent. Ik vind 't daarom erg belangrijk wat voor kleding iemand draagt. En, wat ik zelf draag natuurlijk. Ik draag altijd rokjes of jurkjes, in alle soorten en maten. Een giga lange rok (geen jutezak-achtige) tot op de grond mag ik ook graag dragen, dat vind ik zo mooi.

Wat lingerie betreft, ik draag toch liever een leuk setje dan mijn lelijke sport-bh. Ik combineer wel veel met elkaar. Een bloemetjes-bh met een stippen-slipje vind ik bijvoorbeeld een prima combi. :)

Pfiew, ik kan over dit onderwerp wel uren kletsen. 8)
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 21 mei 2008 18:28

Dat mag, maar hou het dan wel binnen de muren van dit topic :P 8)
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 21 mei 2008 18:29

Mijn wederhelft heeft me helemaal niet in ondergoed gezien. Ik heb mijn jurk in de badkamer uitgemikt en meteen onder de douche gaan staan.
Al die illusies over huwelijksnachten ;) Nouja, daarna wel, maar eerst echt niet hoor ;)

Overigens heb ik wel een beetje een shirtjes tic. Die kan ik blijven kopen. Alle kleuren, soorten en maten. Ik heb er veel te veel. Vooral die teksten shirtjes vind ik nu weer erg leuk.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Berichtdoor Maneah » 21 mei 2008 18:30

Wees gerust, Abdij. :D Maar, waarom eigenlijk? :wink:
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 18:31

Maneah schreef:Wees gerust, Abdij. :D Maar, waarom eigenlijk? :wink:


Omdat mannen - en sommige vrouwen... - niet houden van kleding en kledinggepraat :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 21 mei 2008 18:31

Dit is mijn kast! Wie volgt? :D

Afbeelding

Afbeelding

De tweede foto is niet al te duidelijk, maar dat hoeft ook niet want het is een beetje een rommeltje in mijn kast.
Dus, dat.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 124 gasten