zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 24 sep 2008 14:29

Evelien schreef:wij willen ook op huwelijksreis. Iemand nog tips? (niet te duur en toch lekker weer, hoeft geen 30 graden te zijn) In Januari 2009.


Iemand een ideetje? tips?

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 24 sep 2008 14:31

Loucom schreef:
liefie schreef:wij zijn ook weer terug van een heerlijke vakantie op Gran Canaria! veel gezien maar vooral veel aan/in het water gelegen en genoten van zon zee strand en elkaar


Waar hebben jullie gezeten? Play del Ingles? Nog de bergen in geweest?


Jaklopt! heerlijke vakantie gehad en we zijn de bergen in geweest keer alleen met een huurauto en 1 keer met een viptrip.
Welk hotel gaan jullie?

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 24 sep 2008 14:39

Evelien schreef:
Evelien schreef:wij willen ook op huwelijksreis. Iemand nog tips? (niet te duur en toch lekker weer, hoeft geen 30 graden te zijn) In Januari 2009.


Iemand een ideetje? tips?


Ergens rond de middelandse zee ofzo?
Wij zijn op huwelijksreis naar Cuba geweest, was fantastisch, maar dat was wel behoorlijk aan de prijs en daar was het 30 graden 8)

Komende zomer willen we weer echt een 'leuke' vakantie. Dit jaar gaan we een weekje in een huisje hier in NL, best lekker, maar ik houd toch wel meer van echt wat zien, doen en beleven in de vakantie. Misschien dat we ergens gaan kamperen in Europa, of we gaan naar Zwitserland, daar heeft mijn broer afgelopen zomer in een heel goedkoop appartement gezeten, dat lijkt ons ook wel wat 8)

@MissF: als je een baby hebt die een beetje makkelijk slaapt is kamperen best te doen hoor. Wij hebben afgelopen zomer ook een paar dagen gekampeerd, we zijn alleen een nachtje eerder naar huis gegaan omdat Timon ziek werd en dus 's nachts steeds in de weer was. Maar als je ergens in het buitenland zit en het gaat niet kan je er altijd nog voor kiezen een paar dagen in een hotelletje te gaan ofzo.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 24 sep 2008 15:52

Wij gaan in november een paar dagen naar Praag, onze huwelijksreis overdoen :lol: Tijdens die reis waren we namelijk alleen maar ontzettend moe en we sliepen in een jeugdhotel. Nu hebben we iets meer te besteden en gaan we in een 'gewoon' hotel slapen.

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 24 sep 2008 18:30

Ik denk dat je met een baby makkelijk kampeert. ze slapen makkelijk overal, in de maxicosi, in de tent/caravan, onder het rijden. Je hoeft alleen maar te zorgen voor een schone luier en wat te drinken en evt een potje groenten/fruit

Gebruikersavatar
Loucom
Kapitein
Kapitein
Berichten: 780
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:06
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 24 sep 2008 20:46

liefie schreef:
Loucom schreef:
liefie schreef:wij zijn ook weer terug van een heerlijke vakantie op Gran Canaria! veel gezien maar vooral veel aan/in het water gelegen en genoten van zon zee strand en elkaar


Waar hebben jullie gezeten? Play del Ingles? Nog de bergen in geweest?


Jaklopt! heerlijke vakantie gehad en we zijn de bergen in geweest keer alleen met een huurauto en 1 keer met een viptrip.
Welk hotel gaan jullie?


Naar Eugenia Victoria, vast wel van gehoord want dat is het hotel met allemaal Nederlanders. Maar was paar jaar geleden leuk voor ons als kinderen allerlei dingen erbij en zijn we nog steeds maar weer teruggekeerd.
Verder hebben we de eerste keer in Ifa Continental gezeten was erg mooi hotel. Maar geen all in wat wel handig is.

Jullie dan?

Nog naar de markt en de Jumbo geweest?
Leef je droom.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 24 sep 2008 20:56

wij zaten in corona blanca! vlakbij het strand! nee niet meer in jumbo geweest is dat erg leuk dan?
Bij ons zaten er veel ieren en ook wel nederlanders

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 24 sep 2008 22:47

De Jumbo, daar hebben wij heerlijk gegeten, de laatste avond (dat is toch dat grote marktterein, met winkeltjes enzo?

Huwelijksreis deden wij naar Parijs, een paar dagen maar. Lekker dichtbij, met de auto te doen. En prachtig. Wij kunnen sowieso niet lang op 1 plaats zijn, dus die 4 dagen waren heerlijk.

Kamperen met een baby zal wel gaan, maar als zo'n kindje 's nachts huilt, heb je altijd mensen eromheen die dat horen. Dat lijkt me in ons gewone huis met de buren al lastig en ik vind dat niet zo netjes om op een camping te hebben. Maar als ons kindje op ons lijkt, slaapt het met 2 weken de hele nacht door, en gaat het wel :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 25 sep 2008 07:06

MissF schreef:De Jumbo, daar hebben wij heerlijk gegeten, de laatste avond (dat is toch dat grote marktterein, met winkeltjes enzo?

Huwelijksreis deden wij naar Parijs, een paar dagen maar. Lekker dichtbij, met de auto te doen. En prachtig. Wij kunnen sowieso niet lang op 1 plaats zijn, dus die 4 dagen waren heerlijk.

Kamperen met een baby zal wel gaan, maar als zo'n kindje 's nachts huilt, heb je altijd mensen eromheen die dat horen. Dat lijkt me in ons gewone huis met de buren al lastig en ik vind dat niet zo netjes om op een camping te hebben. Maar als ons kindje op ons lijkt, slaapt het met 2 weken de hele nacht door, en gaat het wel :)


Hoe oud is jullie baby ongeveer als jullie met vakantie willen?

jantine76
Sergeant
Sergeant
Berichten: 291
Lid geworden op: 17 jan 2008 18:14

Berichtdoor jantine76 » 25 sep 2008 09:38

Hessel was ruim 2 maanden toen wij gingen. Vliegreis erbij. Het ging prima! Ik vind een baby makkelijker met vakantie dan een kind tussen de 1 en 2. Die hebben gewoon meer 'ruimte' nodig, om zich te kunnen bewegen. Maar ja, als je inderdaad op een camping zit en het huilt de hele tijd, kun je je opgelaten voelen voor anderen.. Is trekken met een camper een idee? Hebben wij ook weleens gedaan en vonden we heerlijk!

Gebruikersavatar
Loucom
Kapitein
Kapitein
Berichten: 780
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:06
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 25 sep 2008 11:18

Ja Jumbo zijn allemaal winkeltjes. Wel leuk alleen ze weten zo of je Nederlander bent of niet.
Leef je droom.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 25 sep 2008 12:08

Ons kindje is dan, als alles goed gaat een half jaar. Of als we na het seizoen gaan, iets ouder.
Een camper is ook een goed idee. Dat wilden we sowieso al eens doen. Maar die dingen zijn wel duur om te huren. En die van mijn schoonouders lenen we liever niet
(dat ding hopen we ooit in een toekomst wel te kopen ja, lijkt me super!)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 25 sep 2008 15:20

praag is mooi lalage! :) Ben er vorig jaar en dit jaar geweest! Zaten in een super hotel dit jaar, dicht in 't centrum, konden alles lopend doen. Als je nog geen hotel hebt... ;)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23588
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Berichtdoor Marnix » 25 sep 2008 15:34

Evelien schreef:
Evelien schreef:wij willen ook op huwelijksreis. Iemand nog tips? (niet te duur en toch lekker weer, hoeft geen 30 graden te zijn) In Januari 2009.


Iemand een ideetje? tips?


De canarische eilanden zijn nog redelijk in de buurt, betaalbaar... en het klimaat is er goed. De gemiddelde temperatuur ligt in de winter op zo'n 18-20 graden, afhankelijk per eiland. Ik zou La Palma aanraden als eerste keuze, of anders Tenerife.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 sep 2008 15:43

Jannoek schreef:praag is mooi lalage! :) Ben er vorig jaar en dit jaar geweest! Zaten in een super hotel dit jaar, dicht in 't centrum, konden alles lopend doen. Als je nog geen hotel hebt... ;)

We hebben nog geen hotel, dus ik wil graag weten welk hotel dat was!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 71 gasten