Berichtdoor Daatje123 » 20 jan 2009 17:20
Paar weken geleden schreef ik dat wij probleem hadden met onze matrassen. 2,5 week geleden is er iemand van de fabriek langs geweest (na veel telefoontjes, maar vooruit). Die concludeerde dat het inderdaad niet goed was. De matrassen waren te ver uitgezakken en in die van mij zat zelfs iets los. Hij gaf aan dat een toplaag geen oplossing is, verplaatsing van het probleem. Zelf raad hij andere matrassen aan. Hij heeft zijn bevindingen doorgegeven aan de winkel en die moeten nu een oplossing bedenken. Ben ik net gebeld, willen ze de matrassen gaan lijmen. Dan is het probleem opgelost aldus de winkel. Ik vind dit een vreemd verhaal. Herkent iemand dit?
Nu willen ze de matrassen komen ophalen om te repareren en zijn we ze dus een behoorlijke tijd kwijt + kost ons 2x een halve vrije dag (ophalen en bezorgen). Toen ik vroeg of we dan een ander matras kregen werd er vreemd gereageerd. Ja hallo, ga niet op de grond slapen hoor! Nu gaan ze kijken of we een leenmatras kunnen krijgen en worden deze week gebeld. Bah bah, baal er echt enorm van. Wil eigenlijk gewoon nieuwe, want ik heb er weinig vertrouwen in dat het lijmen helpt.