Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 23 jun 2008 14:17

:schaterlach:

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 23 jun 2008 14:21

Ja, hij is echt heerlijk 8) :mrgreen:

Ja man, en verder had hij zijn eigen auto (die ik tegen de vuilverbranding behoorlijk kapot had gereden, maar DuckTape doet wonderen) met slingers en ballonnen versierd, dus hadden we meteen een trouwauto. Onze bruidstaart was een verjaardagstaart met een brandend huis en een brandweerauto erop. En verder hadden we een grote berg soesjes. We aten brood en soep met z'n allen. Alles was chaos, gekte, regen, drukte, alles liep in de soep, van enige planning was geen sprake, maar: het was een hilarische dag. Vrienden en familie gaan nog steeds breeduit lachen als het over onze trouwdag gaat. :yahoooo:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 23 jun 2008 14:23

juist en daar doe je het tenslotte toch om?

Dat is juist zo releaxed... heerlijk.

Gebruikersavatar
Wolkje
Mineur
Mineur
Berichten: 172
Lid geworden op: 09 okt 2006 20:32
Locatie: Drenthe

Berichtdoor Wolkje » 23 jun 2008 14:27

wij wildne absoluut niet zo'n mierzoete bruidtaart maar wel graag een 'echte' met lagen en een bruidspaartje ed.
dus wij naar de bakker en uiteindleijk een kwarktaart uitgekozen met allemaal vruchten. en dat dan in 3 lagen. viel ons qua prijs ook reuze mee iets van 200 euro geloof ik. de daggasten hebben het nog steeds over die taart. zo lekker!
Afbeelding Afbeelding

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 23 jun 2008 14:29

Mijn broertje is onlangs getrouwd en hij had een enorme berg soesjes en een enorme berg biitterballen besteld. Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel soesjes en bitterballen gezien. Jammie 8) :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
Wolkje
Mineur
Mineur
Berichten: 172
Lid geworden op: 09 okt 2006 20:32
Locatie: Drenthe

Berichtdoor Wolkje » 23 jun 2008 14:31

zijn er trouwens meer mensen dieo'n bruidspaartje op de taart hadden?
zo ja heb je die wel eens open gemaakt? (het paartje van het platformpje af)
bij ons zaten daar 2 babyfiguurtjes in! ben even nieuwsgierig of dat bij andere mensen ook zo was.
Afbeelding Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 23 jun 2008 14:43

Wolkje schreef:zijn er trouwens meer mensen dieo'n bruidspaartje op de taart hadden?
zo ja heb je die wel eens open gemaakt? (het paartje van het platformpje af)
bij ons zaten daar 2 babyfiguurtjes in! ben even nieuwsgierig of dat bij andere mensen ook zo was.


ik heb net gekeken maar die van ons kan niet open :lol:

Christa
Sergeant
Sergeant
Berichten: 490
Lid geworden op: 23 dec 2003 11:30

Berichtdoor Christa » 23 jun 2008 14:54

Galateia schreef:Om die pakkenverhalen moet ik zo lachen. Mijn lieve man had echt geen zin in een pak (en terecht, ik zou hem niet herkennen, vrees ik). We hebben samen een wittige linnenachtige broek gekocht en een mooi wittig t-shirt met lange mouwen en vaag gaas aan de zijkanten (manlief vond het een grappig t-shirt) en een grote (wel ook wittige) F (van het merkje) aan de voorkant (en mijn naam begint met een F, dus dat vond hij prachtig). Pimpelpaarse schoenen erbij gekocht, een paarse en een witte sok en een paarsige lange jas. Hij had zich niet geschoren, zijn (toen nog kortige) haar met wat wax/gel volledig door elkaar gedaan en alle kanten opgezet. Leren veters in alle kleuren van de regenboog om zijn polsen en hoppa... meneer was klaar om te trouwen.

Zijn moeder kreeg een hartverzakking en vroeg hem de hele ochtend of hij zich echt niet ging scheren 8)

Ik vond hem helemaal zichzelf. Schitterend :mrgreen:


Ik ben toch wel erg benieuwd naar een plaatje :mrgreen:

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 23 jun 2008 14:56

Wij kregen de taart van vriendinnen.
We hadden geloof ik 3 lagen, en voor de kinderen een echte kindertaart erbij. Maar volgens mij waren ze daar tegen de 150 euro voor kwijt ofzo, alles bij elkaar.
Wij hadden wel een taarttopper, maar geen id waar het ding is gebleven. Net als het bovenste stuk, dat schijntingevroren te moeten worden en na 1 jaar opgegeten te worden. Geen id waar het stuk is. Zal nu wel beschimmeld zijn :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Eige Nick
Verkenner
Verkenner
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jun 2008 15:36
Locatie: nergens

Berichtdoor Eige Nick » 23 jun 2008 15:13

Galateia schreef:Mijn broertje is onlangs getrouwd en hij had een enorme berg soesjes en een enorme berg biitterballen besteld. Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel soesjes en bitterballen gezien. Jammie 8) :mrgreen:

door elkaar heen?...

Gebruikersavatar
AikonGirl
Majoor
Majoor
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 apr 2004 12:34

Berichtdoor AikonGirl » 23 jun 2008 16:03

Wij hadden een bruidsijstaart. Als toetje na het eten.
Zag er uit als gewone bruidstaart, 3 lagen, maar dan ijs met marsepein er om heen. :yum:
Geen idee meer wat het kostte. Denk 100 euro.

Gebruikersavatar
petra85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 965
Lid geworden op: 17 apr 2008 16:29

Berichtdoor petra85 » 23 jun 2008 16:12

ja bij ons ook 2 baby's :wink:

Gebruikersavatar
Javaca
Luitenant
Luitenant
Berichten: 545
Lid geworden op: 01 jan 2005 22:06
Locatie: Langbroek & Boom(BE)
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 23 jun 2008 17:31

Galateia schreef:Om die pakkenverhalen moet ik zo lachen. Mijn lieve man had echt geen zin in een pak (en terecht, ik zou hem niet herkennen, vrees ik). We hebben samen een wittige linnenachtige broek gekocht en een mooi wittig t-shirt met lange mouwen en vaag gaas aan de zijkanten (manlief vond het een grappig t-shirt) en een grote (wel ook wittige) F (van het merkje) aan de voorkant (en mijn naam begint met een F, dus dat vond hij prachtig). Pimpelpaarse schoenen erbij gekocht, een paarse en een witte sok en een paarsige lange jas. Hij had zich niet geschoren, zijn (toen nog kortige) haar met wat wax/gel volledig door elkaar gedaan en alle kanten opgezet. Leren veters in alle kleuren van de regenboog om zijn polsen en hoppa... meneer was klaar om te trouwen.

Zijn moeder kreeg een hartverzakking en vroeg hem de hele ochtend of hij zich echt niet ging scheren 8)

Ik vond hem helemaal zichzelf. Schitterend :mrgreen:


Geniaal! 8)

Ik heb ook een aversie tegen nette pakken. Mij zul je er nog niet dood in zien, laat staan levend.

Heb nu in een winkeltje in Utrecht een gaaf retro jasje met bijbehorende broek (ribstof) gezien. Longsleeve shirt, paar allstars er onder en klaar is Javaca...

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 23 jun 2008 18:20

Gaaf Javaca, doen :)
Een tijdje geleden was ik bij een trouwerij en de bruidegom had een blauw pak aan en een bloemetjesoverhemd eronder, vond ik ook zoooo leuk.

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 jun 2008 18:32

weet je wat een collega van mij had gedaan? Zij heeft 25 jaar bij een bloemenzaak gewerkt en heeft mijn boeket en de corsages gedaan. Ze heeft voor de kinderen een corsage met een snoepje er in gemaakt 8) zoo leuk!! :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten