zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 29 sep 2008 17:32

Ik ben een paar jaar terug tussen kerst en oud & nieuw naar Parijs geweest, dat was echt supergaaf inderdaad. Heel veel lichtjes natuurlijk, nog meer dan anders, winters koud en de Eiffeltoren extra verlicht, was echt prachtig!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 29 sep 2008 18:41

LeChat schreef:Ik ben een paar jaar terug tussen kerst en oud & nieuw naar Parijs geweest, dat was echt supergaaf inderdaad. Heel veel lichtjes natuurlijk, nog meer dan anders, winters koud en de Eiffeltoren extra verlicht, was echt prachtig!


Heb ik ook wel eens gedaan, heel erg leuk!!


Wij moeten morgen beslist hebben wanneer we vlg jaar zomervakantie willen :roll:

*|Scatie
Luitenant
Luitenant
Berichten: 742
Lid geworden op: 11 okt 2007 20:41
Locatie: Drenthe

Berichtdoor *|Scatie » 29 sep 2008 19:08

Wow das al vroeg! Ik moet dat ergens in november beslissen en dan gelijk voor alle vakanties voor heel 2009.
Maar goed dit jaar is 't makkelijk, m'n man heeft gewoon de bouwvak vrij en nu maar hopen dat ik dan ook vrij kan krijgen.
En dan gaan wij samen ook even lekker een weekje weg.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 30 sep 2008 10:25

Tjonge, wat vroeg allemaal!
Op mijn werk moest het dit jaar voor 1 mei ofzo, bij mijn man ook zoiets, of iets eeder. Dit jaar wil ik het wel al eerder een keer bespreken, omdat ik tot half mei met verlof ben, en wel inspraak wil hebben. Maar wij hebben wel het geluk dat mijn collega's ongeveer allemaal buiten het hoogseizoen willen, en wij in de bouwvak het beste kunnen gaan, omdat mijn man dan vrij heeft. Maar nu al...ik meot er nog even niet aan denken om het nu al te regelen!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23580
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Berichtdoor Marnix » 30 sep 2008 10:37

MissF schreef:Ik vind Gran Canaria ook niet echt een huwelijksreis eiland. Erg toeristisch idd.
Mijn vriendin ging elk jaar met haar ouders, en die zei dat Tenerife veel mooier is. De andere eilanden heb ik nog nooit iets van gehoord :)

Maar Praag is ook onwijs gaaf, en dichterbij, net als Parijs. Maargoed, als je het niet erg vindt om te gaan vliegen, kunnen de eilanden idd!


Klopt, hoewel het in de winter nog wel redelijk meevalt hoe toeristisch het is. La Palma is sowieso veel minder toeristisch. Het is als je in de winter weg wil en een beetje mooi weer wil hebben, de beste optie. In Europa is het verder in de winter toch minder weer en als je verder weg wil betaal je gelijk weer veel meer. En tja, wat is er erg aan vliegen? Het is de veiligste manier van reizen.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 30 sep 2008 10:42

Als mensen Gran Canaria horen denken ze gelijk aan feesten zuipen enz
MAar je hebt er echt super mooie natuur wij zijn met een klein busje de binnenlanden in gegaan en ik heb mijn ogen echt uitgekeken ik dacht dat het een droog dor eiland was echt niet dus!
En het is er altijd goed weer als het hier winter is. Heb je daar rond de 20 graden dacht ik heerlijk vooral als je niet goed tegen 30 graden of warmer kan.
Wij vinden het echt een aanrader maar niet om een paar keer naar toe te gaan wij hebben het er nu gewoon gezien. Maar het was erg mooi

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 30 sep 2008 11:26

Marnix schreef:
MissF schreef:Ik vind Gran Canaria ook niet echt een huwelijksreis eiland. Erg toeristisch idd.
Mijn vriendin ging elk jaar met haar ouders, en die zei dat Tenerife veel mooier is. De andere eilanden heb ik nog nooit iets van gehoord :)

Maar Praag is ook onwijs gaaf, en dichterbij, net als Parijs. Maargoed, als je het niet erg vindt om te gaan vliegen, kunnen de eilanden idd!


Klopt, hoewel het in de winter nog wel redelijk meevalt hoe toeristisch het is. La Palma is sowieso veel minder toeristisch. Het is als je in de winter weg wil en een beetje mooi weer wil hebben, de beste optie. In Europa is het verder in de winter toch minder weer en als je verder weg wil betaal je gelijk weer veel meer. En tja, wat is er erg aan vliegen? Het is de veiligste manier van reizen.

Dat weet ik wel, maar dat voel ik anders ;) En ik weet ook wel hoe het komt hoor. Ik heb er dan de controle niet over, en dat vind ik vreselijk! Net als ik liever zelf rij in de auto dan met iemand meerij. Ik heb het niet zo op vliegen, soms zal het moeten, maar liever niet. Maargoed, dat is een steekje los bij mij ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 30 sep 2008 11:29

MissF schreef:
Marnix schreef:
MissF schreef:Ik vind Gran Canaria ook niet echt een huwelijksreis eiland. Erg toeristisch idd.
Mijn vriendin ging elk jaar met haar ouders, en die zei dat Tenerife veel mooier is. De andere eilanden heb ik nog nooit iets van gehoord :)

Maar Praag is ook onwijs gaaf, en dichterbij, net als Parijs. Maargoed, als je het niet erg vindt om te gaan vliegen, kunnen de eilanden idd!


Klopt, hoewel het in de winter nog wel redelijk meevalt hoe toeristisch het is. La Palma is sowieso veel minder toeristisch. Het is als je in de winter weg wil en een beetje mooi weer wil hebben, de beste optie. In Europa is het verder in de winter toch minder weer en als je verder weg wil betaal je gelijk weer veel meer. En tja, wat is er erg aan vliegen? Het is de veiligste manier van reizen.

Dat weet ik wel, maar dat voel ik anders ;) En ik weet ook wel hoe het komt hoor. Ik heb er dan de controle niet over, en dat vind ik vreselijk! Net als ik liever zelf rij in de auto dan met iemand meerij. Ik heb het niet zo op vliegen, soms zal het moeten, maar liever niet. Maargoed, dat is een steekje los bij mij ;)


Ik hou daarom ook niet van vliegen maar ik wil geen verre vakantie en dan eerst nog 2 dagen moeten rijden dus ik doe het wel gewoon.
Heen reis ging heel erg goed maar terug reis brak het zweet me uit toen we de lucht in gingen heel vaag.
En buiten zag je helemaal niks omdat het gewoon donker was vind ik ook erg akelig! Ik was echt SUPER blij dat we veilig landen op schiphol haha

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 30 sep 2008 11:30

:oops:

Gebruikersavatar
Heidebloem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 11 jun 2008 18:52

Berichtdoor Heidebloem » 30 sep 2008 11:54

Ik vind vliegen helemaal top, maar word wel beetje misselijk :(

Kan me vliegangst wel goed indenken, kleine ruimte met zoveel mensen, in de lucht totaal geen controle over wat er gaat gebeuren, angst voor neerstorten, turbulentie...
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 30 sep 2008 14:55

LeChat schreef:Ik ben een paar jaar terug tussen kerst en oud & nieuw naar Parijs geweest, dat was echt supergaaf inderdaad. Heel veel lichtjes natuurlijk, nog meer dan anders, winters koud en de Eiffeltoren extra verlicht, was echt prachtig!


::))

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 14 okt 2008 11:32

zijn er al mensen die de zomervakans voor 2009 al hebben geboekt?

wij wel :lol: zijn er vroeg bij deze keer :D
volgend jaar word het 't comomeer in Italie. heb er nu al zin in, maar nadeel van zo vroeg boeken is dat je d'r nog zoooo land op moet wachten :(
Afbeelding

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 14 okt 2008 12:14

Pff, nee, iets geboekt nog niet. Ik weet ook niet of we dat gaan doen. Afgelopen jaar hebben we ook niks geboekt, en gewoon gegaan.
Als we in 2009 gaan kamperen, dan boeken we weer niets, maar als we toch een huisje willen, dan moeten we wel denk ik.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 14 okt 2008 12:27

ga je met zown kleintje kamperen dan ?
Afbeelding

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 14 okt 2008 12:40

ja, dat is dus de discussie ;) Dat weten we nog niet.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten