zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 18 okt 2008 21:04

Noord-Portugal is echt een aanrader BL!

Verder kom ik er niet onderuit om mijn zomervakantie vrij vroeg vast te leggen, ik ben reisleider, en begin volgende week met mijn voorbereiding voor komende zomer. wel zo prettig als je dan weet waar je heen gaat :)

Ik ben net terug van een reisje naar Oman, wat een enorm leuk land is dat! enorm relaxte mensen, je wordt overal op straat gegroet, toen we op de bonnefooi naar een bedoeïnenkamp reden om daar eens te kijken ging men spontaan dromedarissen voor ons zadelen, verder een enorm mooie natuur, en heerlijk zwemwater! ook grote schildpadden gezien (ongeveer 75 cm doorsee), maar volgens de locale schildpadden-kenner was dit "Medium" :shock:

ontzettend genoten!
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Berichtdoor jans1 » 25 okt 2008 16:34

Ik ben net terug van 8 dagen Kreta! Wat was dat geweldig zeg!
Nog heerlijke temperaturen, en niet zoveel last van al die toeristen..
3 dagen auto's gehuurd dus we hebben veel van het eiland kunnen zien...
Als ik kon zou ik zo weer terug gaan 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
Heidebloem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 11 jun 2008 18:52

Berichtdoor Heidebloem » 26 okt 2008 15:03

Snapte al niet dat jullie nog posten in een topic over de zomervakantie, in mijn beleving is die al ver weg. Echt herfst buiten nu en geen vakantiegevoel.

Maar lees dat er nog mensen zijn die allerlei kanten uit fladderen, lekker hoor, vooral als het najaarsweer meevalt.

Begin volgend jaar hoop ik voor het eerst op wintersport te gaan, dus richt ik me daar nu op.

Nog veel plezier met nazomeren!

Gebruikersavatar
smArtjan
Luitenant
Luitenant
Berichten: 629
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:27
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 26 okt 2008 23:03

Heidebloem schreef:Begin volgend jaar hoop ik voor het eerst op wintersport te gaan, dus richt ik me daar nu op.

Nog veel plezier met nazomeren!


Dit jaar mocht het niet staan te gebeuren dat ik in den gelegenheid wierde gesteld om op wintersport-vacantie te gaan, dewijl ik vroegtijdig huisgebonden was door mn gebroken pols...... :P
Nochthans geef ik den hoope niet op en beraam vol van frissen moede wederom (snode?) plannen om dezen winter een nieuwen poging te waagen! 8)

Ik was gisteren nog volop aan het nazomeren; ik lag op de Harskamp (t militaire oefenterrein), heerlijk in het zonnetje :) T was alleen iets te rumoerig om een dutje te kunnen doen :P

Gaat refoweb dit winterseizoen trouwens nog op wintersport???
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 54 gasten